افزایش تمایل به تبلیغ و معرفی بسته بندی های جدید در فضای دیجیتال در ایران

تا چند سال گذشته ، هر زمان حرف از تبلیغ و تبلیغ دیجیتال به میان می آمد منظور همان تبلیغ به روش بنرها بود. اما امروزه چند سالی است که از زمان گسترش کانالهای اجتماعی طراحی بنرهای دیجیتالی نیز رواج بیشتری پیدا کرده است و نحوه طراحی و انتشار آن بسیار متفاوت تر شده است. …

The post افزایش تمایل به تبلیغ و معرفی بسته بندی های جدید در فضای دیجیتال در ایران first appeared on طراحان برتر.

تا چند سال گذشته ، هر زمان حرف از تبلیغ و تبلیغ دیجیتال به میان می آمد منظور همان تبلیغ به روش بنرها بود.

اما امروزه چند سالی است که از زمان گسترش کانالهای اجتماعی طراحی بنرهای دیجیتالی نیز رواج بیشتری پیدا کرده است و نحوه طراحی و انتشار آن بسیار متفاوت تر شده است. می توان گفت ، استفاده از اینترنت و ابزارهای مربوط به آن تبدیل به یکی از پر کاربردترین روشها شده و یکی از روشهای بسیار سودمند در طراحی تبلیغات است.

بهتر است شبکه های پر مخاطب را بشناسیم تا برای تمرکز در تبلیغات به آنها توجه کنیم. در این مقاله قصد داریم شبکه های پر کاربرد بین کاربران ایرانی را معرفی کنیم تا بهتر بتوانیم از فرصتهای فراهم شده توسط اینترنت در زمینه کسب و کار یا هر فعالیتی که داریم استفاده کنیم. این شبکه ها یکی از بسترهای مناسب معرفی طراحی بسته بندی های جدید است.

یک) اینستاگرام

این واقعیت را نباید نادیده بگیریم که اینستاگرام امروزه یکی از پر کاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران است. از آنجایی که این شبکه هنوز مانند سایر شبکه ها در ایران فیلتر نشده است و افراد به راحتی به آن دسترسی دارند موجب شده است یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در کشور ما باشد.

از طرفی ، قابلیتهایی که در این شبکه وجود دارد به مخاطبان کمک می کند تا در هر سن و موقعیتی که هستند بتوانند از آن استفاده کنند و جذابیت های بیشتری نسبت به سایر شبکه ها دارد. به عنوان مثال ، شبکه هایی مانند لینکدین از آنجایی که اختصاصی هستند و فقط افراد متخصص در آن عضویت دارند به همین دلیل چندان پر مخاطب نیستند ، یا شبکه هایی مانند توییتر از آنجایی که بسیاری از افراد مهم و شناخته شده از آن استفاده می کنند بنابراین چندان مورد استفاده بسیاری از افراد نیست.

اما اینستاگرام این محدودیت ها را ندارد. اگر شما یک فرد معمولی هستید ، یک کسب و کار ساده یا کوچک یا حتی بزرگ دارید ، اگر فرد متخصصی هستید ، هر فعالیتی که دارید می توانید در اینستاگرام عضویت پیدا کنید و برای تبلیغات از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که امروزه در ایران ، اینستاگرام از پر مخاطب ترین شبکه هاست. پس شما نیز این شبکه را دست کم نگیرید و از قابلیتهایی که این شبکه برای کسب و کار شما دارد استفاده کنید.

دو) تلگرام

تلگرم دیگر شبکه اجتماعی پر کاربرد در ایران است. هر چند فیلتر شدن آن در ایران موجب شده است بسیاری از کاربران خود را از دست بدهد ولی باز هم همچنان از شبکه های اجتماعی پر مخاطب و پر کاربر در ایران است.

قابلیت ایجاد کانال و فایلهایی با حجم بالا به این شبکه بسیار محبوبیت بخشیده است. سعی کنید از قابلیتهای آن استفاده کنید و تبلیغات متناسب در این شبکه ها را جدی بگیرید. می توانید تبلیغ ها و بنرهای یا پوسترهای مناسب انتشار در را تلگرام طراحی کنید و آنها را توسط رباتهای مختلفی که وجود دارد منتشر کنید. تلگرام هنوز هم در یمان کاربران ایرانی یک شبکه محبوب محسوب می شود و کاربران زیادی دارد ، پس بهتر است با طراحی بنرها و پوسترهای متناسب با این شبکه حتماً آشنایی کافی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

سه) فیس بوک

فیس بوک با اینکه چند سالی است با رواج تلگرام و سپس اینستاگرام ، بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده ولی باز هم هستند کاربران بسیاری که از آن استفاده می کنند. طراحی تبلیغات در این شبکه نیز می تواند به تبلیغ کسب و کار شما بسیار کمک کند.

این سه شبکه اجتماعی به ترتیب اولویتی که نوشته شده از محبوب ترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند که می توانید تبلیغ مناسب با آنها را طراحی کنید. بهتر است از این فرصتی که شبکه های اجتماعی فراهم کرده اند و هزینه های تبلیغات را تا حدی زیادی کاهش داده اند استفاده کنید و از مزیتهای آنها برخوردار شوید.

تبلیغات اینترنتی

The post افزایش تمایل به تبلیغ و معرفی بسته بندی های جدید در فضای دیجیتال در ایران first appeared on طراحان برتر.