سم بوتولینوم: آینده درمان افسردگی

افسردگی شایع ترین مشکل بهداشت روان در انگلستان است که ۸-۱۲٪ از جمعیت هر سال را درگیر خود می کند. این مسئله نگرانی فوری بوده است […]

The post سم بوتولینوم: آینده درمان افسردگی appeared first on بوتاکس مصپورت و دیستون.

افسردگی شایع ترین مشکل بهداشت روان در انگلستان است که 8-12٪ از جمعیت هر سال را درگیر خود می کند. این مسئله نگرانی فوری بوده است که محققان در یافتن روشهای درمانی بیشتر پیگیر بوده اند.

صنعت پزشکی برای تسکین علائم افسردگی طیف وسیعی از داروهای پیچش دهنده و بزرگ مغز را برای تسکین علائم افسردگی معرفی کرده است: مهارکننده های انتخابی جذب مجدد سروتونین ، مهارکننده های جذب مجدد سروتونین-نورآدرنالین ، داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای ، مهارکننده های مونوآمین اکسیداز و غیره درمان احتمالی ، بعید است ، در واقع:

اخم نکرد ، افسردگی کمتری دارد

نظریه ای که محققان را مجبور به کشف مزایای بوتاکس ، با توجه به افسردگی می کند ، این است که چگونه حالت چهره نقش مهمی در خلق و خو دارد ، که در نهایت به این ایده منجر می شود که جلوگیری از اخم می تواند احساس غم و اندوه را کاهش دهد.

محققان توضیح دادند که مغز حالت های صورت را از نزدیک کنترل و تفسیر می کند و بر این اساس احساسات را تنظیم می کند. وقتی عضلات متشنج می شوند ، حالات رو به پایین می رود. با سم بوتولینوم ، بیان غم و اندوه ، کاهش سیگنال های استرس و تأثیر بر چگونگی تنظیم مغز در خلق و خو ، دشوارتر است.

سم بوتولینوم یا بوتاکس همچنین به تسهیل روابط اجتماعی مثبت کمک می کند. وقتی بیماران با افراد دیگر پاسخ مثبت می دهند ، احساس فرد را بهبود می بخشد.

نتایج تحقیقات نشان داد که 52٪ از شرکت کنندگان در درمان سم بوتولینوم ، در مقایسه با 15٪ از افرادی که دارونما دریافت کرده اند ، از افسردگی رهایی یافته اند.

مبارزه با افسردگی

اگرچه سم بوتولینوم خبر خوبی برای بسیاری از افراد ، درمانی احتمالی برای افسردگی به ارمغان می آورد ، اما همچنین ایجاد یک حرفه ای بیشتر برای متخصصان پزشکی که می توانند به طور ماهرانه درمان هایی را انجام دهند ، یک چالش برای صنعت پزشکی است.

پزشکان اکیداً توصیه می کند حرفه ای را در این صنعت در نظر بگیرید. در مبارزه با افسردگی شرکت کنید. شما نه تنها به چیزی معنا دار کمک خواهید کرد که به جامعه کمک کند ، بلکه تأثیر ماندگاری بر زندگی بیماران خود خواهید داشت.

ما کارگاه هایی را برای متخصصان زیبایی زیبایی صورت ارائه می دهیم تا آنها را به مهارت ها و دانش لازم مجهز کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در جلسات آموزشی ما وجود دارد ، در بقیه صفحه ما بگردید.

سم بوتولینوم می تواند آینده درمان افسردگی باشد. در مبارزه با این شرایط بهداشت روانی مشارکت داشته باشید. امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانید حرفه و مشارکت خود را در صنعت پزشکی آغاز کنید.

نتایج یک تحقیف در مورد روحیه افراد و تزریق بوتاکس

آیا خلق و خوی ما بیانگر حالات صورت ما است یا حالات چهره ما منعکس کننده حالات ما هستند؟ ما فرض می کنیم که احساسات ما حالات چهره ما را هدایت می کنند ، اما مطالعات نشان داده اند که در واقع حالت های چهره ما هستند که احساسات ما را تعیین می کنند 1.

اگر لبخند بزنید و با چهره خود بیانگر باشید ، نمی توانید احساس افسردگی کنید. برای احساس افسردگی لازم است کمی حالت چهره داشته باشید ، ناراحت به نظر برسید ، بدن را پایین نگاه کنید و بدن را حلقه کنید.

هر وقت فرزندانم ناراحت شدند یا شروع به گریه کردند ، اولین کاری که می کنم این است که می خواهم بدن خود را باز کنند ، به سمت آسمان نگاه می کنند و یک شوخی می کنند تا لبخند بزنند ، و این هر بار جواب می دهد. محققان همچنین استراتژی فوق را درک کرده و از خود سوال کردند که آیا اگر از حالت منفی صورت مانند اخم جلوگیری کنیم ، می توانیم روحیه آن افراد را تغییر داده و به افسردگی کمک کنیم.

بدون توانایی بدن ما برای ابراز احساسات ، این دیگر متوقف می شود. به عنوان مثال ما نمی توانیم بدون ضربان های سریعتر قلب ، تنفس کم عمق ، لرزش لب ، ضعف در زانوها ، لکه های غاز ، و غیره احساس ترس کنیم.

همه ما می توانیم بفهمیم کسی از حالت منفی صورت مانند اخم ها عصبانی است. می دانیم که مخالف اخم منفی لبخند مثبت است.

‘لبخند زخم اخم را درمان می کند’ – شکسپیر

لبخندها انواع مختلفی دارند و یک لبخند واقعی واقعی به عنوان لبخند دوشن طبقه بندی شده است. در این لبخند ، دوشن ، آناتومیست فرانسوی در سال 1860 ، “لبخند شادی” را مشاهده کرد ، جایی که اوربیکولاریس oculi فعال شده و برای تولید پاهای کلاغ منقبض می شود. این کاملاً در تضاد با لبخند “مونالیزا” است که در هنگام لبخند زدن چشم اصلاً درگیر آن نیست. این می تواند به نفع ما باشد ، افراد بسیار کمی می توانند لبخند واقعی چشم را جعل کنند. اگر هنگام لبخند زدن خطوطی را در اطراف چشم ایجاد نکنند یا لبخند واقعی نیست یا اینکه سم بوتولینوم داشته اند. لبخند زدن برای ما خوب است. لبخند زدن احساسات مثبتی ایجاد می کند و در نتیجه منجر به کاهش هورمون های مرتبط با استرس می شود.

نوع سوم لبخند به لبخند “غمگین” هاوتورن معروف است. این جایی است که شما یک رویداد غم انگیز / دلگیر را تجربه می کنید ، بگذارید بگوییم یک مراسم تشییع جنازه و یکی از اقوام خود را می بینید که برای کنار آمدن با شرایط دست و پنجه نرم می کند ، فقط می توانید لبخندی کوچک به آنها بزنید تا نشان دهد ما در این با هم هستیم و حال ما خوب خواهد بود .

بیایید برگردیم و به حالت چهره منفی اخم نگاه کنیم. اخم ها انواع مختلفی دارند (غمگین در مقابل عصبانیت) بسته به اینکه کدام عضله استخدام می شوند ، و هر یک معنای متفاوتی دارند. اگر قسمت داخلی ابروهای شما در حالی که اخم می کنید به سمت بالا باشد ، غمگین به نظر می رسید. اگر ، در حالی که اخم کرده اید ، ابروها به سمت پایین و پایین کشیده می شوند ، عصبانی به نظر می رسید.

مصپورت

تزریق بوتاکس و افسردگی

اخم در اثر انقباض عضلات گلابلا ، که دو عضله اصلی وجود دارد – corrugator supercilii و procerus. این supercilii خطوط موازی است که به اخم کمک بیشتری می کند. ترجمه شده از لاتین ، corrugator supercilii به معنای واقعی کلمه به معنی “چین و چروک بالای چشم” است و انقباض این عضله باعث ایجاد ابرو به سمت هم می شود تا اخم ایجاد کند.

همه ما می دانیم که ظاهر اخم دقیقاً آنچه را که احساس می کنید به دیگران می گوید ، اما بیایید آن را یک قدم جلوتر برداریم ، روند واقعی اخم به شما خواهد گفت که چه احساسی دارید و بنابراین در ذهن آگاه خود حالت ایجاد می کنید و این تأثیر خواهد گذاشت تصمیمات و نتایج شما.

نتایج یک تحقیق دیگر

تحقیقات اخیر گوشت را بر روی استخوان های این عضلات قرار داده است. متخصصان مغز و اعصاب مانند آنتونیو داماسیو از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان داده اند که احساسات با اعمال شروع می شوند – به عنوان مثال ضربان قلب به سرعت افزایش می یابد – و با درک آن اقدامات پایان می یابد – احساس ترس یا عصبانیت. داماسیو این را “حلقه بدن” می نامد: مغز از طریق سیگنال های شیمیایی و الکتریکی منتقل شده توسط جریان خون و سیستم عصبی ، از واکنش بدن در برابر تغییر مطلع می شود. بنابراین احساس به دنبال رفتار است. ذهن بدن را دنبال می کند.

همه چیز با اندیشه شروع می شود. این باعث ایجاد احساسات خاصی می شود که ما را به سمت عمل سوق می دهد که در نهایت نتایج ما را تعیین می کند. می توانیم ببینیم که افکار اولیه ما نتایج حاصل از زندگی را تعیین می کنند.

The post سم بوتولینوم: آینده درمان افسردگی appeared first on بوتاکس مصپورت و دیستون.