تبلیغ خود را در اینستاگرام جذاب تر طراحی کنید

طراحی کردن یک تبلیغات جذاب امروزه یکی از دغدغه های بازاریابان است. چرا که به خوبی می دانند تبلیغات در اینستاگرام تا چه حد در موفقیت آنها نقش دارد. بسیاری از برندها و شرکتها هستند که علاوه بر سایر روشهای تبلیغات حتماً از تبلیغات اینستاگرام نیز استفاده می کنند. اگر در کنار تمامی پلتفرم ها …

The post تبلیغ خود را در اینستاگرام جذاب تر طراحی کنید first appeared on طراحان برتر.

طراحی کردن یک تبلیغات جذاب امروزه یکی از دغدغه های بازاریابان است.

چرا که به خوبی می دانند تبلیغات در اینستاگرام تا چه حد در موفقیت آنها نقش دارد. بسیاری از برندها و شرکتها هستند که علاوه بر سایر روشهای تبلیغات حتماً از تبلیغات اینستاگرام نیز استفاده می کنند.

اگر در کنار تمامی پلتفرم ها و زمینه های تبلیغاتی ، از تبلیغ در اینستاگرام غافل نشوید حتماً نتایج بسیار خوبی خواهید دید. طراحی این تبلیغات اصلاً کار ساده ای نیست. برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را جذاب تر طراحی کنید روشهایی به شما پیشنهاد می دهیم که حتماً برایتان مفید خواهد بود.

یک) از طرح های ساده استفاده کنید

طرح های ساده علی رغم اینکه اکثر افراد تصور می کنند توانایی جذب مخاطب ندارد ولی تجربه و نظر مخاطبان نشان داده است که علاوه بر قدرت جذب بالا ، اثر ماندگاری بسیار بیشتری نیز دارند. بنابراین استفاده از طرح های ساده موجب اثر گذاری بالای طرح های شما روی مخاطبان خواهد شد.

دو) منحصر به فرد بودن

سعی کنید یک تبلیغات ساده و منحصر به فرد طراحی کنید. اگر رقبای شما معمولاً از یک روش یا از یک طرح برای تبلیغات استفاده می کنند یا طرح های پیچیده و گیج کننده به کار می برند شما دقیقاً نقطه مقابل آنها باشید و از طرح های ساده استفاده کنید. همین سادگی که در مورد اول توضیح داده شد می تواند وجه تمایز شما با رقبایتان باشد.

سه) به کیفیت توجه کنید

بسیاری از برندها هستند که تصور می کنند اگر تعداد تبلیغات آنها بیشتر باشد میزان موفقیت آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در حالی که واقعیت این است که کیفیت تبلیغات از کمیت آن مهم تر است. بنابراین به جای دلمشغولی برای کمیت تبلیغات همواره سعی داشته باشید کیفیت آن را افزایش دهید و یک تبلیغ با کیفیت طراحی نمایید.

چهار) اهمیت رنگها

رنگها می توانند به جای انسانها و لغات با دیگران ارتباط برقرار کنند. بنابراین هیچ وقت نقش رنگها را دست کم نگیرید. رنگ ها قادر هستند پیام شما را به بهترین شکل به دیگران نشان دهند. رنگها چون بعد عاطفی قوی تری نیز دارند شاید بهتر از کلمات برای شما کار کنند.

بنابراین ، به شما توصیه می کنیم از رنگهای مناسب استفاده کنید. یکی از رنگهای مناسب برای تبلیغات ، استفاده از رنگهای روشن است. رنگهای روشن بسیار بیشتر از رنگهای تیره می توانند عمل می کنند. اگر از رنگ های تیره استفاده کنید به احتمال زیاد نتایج جالبی نخواهید گرفت. سعی کنید از رنگهای روشن برای لوگویتان استفاده کنید.

پنج) محصول را به مخاطبان نشان دهید

اگر شما فقط یک متن تبلیغاتی بنویسید و تصویری از محصول خود نداشته باشید حتی جذاب ترین و فوق العاده ترین کلمات نیز نمی توانند مخاطبان شما را جذب کنند ؛ چرا که آنها منتظر هستند محصولی را که قصد خریدش را دارند ببینند. بنابراین ، توصیه اکید داریم که حتماً محصول خود را به شکل تصویرهای با کیفیت بالا به مخاطبان خود نشان دهید.

شش) تهیه ویدئو

اینستاگرام یکی از مناسب ترین فضاها برای تهیه و به اشتراک گذاری فایلهای ویدئویی است. ویدئوها جذابیت بیشتری نسبت به سایر محتواها دارند. پیامهایی که از طریق ویدئوها به مخاطبان منتقل می شود بسیار قدرت جذب و درک بالاتری دارد. پس می توانید با تهیه ویدئوهای کوتاه ، مناسب و جذاب در ترغیب مخاطبان نقش بسیار زیادی داشته باشید.

هفت) تنوع محصول

یکی از چیزهایی که مخاطبان را می تواند بسیار جذاب کند این است که محصولات شما تنوع داشته باشد. قطعاً افراد یعنی مخاطبان و مشتریان تمایل دارند زمانی که با یک برند یا فروشنده مناسبی آشنا شدند اکثر نیازهای خود را از آنها خریداری کنند. طراحی بسته بندی حرفه ای در طراحی اینستاگرام هم موثر خواهد بود.

بنابراین تنوع محصولات یکی از آن چیزهایی است که می تواند مشتریان را راضی نگه دارد. در طراحی تبلیغ در صفحات اینستاگرام سعی کنید تنوع محصولات خود را به خوبی به مخاطبان نشان دهید. می توانید با تهیه عکس و ویدئو از محصولات متنوعی که دارید به خوبی آن را به مخاطبان خود نشان دهید.

The post تبلیغ خود را در اینستاگرام جذاب تر طراحی کنید first appeared on طراحان برتر.