استفاده از لینکدین برای فروش محصولات

همانطور که می دانید امروزه امکانات و فضاهای زیادی در اختیار داریم که بتوانیم یک محصول را به مشتریان معرفی کرده و به فروش برسانیم. همانطور که این شبکه ها و فضاها و امکانات افزایش پیدا می کند به همان اندازه اهمیت سرعت در فروش یا تاثیر گذاری بر مخاطبان نیز اهمیت پیدا می کند. […]

The post استفاده از لینکدین برای فروش محصولات appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

همانطور که می دانید امروزه امکانات و فضاهای زیادی در اختیار داریم که بتوانیم یک محصول را به مشتریان معرفی کرده و به فروش برسانیم.

همانطور که این شبکه ها و فضاها و امکانات افزایش پیدا می کند به همان اندازه اهمیت سرعت در فروش یا تاثیر گذاری بر مخاطبان نیز اهمیت پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم به استفاده از لینکدین برای فروش محصولات اشاره کنیم و اینکه شما به چه شکل می توانید از این فضا به درستی استفاده کنید.

یک) از مخاطبان خود تقاضای اشتراک گذاری کنید

قطعاً افرادی که در لینکدین جزء مخاطبان شما هستند افرادی هستند که می توانید آنها را به عنوان مخاطبان اصلی خود و محصولتان بدانید ؛ چرا که در اکثر اوقات همین اشتراک معمولاً افراد را گرد هم جمع می کند. بنابراین آنها بهتر می دانند که سایر مخاطبان شما ممکن است در چه جاهایی باشند پس از آنها بخواهید که لینک تبلیغات یا معرفی محصولات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

حتی اگر مخاطبان شما از مشتریان محصولات شما نیستند نیز می توانند لینک شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. بنابراین ، این فرصت را از دست ندهید. مزیت دیگر این روش این است که همشه مخاطبان به مطالبی که از جای دیگر به اشتراک گذاشته شده است بیشتر دقت می کنند زیرا پس زمینه ذهنی آنها این است  که حتماً یک موضوع مهمی است که باز نشر شده است.

دو) با مخاطبان گفتگو کنید

شبکه هایی مانند لینکدین نه تنها برای ارتباط افرادی که در یک زمینه مشترک فعالیت می کنند طراحی شده است بلکه می توان از امکانات آن برای گفتگوها نیز استفاده کرد. می توانید از آن استفاده کنید و با مخاطبان خود به گفتگو بپردازید.

گفتگوها جنبه مثبتی که دارند این است که دیگران را بیشتر با دیدگاه ها و فعالیتهای شما آشنا می سازند و میزان صمیمت و ارتباط میان شما را بیشتر خواهند کرد. همچنین می توانید از مخاطبان خود بخواهید که در گردهمایی ها یا جلسات شما با مخاطبان و مشتریان شرکت کنند تا گفتگوهای مستقیم نیز با آنها داشته باشید. این رویدادها تا حد زیادی می تواند به مفید بودن ارتباط شما منجر شود.

سه) با آشنایان خود تماس بگیرید

نظر مشاوره بازاریابی می گوید در میان مخاطبان شما افرادی هستند که بیش از دیگران نسبت به آنها شناخت دارید و ارتباط شما نیز با هم نزدیکتر است. پس با این دسته از مخاطبان خود تماس بگیرید. زیرا این تماس می تواند احتمال همکاری آنها را بسیار بیشتر افزایش دهد.

می توانید پس از تماس با این افراد آنها را در جریان فعالیت یا شرح حال محصول و خدمات جدید خود قرار دهید و از آنها بخواهید که محصول شما را به دیگران معرفی کنند. تحقیقات و تجربیات نشان داده است در این گونه شرایط میزان همکاری آنها بسیار بیشتر خواهد بود.

چهار) باز نشر و ارسال بالا داشته باشید

یکی دیگر از کارهای مفیدی که می توانید انجام دهید این است که پستهایی که در روزهای گذشته منتشر کرده بودید مجدداً بازنشر کنید. ممکن است برخی از مخاطبان شما پیامهای قبلی شما را ندیده باشند ، همچنین ممکن است پیامهایی از اهمیت بیشتری برخوردار باشند.

به همین دلیل بهتر است پستها و پیامهای قبلی خود را مجدداً بازنشر کنید. برای اینکه این کار تکراری نباشد یا تاثیر پیام شما را کمتر نکند می توانید توضیحات کوچکی به ابتدای پیامها اضافه کنید و مجدداً آنها را منتشر کنید.

پنج) از اسپانسرها کمک بگیرید

داشتن اسپانسر به شما کمک می کند تا هزینه های تبلیغات و اطلاع رسانی یا حتی سایر فعالیتهای خود را به راحتی تأمین کنید. بهتر است از اسپانسرها در این زمینه کمک بگیرید. آنها می توانند هم هزینه های تبلیغاتی و هم لینکها را در لینکدین برای شما بارگزاری و باز نشر کنند.


موضوع مرتبط :

استفاده مناسب از لینکدین به عنوان شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار

راهکارهای استفاده صحیح از لینکدین برای معرفی کسب و کارتان

نظر شما

The post استفاده از لینکدین برای فروش محصولات appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.