طراحی جذاب برای لوگوی فست فودها و غذاهای حاضری

امروزه هر جایی از شهر را نگاه کنید یک فست فودی در حال فعالیت است. بسیاری از افراد هم هستند که خیال راه اندازی یک فست […]

نوشته طراحی جذاب برای لوگوی فست فودها و غذاهای حاضری اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.

امروزه هر جایی از شهر را نگاه کنید یک فست فودی در حال فعالیت است.

بسیاری از افراد هم هستند که خیال راه اندازی یک فست فود را در ذهن خود می پرورانند. بنابراین اگر در این حرفه فعالیت می کنید با حجم بالایی از رقیبان مواجه هستید. تنها چیزی که می تواند شما را در میان حجم عظیمی از رقیبان متمایز سازد ، داشتن یک لوگوی مناسب و معرفی متفاوت به مشتریان است. با این مقاله همراه شوید تا تکنکیهایی را برای طراحی لوگوی جالب و جذاب به شما آموزش دهیم.

یک) دوستانه رفتار کنید  

لوگوی شما باید به گونه ای طراحی شود که احساس صمیمیت و دوستانه بودن را منتقل کند. شما معمولاً در منزل خودتان و با اعضای خانواده یا در یک مهمانی و در کنار افراد غریبه راحت تر غذا می خورید و طعم غذا را به خوبی حس می کنید ؟

کاملاً مشخص است که در خانه خودتان بسیار راحت تر هستید و غذایی که میل می کنید لذت بسیار بیشتری برای شما دارد. بنابراین این حس را در مشتریان خود ایجاد کنید. لوگوی شما باید یادآور فضای راحت و صمیمی خانه و خانواده باشد. برای القای این حس و فکر لازم است از فونتها و اندازه قلم مناسب استفاده کنید.

فونتهایی که انحنای بیشتری دارند و قلم هایی که ضخیم تر هستند بهترین و مناسب ترین ها برای طراحی این گونه لوگوها هستند. این فونتها و قلم ها شما را فردی صمیمی و خودمانی نشان می دهند. در حالی که در لوگوهای زاویه دار و قلم های نازک معمولاً احساس راحتی کمتری منتقل خواهد شد.

دو) مشتریان را سر اشتها بیاورید

مواد غذایی با سایر نیازهای انسان متفاوت هستند. تفاوت آنها در این است که تصویر یک غذا ممکن است احساس گرسنگی را در شما ایجاد کند. در حالی که سایر نیازهای شما به این شکل نیست. بنابراین می توانید با یک طراحی زیبا و اشتها آور ، احساس گرسنگی را در مشتریان یا حتی رهگذرانی که از کنار رستوران شما رد می شوند ایجاد کنید. از تصاویر وسوسه انگیز و اشتهاآور برای این منظور در لوگوی خود استفاده کنید.

سه) یک لوگوی چرب و چیلی طراحی کنید

غذاهایی که چرب و چیلی ترند خوشمزه تر هم هستند. هر چند ممکن است غذای سالمی نباشند ولی به شدت خوشمزه هستند. همین چرب و چیلی بودن و خوشمزه بودن فست فودها است که افراد را به سمت خود جذب می کند. می توانید از این اثر روانی در طراحی لوگو استفاده کنید. می توانید از تصاویر سس ها و روغن هایی در این لوگو استفاده کنید که تداعی کننده یک غذای خوشمزه و چرب و چیلی برای مخاطبان و مشتریان است.

چهار) مشتریان اصلی خود را بشناسید

شناختن گروه هدف و مشتریان اصلی شما ، کارتان را راحت تر خواهد کرد. باید کشف کنید که کدام گروه از افراد جزو مشتریان اصلی شما هستند. اگر دقت کرده باشید کودکان و نوجوانان و جوانان جزء مشتریان اصلی فست فودها هستند. بنابراین لوگویی که این گروه های سنی را بتواند جذب کند باید طراحی کنید.

برای این گروه سنی مهم نیست که تا چه حد غذای سالم مصرف می کنند بلکه طعم یک غذا برایشان مهم است. بنابراین لوگویتان را باید به گونه ای طراحی کنید که طعم لذید غذا را برای این گروه از افراد به خوبی تداعی کند.

پنج) رنگ مناسب

اهمیت رنگ را فراموش نکنید. رنگها می توانند طرح لوگو ی شما را از زمین تا آسمان تغییر دهند. مناسب ترین رنگها برای لوگوی فست فودها ، زرد، نارنجی و قرمز است. چرا که این رنگها نشان دهنده رنگ و لعاب یک غذاست و می تواند حس گرسنگی را در افراد ایجاد کند.

نوشته طراحی جذاب برای لوگوی فست فودها و غذاهای حاضری اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.