تزریق بوتاکس به لب

تزریق بوتاکس به لب چرا و چگونه است بوتاکس چه کاری می کند؟ تزریق سم بوتولینوم نوع A (بوتاکس) به ناحیه لب شما می تواند مزایای […]

The post تزریق بوتاکس به لب appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

تزریق بوتاکس به لب چرا و چگونه است

بوتاکس چه کاری می کند؟

تزریق سم بوتولینوم نوع A (بوتاکس) به ناحیه لب شما می تواند مزایای زیبایی بسیاری را به همراه داشته باشد.

بوتاکس فرم آرایشی سم بوتولینوم است ، منبع شیمیایی که می تواند به طور موقت عضلات شما را ضعیف یا فلج کند. یک دور تزریق می تواند باعث شل شدن عضلات شما برای حدود سه ماه شود. منبع معتمد.

هنگام تزریق در ناحیه لب ، بوتاکس می تواند به شما کمک کند:

چین و چروک در ناحیه لب بالا و پایین را به حداقل برسانید

گوشه های دهان خود را بالا ببرید

خطوط ماریون یا خطوطی را که از گوشه های دهان شما به سمت پایین اجرا می شوند ، از بین ببرید

لبخند “صمغی” را اصلاح کنید

تقویت لب بالا ، همچنین به عنوان “تلنگر لب بوتاکس” شناخته می شود

اینکه چگونه تزریق لب بوتاکس ظاهر لب های شما را تغییر می دهد به محل تزریق بستگی دارد. به عنوان مثال ، در مورد “تلنگر لب بوتاکس” ، این ماده شیمیایی باعث شل شدن ماهیچه های اطراف لب شما می شود و باعث پیچ خوردگی آنها می شود. این می تواند بزرگتر به نظر برسد.

در بیشتر موارد ، تزریق بوتاکس معمولاً حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد. تزریق یک عمل جراحی محسوب نمی شود و پس از آن نیازی به زمان بهبودی نیست. باید بتوانید بلافاصله بعد از قرار ملاقات به فعالیت های معمول خود ادامه دهید.

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید آیا تزریق بوتاکس می تواند به شما در دستیابی به نتایج و ظاهری که برای لب های خود می خواهید کمک کند.

بوتاکس با لب چه کار می کند ؟

”بوتاکس لب” روشی است که با تزریق بوتاکس برای بزرگتر نشان دادن لب های شما انجام می شود.

برای انجام این کار ، متخصص پوست یا جراح پلاستیک چندین واحد بوتاکس را به قسمت میانی بالایی لب بالایی شما تزریق می کند. وقتی عضلات شل می شوند ، لب شما به سمت بالا فر می شود. با این کار لب بالایی شما بلندتر می شود و بزرگتر به نظر می رسد بدون اینکه در واقع حجم اضافه کنید.

اگر می خواهید حجم به لب اضافه کنید ، با متخصص پوست یا جراح پلاستیک در مورد افزودن تزریق ژل لب صحبت کنید. شما می توانید فقط برای پرکننده لب انتخاب کنید ، یا از بوتاکس و پرکننده های لب برای یک اثر پر کردن چشمگیر استفاده کنید.

اگر ترکیب کنید که روش ها را ترکیب کنید ، پزشک شما به احتمال زیاد از بوتاکس برای ایجاد لغزش لب و فیلری هالورونیک اسید مثل ژوویدرم برای افزودن پرپشتی استفاده می کند. این اثر معمولاً دو تا سه هفته طول می کشد و آن را به گزینه ای محبوب در موارد خاص تبدیل می کند.

تکنیک بوتاکس برای لبخند “صمغی” چیست؟

همچنین ممکن است شما به عنوان یک درمان برای لبخند “صمغی” به دنبال جمع شدن لب خود باشید. اگر لثه های بالای دندانهای بالایی هنگام لبخند زدن نشان داده شوند ، “لثه” تلقی می شود. برخی از افراد همچنین ممکن است هنگام لبخند زدن لب بالایی آنها کم یا اصلاً نشان داده نشود. تکنیک کاهش لبخند لثه ای مانند تلنگر لب بوتاکس است.

برای انجام این کار ، پزشک شما بوتاکس را در ناحیه لب شما معروف به کمان کوپید تزریق می کند. این وسط لب بالایی شماست ، جایی که عضله orbicularis oris است. این ماهیچه ای است که هنگام لبان زدن خود کار می کنید.

بوتاکس باعث شل شدن عضلات می شود و باعث می شود که لب های شما کمی فر شود. وقتی لبخند می زنید ، عضلات آرام شما به پوشاندن لثه کمک می کند و باعث می شود لب های بیشتری نشان داده شود. این اثر باعث می شود لب شما بزرگتر به نظر برسد.

با این حال ، همانطور که قبل از “تلنگر لب بوتاکس” انجام می دهید ، اگر می خواهید به لب های خود حجم دهید ، باید با متخصص پوست یا جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

مصپورت          دیسپورت               نورونوکس            دیستون             کنیتوکس

بوتاکس لب

بوتاکس لب

استفاده از بوتاکس برای صاف کردن خطوط لب و چین و چروک چطور؟

استفاده اصلی برای تزریق بوتاکس برای کاهش یا از بین بردن موقت خطوط و چین و چروک صورت ، از جمله ناحیه لب است.

خطوط و چین و چروک های لب به مرور زمان به طور طبیعی ایجاد می شوند در نتیجه:

خندیدن

خندان

اخم کردن

بوسیدن

سیگار کشیدن

سالخورده

اگر می خواهید خطوط را کاهش دهید ، در مورد گزینه های خود با متخصص پوست یا جراح پلاستیک صحبت کنید. اگر شما هم می خواهید چاشنی اضافه کنید ، ممکن است آنها پرکننده های لب را تزریق کنند.

The post تزریق بوتاکس به لب appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.