جوانسازی با نخ لیفت و نخ جوانساز چگونه است؟

جوانسازی با نخ لیفت و نخ جوانساز را در این مقاله آموزش ببینید. مزایای جوان سازی نخ ۱٫ حداقل ضربه ؛ ۲٫ مدت زمان کوتاه این […]

The post جوانسازی با نخ لیفت و نخ جوانساز چگونه است؟ appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

جوانسازی با نخ لیفت و نخ جوانساز را در این مقاله آموزش ببینید.

مزایای جوان سازی نخ

1. حداقل ضربه ؛

2. مدت زمان کوتاه این روش به طور متوسط ​​حداکثر 40 دقیقه است.

3. ایمنی مواد و تکنیک های استفاده شده.

4. توانبخشی نسبتاً کوتاه و به راحتی قابل تحمل.

5. اقدام همزمان در چندین جهت – بلند کردن و احیای مجدد بافت های نرم.

6. اثر بخشی روش در برخی موارد با نتیجه مداخله جراحی قابل مقایسه است.

7. حداقل خطر واکنشهای جانبی.

نتایج عالی در جوانسازی با نخ لیفت

رشته های منحصر به فرد نخ لیفت در نتیجه کار سخت گیرانه بدست می آیند. امروزه با استفاده از نخ ها می توان بافت های نرم صورت ، گردن ، دست ها ، سینه ، دکلته ، زانوها ، باسن ، شکم را تقویت کرد. همچنین ، برای اصلاح نقص ، لیفت ، جوان سازی پوست یا حجم دادن ، در صورت لزوم.

نخ لیفت

نتیجه استفاده از نخ ها بلافاصله پس از انجام مراحل بصری قابل مشاهده خواهد بود و با گذشت زمان افزایش می یابد. بعد از حدود دو ماه قادر خواهید بود حداکثر اثر را ارزیابی کرده و چندین سال از آن لذت ببرید.

آیا در حین عمل و بعد از آن درد می کند

بلند کردن نخ – روشی برای اصلاح زیبایی تغییرات مربوط به سن در صورت و بدن. مدل سازی نخ لیفت یک فن آوری مدرن است که ترکیبی از آخرین دستاوردها در زمینه زیبایی و جراحی پلاستیک ، دانش و سالها تجربه متخصصان برجسته است ، که به ما امکان می دهد ایده دستیابی به یک اثر طولانی مدت با حداقل آسیب بافتی را تحقق بخشیم ، به استثنای توانبخشی طولانی مدت. تصحیح نخ برای افرادی که می خواهند زیبایی طبیعی خود را بدون عواقب جدی ، خطرات سلامتی و همچنین وقت و هزینه اضافی حفظ کنند ، راه حل بهینه است.

چه نوع نخ هایی کاشته می شود

برای از بین بردن تغییرات مربوط به سن ، و همچنین معایب زیبایی شناختی صحیح و مدل ، نخ لیفت طیف گسترده ای از رشته های قابل جذب و غیر قابل جذب را ارائه می دهد.

· نخ های قابل جذب از کوپلیمر L- لاکتید و Ꜫ-کاپرولاکتون ساخته شده اند ، که کاملاً با بدن انسان سازگار است و احتمال واکنش آلرژیک را از بین می برد. اسید پلی لاکتیک ، که در ترکیب رشته ها وجود دارد ، تولید کلاژن را فعال می کند و بنابراین باعث جوان سازی اضافی می شود ، در حالی که روند پیری را تا لحظه جذب کامل آنها کند می کند. اثر این روش حدود 2-3 سال طول می کشد ، بسته به ویژگی های فیزیولوژیکی بیمار ، سبک زندگی او و توصیه های مربوط به دوره بهبودی بعد از عمل.

نخهای غیر قابل جذب از یک ماده بخیه پزشکی از پلی پروپیلن تشکیل شده اند و بیشتر برای اصلاح چین و چروک های عمیق و چین و چروک های برجسته استفاده می شوند. نتیجه به طور متوسط ​​تا 5 سال طول می کشد.

نوع نخ ها با توجه به وظیفه ، سن بیمار و شدت مشکل توسط پزشک در هنگام مشاوره اولیه تعیین می شود.

آیا جوانسازی با نخ لیفت دردناک خواهد بود؟

تصحیح نخ به روشهای آسیب زا اشاره دارد و یک روش نسبتاً بدون درد محسوب می شود. با این حال ، حتی یک سوراخ کوچک به بیهوشی نیاز دارد. بنابراین ، برای راحتی بیماران ، پزشکان از بی حسی موضعی استفاده می کنند که شامل محلول بیهوشی در ناحیه پنچری و بیش از کانتور کاشت نخ است. در بیماران ، لانه گزینی احساس دردناکی ایجاد نمی کند ، با این حال ، بیهوشی می تواند برخی از ناراحتی ها ، احساسات ناخوشایند جزئی را در ابتدای عمل و پس از عمل با قطع بیهوشی ایجاد کند.

زنان همچنین باید طبق چرخه قاعدگی برنامه ریزی کنند ، زیرا در هفته اول ، بسیاری از آنها حساسیت افزایش می دهند – آستانه درد ، حتی از حداقل مداخله ، می تواند باعث افزایش ناراحتی شود.

ناراحتی در دوره بعد از عمل: چگونه مقاومت کنیم

پس از انجام این عمل ، در پایان بیهوشی ، بیماران ممکن است مقداری درد را تجربه کنند که طبیعی است. همچنین ممکن است تظاهرات واکنش های زیر وجود داشته باشد: ورم کوچک ، کبودی ، عدم تقارن ، ناهمواری ، سفت شدن پوست – که به طور معمول ، طی دو هفته اتفاق می افتد. برای سهولت وضعیت در دو روز اول ، توصیه می شود 3-4 بار در روز و به مدت 15 دقیقه در ناحیه اصلاح سرماخوردگی استفاده کنید و طبق نسخه پزشک و داروهای کاهش دهنده تورم ، از داروهای ضد درد استفاده کنید.

روند بهبودی تا حد زیادی به مراقبت از پوست در دوره نقاهت بستگی دارد که لزوماً باید با محلول های ضد عفونی کننده درمان شود. علاوه بر این ، به عنوان یک اقدام ترمیمی ، یک پزشک می تواند انواع سخت افزارها و روش های تزریق را توصیه کند.

در طول دوره توانبخشی ، همچنین نباید در طول سه روز اول غذای گرم و نوشیدنی گرم بخورید ، به مدت دو هفته هرگونه اعمال جسمی و اثرات حرارتی را در منطقه مدل سازی (سونا ، سولاریوم ، قرار گرفتن در معرض آفتاب) و همچنین حالت های فعال صورت از بدن خارج کنید. اگر اصلاح در صورت انجام شده باشد

جوانسازی با نخ چه نتایجی می توان بدست آورد

با کمک کشیدن نخ می توانید تغییرات قابل مشاهده زیر را در صورت ایجاد کنید:

· بهبود صدا و بهبود تورگور پوست.

تراز نقش برجسته ؛

· بلند کردن کلی صورت یا مناطق جداگانه.

· از بین بردن چین و چروک های کوچک و عمیق ، به عنوان مثال ، چین های بینی ، “چین و چروک های ماریوت” و چین و چروک های پیشانی.

· برجسته سازی استخوان گونه ؛

· اصلاح فرم ابرو ، بینی ، لب و چانه.

· حذف پروازها ؛

· از بین بردن چانه دوم ؛

· ترمیم تقارن ؛

· یک بیضی شفاف و خطوط صورت را بازیابی کنید.

همچنین با تقویت و از بین بردن نقص سن و زیبایی در زمینه های زیر می توان به نتایج پایدار دست یافت:

· دکلته

· گردن؛

· منطقه قفسه سینه

· در دستان؛

· در دور

· ناحیه ران و شکم.

· ران داخلی.

نخ لیفت

The post جوانسازی با نخ لیفت و نخ جوانساز چگونه است؟ appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.