ژل جالور Jalor

JALOR STYLE Laboratoires خوشحال است که محصولات خود را بر اساس هیالورونیک اسید ارائه می دهد که راحتی ، رضایت و اطمینان کامل پزشکی و بیمار […]

The post ژل جالور Jalor appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

JALOR STYLE Laboratoires خوشحال است که محصولات خود را بر اساس هیالورونیک اسید ارائه می دهد که راحتی ، رضایت و اطمینان کامل پزشکی و بیمار را هم در هنگام استفاده و هم در اثر تحریک زیست تحریک کننده تضمین می کند.

انواع چین و چروک های سطحی و اصلاح عمق متوسط ​​و کانتور لب را درمان می کند و باعث افزایش حجم لب می شود.

مشخصات فنی

محتوای 1 میلی لیتر

غلظت HA 23 میلی گرم در میلی لیتر

عامل اتصال متقابل BDDE

درجه Star Star StarTribulation

ویسکوزیته پویا 500000 Pa s

نکات طلایی در مورد ژل جالور

2 برابر 27 گرم

جالور فیلری برای همه راه حل ها

جدیدترین مطالعات در مورد شیمی بالینی لینک سازی متقابل ، تولید یک محصول درخشان را فراهم کرده است که یک راه حل منحصر به فرد ارائه می دهد ، خواسته های پزشکان و بیماران را برآورده می کند. نتایج طبیعی ، ایمن ، راحت و آسان برای استفاده و ماندگاری طولانی. سبک پرکننده همه کاره جالور Jalor برای انواع اصلاحات زیبایی است.

JALOR STYLE اکنون قابل بحث نیست که پر کردن و خرد کردن تنها راه دستیابی به جوان سازی کامل صورت است. به همین دلیل است که هیالورونیک اسید طبیعی و غیر متقاطع نقش مهمی در مقابله و جلوگیری از پیری پوست دارد ، این امر باعث می شود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست به دست آید. فرمولاسیون خاص JALOR ، با غلظت بسیار بالای اسید هیالورونیک (18 میلی گرم در هر میلی لیتر) همراه با غلظت بالای گلیسرول (20 میلی گرم در میلی لیتر) و وزن مولکولی فوق العاده زیاد (3 میلیون دالتون: طلای مضاعف). از همه مهمتر ، این امکان را برای ایجاد محیط بهینه فیزیولوژیکی برای تکثیر و مهاجرت فیبروبلاست و برای سنتز جدید کلاژن ، الاستین و سایر ترکیبات ماتریکس خارج سلول فراهم می کند.

تزریق جالور روشی مطمئن و راحت برای کلینیک ها ، متخصصان مراقبت های بهداشتی و عمده فروشان برای خرید داروهای شیمیایی فارما و سایر تجهیزات پزشکی از یک منبع معتبر با قیمت رقابتی.

نیک طب یک توزیع کننده مجاز و عمده فروشی محصولات پزشکی زیبایی و ژل های هیالورونیک اسید می باشد.

ارائه خدمات در 3 سایت اروپایی و به لطف تخصص برتر لجستیک در سطح جهانی ، به قیمت جالور ، قابلیت های تأمین و خدمات خود افتخار می کند و در نتیجه ، مشتری بسیار وفاداری داریم و مشتریانی راضی در حال رشد داریم که بارها و بارها به ما مراجعه می کنند .

ما تمام مارک های تجاری اصلی دارای تاییدیه وزارت بهداشت از جمله بوتاکس مصپورت ، ژل ژوویدرم ، ژل جالور و بسیاری از محصولات دیگر را عرضه می کنیم. اگر نمی توانید محصولی را که بدنبال آن هستید مشاهده کنید ، لطفا با ما ایمیل بزنید و ما آن را برای شما تهیه خواهیم کرد. ما همچنین محصولات خود را داریم و می توانیم محصولات آزمایش شده با کیفیت را از طرف تولیدکنندگانی که به دنبال توزیع خرده فروشی و / یا راه اندازی از طریق سیستم عامل ما هستند ، نشان دهیم.

امروز ثبت نام کنید و پس از تأیید حساب خود ، می توانید از قیمت های رقابتی که مشتریان فعلی ما لذت می برند لذت ببرید. لطفا توجه داشته باشید که داروهای تزریقی ما فقط باید توسط متخصصان بهداشت آموزش دیده و یا معتبر تجویز شوند. اگر علاقه مند به دانستن روش های غیر جراحی هستید ، ما بخش آموزشی خود را داریم که توسط پزشکان باتجربه و ماهر زندگی می کند.

ما به شما توصیه می کنیم که بسته به نیاز خود ، 4 یا 5 جلسه هفتگی و به دنبال آن یک جلسه “تعمیر و نگهداری” ترتیب دهید. در پایان درمان می توانید روال معمول خود را از سر بگیرید. قرمزی فقط در عرض چند ساعت از بین می رود.

نتایج فوری هستند و در جلسه اول بهبود مشاهده خواهید کرد. این یک روش درمانی است.

در کوتاه مدت ، پوست شما صاف ، روشن و سفت به نظر می رسد. در طولانی مدت ، سواری و خطوط ریز کاهش می یابد و پوست شما سفت می شود.

The post ژل جالور Jalor appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.