روشهای طراحی لوگو برای تعمیرگاه ها

متناسب با هر کسب و کاری که دارید باید لوگوی مختص آن را طراحی کنید. نمی توانید از نمادها و علائمی که اشتراک زیادی با کسب […]

نوشته روشهای طراحی لوگو برای تعمیرگاه ها اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.

متناسب با هر کسب و کاری که دارید باید لوگوی مختص آن را طراحی کنید.

نمی توانید از نمادها و علائمی که اشتراک زیادی با کسب و کارهای دیگر دارند استفاده کنید. از طرفی این نماد باید مختص شما باشد. هم به لحاظ نوع کسب و کار و هم به لحاظ فردیت فعالیتتان باید قانون منحصر به فرد بودن را رعایت کنید. در این مقاله سعی کرده ایم روش طراحی لوگو برای کسب و کارهایی که فعالیت آنها تعمیرات است را مطرح کنیم.

تصور کنید به تازگی یک تعمیرگاه افتتاح کرده اید. شما همه کوشش خود را در این راه صرف می کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ، مشتریان زیادی را به سمت فعالیت خود سوق دهید تا ابزارهایشان که نیاز به تعمیر دارد را به تعمیرگاه شما ارجاع دهند و همچنین نیازهای آنها را در کمترین زمان برطرف کنید. برای رسیدن به این هدف بهتر است موارد ذکر شده در ادامه این مقالات را مد نظر قرار دهید.

یک) قابلیت اجرا و ویرایش در تمامی برنامه ها

سعی کنید لوگویی را که طراحی می کنید در سایتها و برنامه های مختلف قابلیت اجرا و درج داشته باشد. از طرفی ، بتوانید در برنامه های طراحی مختلف آن را ویرایش کنید و همچنین در سطوح مختلف از قبیل سایتها یا سطوح فیزیکی مختلف قابلیت اجرا و درج داشته باشد.

دو) اجتناب از جزئیات

تا جایی که می توانید لوگوهای ساده طراحی کنید. به ویژه در مشاغلی مانند تعمیرات این سادگی بیشتر مورد توجه است. چرا که نشان دهنده اعتماد شما به خودتان است. معمولاً پرداختن به جزئیات زیاد نشان دهنده ضعف و نقص در فعالیت است در حالی که سادگی نشان دهنده قاطعیت و اعتماد به خود می باشد. همچنین سادگی نشان دهنده قدمت فعالیت شماست زیرا جزئیات زیاد از حد در مشاغل نوپا و افراد کم سابقه بیشتر دیده می شود. در برقراری ارتباط با مخاطبان نیز لوگوهای ساده موفق تر از لوگوهای پیچیده هستند. همچنین شما  سرمایه و بودجه زیادی در دست ندارید که صرف تبلیغات یا نشان دادن ماهیت کسب و کار خود به مشتریان کنید. پس ساده ترین و قاطع ترین مسیر را برای این کار انتخاب کنید. باید لوگویتان بتواند ماهیت کسب و کار شما را به ساده ترین روش ممکن نشان دهد.

سه) اثر گذاری سریع

لوگوها باید توانایی این را داشته باشند که با سرعت بالایی بر ذهن و احساس مخاطبان تأثیر بگذارند. پس سعی کنید لوگوها را طوری طراحی کنید که هدف اصلیتان یعنی تحت تأثیر قرار دادن مشتریان و مخاطبان در کمترین زمان را ممکن سازد. از طریق لوگویتان باید بتوانید روی مخاطبان اثر بگذارید ، زیرا شما در میان رقیبان زیادی قرار دارید که چه بسا بسیاری از آنها از شما قدیمی تر و شناخته شده تر هستند و بدون کمترین تلاشی می توانند مشتریان را به سمت خود سوق دهند.

چهار) ماندگاری در حافظه

از آنجایی که هر چقدر هم هزینه های تبلیغاتی صرف کنید در نهایت این تصویر لوگوی شماست که یادآور تبلیغ و کیفیت محصولتان است پس سعی کنید در طراحی لوگو ، کیفیت خدمات خود را نیز به گونه ای به تصویر بکشید.

پنج) اسرار و رموز رنگها

هر رنگی رمز و راز خود را دارد. با تغییر در رنگها می توانید احساسات و افکاری که در ذهن افراد خطور می کند را به راحتی تغییر دهید. پس در طراحی لوگوی تعمیرگاه خود نیز از جادوی رنگها غافل نشوید.

شش) طراحی لوگو در یونیفرم کارکنان

معمولاً کارکنان تعمیرگاه ها از لباسهای یونیفرم استفاده می کنند. تصویر لوگوی خود را بر روی این یونیفرم ها درج کنید تا در حافظه افراد ماندگاری بیشتری داشته باشد و به کار شما نیز رسمیت بخشد.

هفت) از متخصصین استفاده کنید

در هر کاری بهتر است کار را به کاردان واگذار کنید. اگر در طراحی لوگو از افراد و اشخاص متخصص در آن زمینه استفاده کنید مطمئن باشید که موفقیت و ماندگاری آن بسیار بیشتر خواهد بود.

نوشته روشهای طراحی لوگو برای تعمیرگاه ها اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.