تست استعدادیابی شغلی

تست استعدادیابی شغلی موضوع این مطلب است. انجام تست استعدادیابی شغلی و نحوه تفسیر تست استعدادیابی شغلی را می خوانید. این سوالات برای همه ی افراد […]

نوشته تست استعدادیابی شغلی اولین بار در مرکز تحقیقات هوش نیک. پدیدار شد.

تست استعدادیابی شغلی موضوع این مطلب است. انجام تست استعدادیابی شغلی و نحوه تفسیر تست استعدادیابی شغلی را می خوانید. این سوالات برای همه ی افراد پیش می آید که در چه شاخه و زمینه ای توانایی و نبوغ دارم؟

در چه حرفه و کاری موفق خواهم شد؟ چه رشته تحصیلی و شغلی با شخصیت من سازگاری و تطابق دارد؟ حرفه و کار مورد تمایل من کدام است؟ چگونه تمایل و توانایی و نبوغ خود را کشف و از آن آگاهی بیابم؟ چگونه می بایست راه مناسب و صحیح موفقیت تحصیلی و شغلی خود را کشف کنم؟ آیا رشته ی تحصیلی درستی را در دانشگاه انتخاب کرده ام؟

در زیر یک تست روان شناسی استعدادیابی شغلی معتبر برای شما قرار داده ایم:

در بین قابلیت های زیر شما کدام یک را دوست دارید و انتخاب می کنید:

۱ ـ توانایی دیدن آینده

۲ ـ توانایی دیدن چیزهایی مثل اشعه ایکس

۳ ـ توانایی خواندن ذهن و فکر دیگران

۴ ـ توانایی شنیدن تمام صداها

۵ ـ توانایی پرواز

۶ ـ نامرئی شدن

۷ ـ توانایی تغییر شکل

۸ ـ سفر به گذشته در تونل زمان

نتایج تست استعدادیابی شغلی

  1. شما یک شخص مبتکر می باشید که به مسائل و مباحث ماجراجویانه علاقمند هستید. در صورتی که قادر باشید ، شما تنها به آینده سفر می کنید. شما اغلب خوب ترین فرصت و دلواپسی را در خصوص نحوه ی به دست آوردن هرچه زودتر آن دارید.

راهنمای شغلی:

اندیشیدن در خصوص یافتن ، پژوهش ، ابداع و یت تحریر کتب علمی و تخیلی برای این دسته اشخاص مناسب می باشد.

  1. شما علاقمندید به درون قضایا ورود بیابید و در اعماق آن ها نفوذ کنید. شما از یافتن قضایا و مباحثی که سایر افراد قادر نیستند مشاهده کنند به وجد می آیید. به علاوه به حل کردن مسائل و مشکلات علاقمندید.

راهنمای شغلی:

ریاضی ، پزشکی ، فیزیک ، سیاست از حوزه های می باشند که برای این دسته افراد عالی می باشند.

  1. شما در گمانه زنی و پی بردن به آن چیزی که سایرین می اندیشند استعداد دارید. شما قادرید آن چیزی که دیگران حقیقتاً بازگو می کنند و آن چیزی که حقیقتاً می اندیشند را حدس بزنید و بفهمید.

راهنمای کسب و کار:

شما قادرید یک روان شناس و مشاور عالی باشید.

  1. شما اغلب علاقه دارید که آخرین خبرها را ببینید و بشنویید. شما دقت و تمرکز بسیاری به آن چیزی که در پیرامون شما رخ می دهد دارید.

راهنمای کسب و کار:

تست استعدادیابی شغلی

شما می توانید یک روزنامه نگار یا خبرنگار عالی باشید. می توانید اقبال خود را در زمینه موسیقی هم محک بزنید.

  1. شما تمایل دارید یک تصویر گسترده از زندگی و نحوه گردآوری چیزهای گوناگون با یکدیگر داشته باشید. شما از خطرپذیری و آزادی و رهایی به وجد می آیید و خوشحال می شوید.

راهنمای کسب و کار:

شما می توانید یک خلبان عالی شوید. یک حرفه ای را گزینش و پیگیری نمایید که به شما این فرصت را بدهد تا برفنون و اعمالی نظیر کار در یک مجموعه مطالعاتی یا دولتی نفوذ داشته باشید.

  1. شما یک شخص کمرو یا نظارت کننده دقیق می باشید و شاید هم هردو. شما علاقمندید از تمام چیزهایی که در پیرامون شما وجود دارد آگاهی بیابید.

راهنمای کسب وکار:

آثار هنری ، گارگاه تحقیقات ، نوشتن از گزینه های عالی برای شما به حساب می آیند.

  1. شما یک شخص اجتماعی می باشید که از هماهنگی با سایر افراد و محیط پیرامونی خود به وجد می آید و خوشحال می شوید. از تعریف و تمجید سایرین خوشحال می شوید.

راهنمای کسب و کار:

مشغولیت ها و امورات مرتبط به تفریحات قادر است برای شما یک گزینه خوب باشد.

  1. شما در کشف تمام چیزها و چگونگی بهره گیری از خطاهای گذشته جهت تغییر آینده لذت می برید. شما در خصوص نحوه زندگی اشخاص گوناگون دقیق و متجسس می باشید.

راهنمای کسب و کار:

یافتن کسب و کاری در تحقیق ، تاریخ و بررسی رفتار انسان ها گزینه های خوبی برای شما می باشند. به علاوه به انجام کارها و فعالیت هایی که در آینده شما نقش خواهند داشت علاقه دارید.

تست استعدادیابی شغلی

استعدادیابی کودکان

 

نوشته تست استعدادیابی شغلی اولین بار در مرکز تحقیقات هوش نیک. پدیدار شد.