تبلیغ در نرم افزار تلفن همراه ( اپلیکیشن موبایل )

هر روز از طریق تلفن همراهتان پیامهای تبلیغاتی متعددی دریافت می کنید. تبلیغاتی که در آن از فروشگاه ها و محصولات فروشگاهی تا خدمات درمانی و … تبلیغ شده است. از آنجایی که میزان کاربران تلفن همراه بسیار بالاست ، بسیاری از برندها و صاحبان شرکتها تصمیم گرفته اند که نرم افزارهای تلفن همراه طراحی …

The post تبلیغ در نرم افزار تلفن همراه ( اپلیکیشن موبایل ) first appeared on طراحان برتر.

هر روز از طریق تلفن همراهتان پیامهای تبلیغاتی متعددی دریافت می کنید.

تبلیغاتی که در آن از فروشگاه ها و محصولات فروشگاهی تا خدمات درمانی و … تبلیغ شده است. از آنجایی که میزان کاربران تلفن همراه بسیار بالاست ، بسیاری از برندها و صاحبان شرکتها تصمیم گرفته اند که نرم افزارهای تلفن همراه طراحی کنند و از این طریق ، شکل منسجم تری به تبلیغات خود بدهند.

یکی از مهمترین روشهای تبلیغات موبایلی ، استفاده از نرم افزارها برای رسیدن به این مقصود است. هم اکنون نرم افزارهای بسیار زیادی در تلفن های همراه هوشمند طراحی شده و در اختیار کاربران قرار داده شده است.

همین مسئله به یک انگیزه قوی برای بازاریابها تبدیل شده است تا از این نرم افزارها برای فعالیتهای تبلیغاتی خود استفاده کنند. این کار از جهات مختلف می تواند به نفع شما باشد.

یک) رها شدن از ملاکهای سنتی

استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه به برندها و شرکتها این فرصت را می دهد که از الگوهای قدیمی و سنتی رها شوند و تبلیغات را با هر سبک و سیاقی که خودشان یا مشتریانشان می پسندند طراحی کنند. به همین دلیل در این نوع از تبلیغات ، خلاقیت و ایده های نوآورانه زیادی می بینیم. در حالی که در بسترهای معمولی تبلیغات ، معمولاً از این گونه نوآوریهای خبری نیست.

دو) تعامل بیشتر با مخاطبان

این گونه نرم افزارها فرصت بسیار مناسبی برای تعامل با مخاطبان و مشتریان فراهم می کند. معمولاً افرادی که جزء مخاطبان و مشتریان اصلی شما هستند از این نرم افزارها در گوشی های همراه خود استفاده می کنند. بنابراین شما همواره در کنار مشتریان خود هستید و از نزدیک با آنها تعامل دارید.

سه) کسب اطلاعات دقیق و جزئی زیاد

داشتن ارتباط نزدیک با مشتریان و مخاطبان به شما این امکان را می دهد که از خواسته های مشتریان خود در کمترین زمان برخوردار شوید. همچنین اطلاعاتی که به دست می آورید دقیق و جزئی خواهد بود. اطلاعات جزئی روش بسیار مطلوبی برای کمک به شما خواهد شد.

چهار) نرم افزارهای کاتالوگی

این نرم افزارها امکاناتی برای شما فراهم می کنند که بتوانید برای برنامه های تبلیغاتی خودتان ، کاتاگولهایی را طراحی کنید. کاتالوگها ابزار مناسبی برای به نمایش گذاشتن جزئیات محصولات هستند.

همچنین از طریق عکسها و تصاویر جذابی که می توان در این کاتالوگها به اشتراک گذاشت می توان به خوبی از آن استفاده کرد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد و بازاریابها به دنبال استفاده از خدمات این نرم افزارها هستند.

پنج) هماهنگی کادر تبلیغی

پس از همه گیری ویروس کرونا تقریباً بسیاری از کسب و کارها هنوز به حالت عادی بازنگشته اند. در این میان ، برندها نیز دیگر تعامل رو در روی کمی با مخاطبان خود دارند.

به همین دلیل بسیاری از آنها از روشهای غیر مستقیم مانند استفاده از تبلیغات آنلاین و غیره استفاده می کنند. زمانی که صحبت از هماهنگی کادر تبلیغاتی می شود در واقع توجه به این گونه تغییرات است.

شما باید با هر تغییری که در بازار یا امور اجتماعی و ارتباطی به وجود می آید خودتان را با شکل جدید روابط هماهنگ کنید. در این هماهنگی نیز باید تمامی بخشهای مختلف کسب و کار شما دخیل باشند.

برخی از برندها یا کسب و کارها هنوز هم نتوانسته اند خودشان را با شرایط به وجود آمده وفق دهند در حالی که روشهای مجازی و ارتباط غیر مستقیم هم اکنون به یک الگوی دائمی در کسب و کارها یا سایر فعالیتها تبدیل شده است.

شش) توجه به نرم افزارهای پر کاربرد

حال که قرار است از نرم افزارهای تلفن همراه برای تبلیغات استفاده کنید بهتر است نرم افزارهایی را انتخاب کنید که در اکثر گوشی های تلفن همراه قابل استفاده باشد. به شما توصیه می کنیم نرم افزارهای خود را برای سیستم های اندرویدی طراحی کنید زیرا کاربران سیستم عامل اندروید بیش از سایر سیستم عاملهاست.

The post تبلیغ در نرم افزار تلفن همراه ( اپلیکیشن موبایل ) first appeared on طراحان برتر.