ژل سینگ درم Singderm و سینگ فیلر Singfiller

ژل هیالورونیک اسید سینگ درم Singderm با لیدوکائین با افزایش سن افراد ، مواردی مانند چین و چروک ظاهر می شود و افراد پیرتر به نظر […]

این نوشته ژل سینگ درم Singderm و سینگ فیلر Singfiller برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

ژل هیالورونیک اسید سینگ درم Singderm با لیدوکائین

با افزایش سن افراد ، مواردی مانند چین و چروک ظاهر می شود و افراد پیرتر به نظر می رسند. به دلیل هیالورونیک اسید بدن با افزایش سن از بین می رود ، دیگر جوان و زیبا به نظر نمی رسیم. بنابراین پرکننده پوست مانند Singderm به شما لطفی در جوان ماندن می کند. سینگ درم تزریق هیالورنیک اسید با لیدوکائین است که توسط Singclean Medical ارائه شده است.

بر اساس محصولات موفق Singfiller ما ، ۰٫۳٪ لیدوکائین به Singderm اضافه می کنیم ، این باعث کاهش درد در طی مراحل تزریق می شود.

از Singderm® می توان برای تزریق ناحیه ای مانند پیشانی ، خطوط پنجه کلاغی ، خطوط اخم ، لب ها و گوشه های چین و چروک استفاده کرد. ما می توانیم زنی را که به سینگدرم تزریق کرده بسیار جوانتر به نظر برسیم و چین های بینی از بین بروند.

آنچه مهمتر از همه قابل توجه است این است که Singderm® از نظر زیست سازگاری بهتری دارد ، هیچ عارضه ای برای بدن ما به همراه نخواهد داشت ، جوان و زیبا شدن برای ما ایمن است و Singderm® به آرامی تخریب می شود ، بیش از ۱۲ ماه طول می کشد!

سینگدرم شامل هیالورونیک اسید اصلاح شده (HA) تولید شده توسط باکتریها و ۰٫۳٪ لیدوکائین است که با غلظت ۲۴ میلی گرم در میلی لیتر در یک بافر فیزیولوژیکی فرموله شده است. ژل سینگ درم در مقایسه با فیلرهای هیالورونیک اسید دو فازی ، یک فیلر پوستی مونوفازیک ، جامد تر است .

مشخصات فنی ژل سینگ درم

سینگ درم شامل هیالورونیک اسید اصلاح شده (HA) تولید شده توسط باکتریها و ۰٫۳٪ لیدوکائین است که با غلظت ۲۴ میلی گرم در میلی لیتر در یک بافر فیزیولوژیکی فرموله شده است.

مدت زمان ماندگاری ژل سینگ درم

ماندگاری ژل سینگ درم ۱۲ ماه از زمان تزریق می باشد.

ناحیه تزریق ژل سینگ درم 

ژل سینگ درم در لایه عمق یا سطح درم تزریق می گردد.

تفاوت سینگ فیلر و سینگ درم 

سینگ فیلر , سینگ درم

سینگ فیلر , سینگ درم

 

این نوشته ژل سینگ درم Singderm و سینگ فیلر Singfiller برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.