نرمال سالین Normal Saline چیست ؟

نرمال سالین Normal Saline چیست ؟ کاربرد نرمال سالین در بوتاکس و هیالاز چگونه است ؟ اندازه نرمال سالین در بوتاکس و هیالاز چه قدر است؟ […]

این نوشته نرمال سالین Normal Saline چیست ؟ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

نرمال سالین Normal Saline چیست ؟ کاربرد نرمال سالین در بوتاکس و هیالاز چگونه است ؟ اندازه نرمال سالین در بوتاکس و هیالاز چه قدر است؟

نرمال سالین چیست ؟

سالین مخلوطی از کلرید سدیم در آب است و در پزشکی کاربردهای مختلفی دارد. از ناحیه آسیب دیده استفاده می شود و برای تمیز کردن زخم ها ، از بین بردن لنزهای تماسی و کمک به خشکی چشم استفاده می شود. با تزریق داخل وریدی برای درمان کم آبی بدن مانند ورم معده و روده و کتواسیدوز دیابتی استفاده می شود.

۰٫۹٪ در نرمال سالین به چه معناست؟

سالین در خانواده داروهای کریستالوئید است. این ماده معمولاً به عنوان محلول استریل ۹ گرم نمک در لیتر (۰٫۹٪) که به عنوان نرمال سالین شناخته می شود ، استفاده می شود. گاهی اوقات ممکن است از غلظت های بالاتر و پایین تر نیز استفاده شود. سالین دارای pH 5.5 است (که عمدتا به دلیل دی اکسید کربن محلول است) و آن را اسیدی می کند.

از نرمال نمک برای چه استفاده می شود؟

از تزریق نرمال سالین برای جایگزینی مایعات خارج سلولی (به عنوان مثال ، کمبود آب بدن ، هیپوولمی ، خونریزی ، سپسیس) ، درمان آلکالوز متابولیک در حضور از دست دادن مایعات و کاهش خفیف سدیم استفاده می شود. از نرمال سالین می توان به عنوان برافروختگی استفاده کرد – برای تمیز کردن کاتتر داخل وریدی (IV).

ترکیب بوتاکس با نرمال سالین 

با استفاده از یک سوزن و سرنگ به اندازه مناسب ، ۱٫۲۵ میلی لیتر یا ۲٫۵ میلی لیتر محلول استریل غیرقابل نگهداری ۰٫۹٪ تهیه کنید ( بین ۲ تا ۳ سی سی). سرنگ را از سوزن جدا کنید و سپس با چرخاندن ویال به آرامی بوتاکس را با نرمال سالین مخلوط کنید. در جعبه بوتاکس مصپورت ، یک نرمال سالین قرار دارد.

نرمال سالین

نرمال سالین

ترکیب هیالاز با نرمال سالین 

هیالورونیداز ۱۵۰۰IU را با ۱ میلی لیتر از ۱۰ میلی لیتر نرمال سالین یا آب برای تزریق بازسازی کنید. برای اطمینان از حل شدن کامل پودر ، ویال را بچرخانید. ۱ میلی لیتر هیالورونیداز را با ۹ میلی لیتر نمک باقی مانده یا آب برای تزریق به داخل سرنگ بکشید و به این ترتیب غلظت ۱۵۰ IU / میلی لیتر ایجاد کنید. هیالاز بر تجزیه ژل هیالورونیک اسید کاربرد دارد.

این نوشته نرمال سالین Normal Saline چیست ؟ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.