ارتباط بازاریابی با نسل جدید

اگر سن شما بالاتر از ۳۰ یا ۴۰ باشد به خوبی درک کرده اید که دنیای اطرافتان با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است. نسل جدیدی که هم اکنون در دهه اول و دوم زندگی خود هستند با نسل شما بسیار متفاوت تر زندگی می کنند. آنها متفاوت فکر می کنند ، متفاوت رفتار […]

The post ارتباط بازاریابی با نسل جدید appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

اگر سن شما بالاتر از ۳۰ یا ۴۰ باشد به خوبی درک کرده اید که دنیای اطرافتان با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است.

نسل جدیدی که هم اکنون در دهه اول و دوم زندگی خود هستند با نسل شما بسیار متفاوت تر زندگی می کنند. آنها متفاوت فکر می کنند ، متفاوت رفتار می کنند و متفاوت زندگی می کنند. سلیقه آنها تشابه چندانی با نسل شما ندارد. موضوعاتی که ذهن آنها را درگیر کرده است با مسائل دوران شما تفاوت زیادی کرده است.

حال تصور کنید می خواهید با این نسل ارتباط برقرار کنید ؛ چگونه می توانید این کار را انجام دهید ؟ شاید هم برخی از شما تلاش کرده اید و نتیجه ای ندیده اید. امروزه برقراری ارتباط مناسب با نسل جدید به یک مسئله جدی تبدیل شده است ؛ زیرا نمی توان تحولات را نادیده گرفت و با آنها همچون نسلهای گذشته برخورد کرد.

از طرفی درک آنها نیاز به سازگاری و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. با این توصیف تصور کنید صاحب یک برند یا کسب و کاری هستید و تلاش دارید برای این نسل بازاریابی داشته باشید. اولین مسئله ای که مطرح می شود این است که بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

به دلیل اهمیت این موضوع ، با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به روشهایی که می توانید با این نسل ارتباط برقرار کنید و یک بازاریابی موفق برای آنها داشته باشید آشنا شویم.

یک) منابع الگوبرداری آنها را بشناسید

منابع و رفرنس هایی که بر تفکر و تمایلات افراد تأثیر می گذارند از اهمیت زیادی برخوردار هستند. اگر شما منابعی که بر الگوهای رفتاری و فکری افراد اثر می گذارند را بشناسید می توانید شناخت خود از آن افراد را نیز افزایش دهید.

این منابع می توانند اطلاعات بسیار خوبی به شما بدهند. نسل جدید که در دهه اول و دوم زندگی خود هستند بیش از نسل های گذشته تحت تأثیر شبکه های اجتماعی می باشند. طرز تفکر و رفتار آنها به شدت از شبکه های اجتماعی الگوگیری می شود.

افرادی که برای این نسل اهمیت زیادی دارند می توانند با انتشار یک پست تغییرات زیادی در رفتار و تفکر این نسل ایجاد کنند. آنها بیش از نسل های گذشته از ابزارهای دیجیتالی استفاده می کنند و اطلاعات زیادی را از طریق این ابزارها به دست می آورند. بنابراین اگر به عنوان یک بازاریاب بتوانید منبع اطلاعاتی این نسل را بشناسید می توانید در برقراری ارتباط با آنها موفق تر عمل کنید.

دو) داشتن حریم خصوصی

مشاوره بازاریابی می گوید یکی از تمایزهای نسل جدید با نسل های گذشته این است که آنها به شدت به حریم خصوصی خود احترام قائل هستند. آنها سعی می کنند حریم های خود را داشته باشند و اجازه ندهند کسی در کار آنها دخالت کند.

آنها اگر متوجه شوند اطلاعاتشان توسط دیگران کشف شده است و یا دیگران سعی دارند به زندگی خصوصی آنها سرک بکشند یا تغییرشان دهند به شدت پرخاشگر می شوند. بنابراین زمانی که برنامه های بازاریابی خود را طراحی می کنید باید از روشهایی استفاده کنید که آنها احساس کنند شما به حریم خصوصی آنها احترام می گذارید و قصد دخالت در کار و امور زندگی آنها را ندارید.

سه) حوصله داشته باشید

نسل جدید به دلیل اطلاعات زیادی که از منابع مختلف دریافت می کند مغز پیچیده تری نسبت به نسل گذشته دارند. آنها به سختی در برابر یک اطلاعات تغییر می کنند. آنها به محض مواجه شدن با یک ایده یا سلیقه به آن اعتماد نمی کنند.

ممکن است آن را بپذیرند و قدرت پذیرش بالایی داشته باشند ولی خودشان را به سرعت تحت تأثیر آن قرار نمی دهند. بنابراین اگر قصد دارید برای این نسل بازاریابی کنید باید حوصله زیادی داشته باشید. در طول زمان و با گذشت زمان آنها می توانند به شما اعتماد کنند و پس از آن ارتباط خوبی با شما برقرار نمایند.


موضوع مرتبط :

روشهای ارتباطی در بازاریابی مجازی را جدی بگیرید !

روند تغییرات در شکل ارتباط با مشتریان

تکنیکهای ارتباط بازاریابی و ارتباطات بازاریابی و فروش

نظر شما

The post ارتباط بازاریابی با نسل جدید appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.