نکات ضروری برای طراحی آگهی در بدنه خودروها

طراحی آگهی های تبلیغاتی مختلف بر روی خودروها از روشهایی است که سالهاست در کشورهای مختلف و ایران مورد استفاده قرار می گیرد. این وسایل حمل و نقل یکی از مناسب ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند چرا که ذات متحرک بودن آنها به انتشار پیامهای تبلیغاتی شما کمک بسیاری می کند. به همین دلیل پیشنهاد می …

The post نکات ضروری برای طراحی آگهی در بدنه خودروها first appeared on طراحان برتر.

طراحی آگهی های تبلیغاتی مختلف بر روی خودروها از روشهایی است که سالهاست در کشورهای مختلف و ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

این وسایل حمل و نقل یکی از مناسب ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند چرا که ذات متحرک بودن آنها به انتشار پیامهای تبلیغاتی شما کمک بسیاری می کند. به همین دلیل پیشنهاد می شود حتماً از این روش برای انتشار پیامهای تبلیغاتی خود استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از این روش تبلیغاتی ، بیشترین منفعت را ببرید بهتر است به پیشنهادهایی که در ادامه برای شما داریم توجه کنید.

یک) طول پیام

همواره در مقالات مرتبط با تبلیغات گفته شده است که از پیامهای کوتاه در تبلیغات استفاده کنید. این موضوع به ویژه زمانی که قصد طراحی تبلیغات بر روی بدنه خودروها را داریم اهمیت دوچندان پیدا می کند. از آنجایی که خودروها در حال حرکت هستند و معمولاً سرعت آنها بالاست بنابراین مخاطبان شما فرصت مطالعه متن های طولانی یا مشاهده تصاویر پیچیده یا متعدد را ندارند. بهتر است پیامهای این نوع تبلیغات را بسیار کوتاه تهیه کنید.

به دلیل اینکه خودروها فقط در عرض چندثانیه از کنار افراد عبور می کنند بهتر است پیامهای چند ثانیه ای برای این دسته از تبلیغات انتخاب کنید. همچنین در انتخاب و طراحی تصاویر نیز باید این اصل را رعایت کنید. سعی کنید تعداد تصاویر شما کم ولی در اندازه مناسبی باشد تا مخاطبان بتوانند به راحتی آن را تشخیص دهند.

دو) رنگ مناسب با برند

از آنجایی که خودروها به ویژه خودروهایی که به شرکت یا برند شما تعلق دارند مانند برندتان باید ویژگیهای بصری کسب و کار شما را به مخاطبان نشان دهند بهتر است رنگی که برای ترسیم اشکال یا نوشته ها و زمینه پیامهای خود انتخاب می کنید با رنگ برندتان هماهنگی و تناسب داشته باشد. سعی کنید رنگ سازمانی خود را در این دسته از تبلیغ ها استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید رنگ لوگو ، زمینه طراحی تبلیغات یا رنگ نوشته ها را متناسب با رنگ سازمانی خود انتخاب کنید. دقت در انتخاب رنگ می تواند اثرگذاری تبلیغات شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

سه) آگاهی رانندگان از برند

تا جایی که امکان دارد سعی کنید رانندگانی را برای این خودروها انتخاب کنید که از برند شما مطلع باشند و اطلاعاتی را در خصوص آن داشته باشند. داشتن آگاهی رانندگان از این جهت اهمیت دارد که این خودروها نمایندگان برند شما و وسیله تبلیغاتی تان هستند پس رانندگان باید آگاهی داشته باشند تا زمانی که با مشتریانی مواجه می شوند که در این زمینه سوالی دارند بتوانند به سوالات آنها به خوبی پاسخ دهند. همچنین در انتخاب رانندگان این خودروها باید دقت کافی داشته باشید و افرادی را انتخاب کنید که ظاهر و رفتار مناسبی داشته باشند ؛ چرا که آنها به عنوان نمایندگان برند شما شناخته می شوند.

چهار) محل درج تبلیغات

اگر خودروی شما حالت کامیونت ، وانت و نیسان دارد بهترین محل برای درج تبلیغات کانکس پشت این خودروهاست که فضای کافی برای درج تبلیغات را دارند. اما در صورتی که خودروهای شما سواری و کوچک است بهتر است در جایی از خودرو که قابل مشاهده است آن را طراحی کنید. به عنوان مثال درب سمت راننده و روی کاپوت ماشین از بهترین محل ها برای درج پیامهای تبلیغاتی است.

پنج) رنگ خودروها

رنگ خودروهایی که با هدف تبلیغاتی از آنها استفاده می شود از اهمیت زیادی برخوردار است. مناسب ترین رنگ برای این دسته از خودروها رنگ سفید است ؛ چرا که هر نوع تبلیغی با هر رنگی را می توانید در بدنه این خودروها طراحی کنید و از این نظر دچار محدودیت نمی باشید. علاوه بر این ، پیامها و تصاویر تبلیغاتی شما در زمینه سفید ، بیش از سایر زمینه ها قابل مشاهده است.


موضوع مرتبط :

کاربردهای تبلیغ نویسی بر روی خودروها

طراحی بسته بندی حرفه ای

The post نکات ضروری برای طراحی آگهی در بدنه خودروها first appeared on طراحان برتر.