بوتاکس به خط فک

کانتور صورت شما اولین برداشت شما از تزریق بوتاکس به خط فقط است. یک خط فک تیز می تواند به صورت لازم ساختار بدهد و به […]

The post بوتاکس به خط فک appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

کانتور صورت شما اولین برداشت شما از تزریق بوتاکس به خط فقط است. یک خط فک تیز می تواند به صورت لازم ساختار بدهد و به شما کمک کند تا قوی و سالم به نظر برسید.

و در دنیای سلفی و رسانه های اجتماعی ، ما وقت بیشتری را برای تجزیه و تحلیل ساختار صورت و بهبود ظاهر خود صرف می کنیم.

برخی از این موارد ژنتیکی است. حتی در جوانی و در وزن ایده آل بدن ، بعضی از چهره ها هرگز فک مشخصی را که می خواهند ندارند. خطوط صورت دیگران زیاد است ، اما با افزایش سن یا تغییر وزن ، آنها ظاهر بریده بریده خود را از دست می دهند.

سم بوتولینوم یا بوتاکس چه کاری در تزریق بوتاکس به فک انجام می دهد؟

از سم بوتولینوم به صورت زیبایی برای فلج کردن عضلات صورت استفاده می شود. در فک ، ما می توانیم از نوروتوکسین ها در عضله توده ای استفاده کنیم. این یکی از بسیاری از ماهیچه ها است که به ما در جویدن کمک می کند و هنگامی که دندان های خود را پایین می آورید می توانید آن را به عنوان برجستگی عمیق در امتداد خط فک احساس کنید. همچنین عضله ای است که گاهی اوقات در افرادی که شب فک خود را فشار می دهند یا یک سوم را خرد می کنند ، محکم است.

تزریق سم بوتولینوم به این ناحیه برای تضعیف عضله توده ای عمل می کند. از نظر عملکردی ، این دردی را که بعضی از افراد در فک خود تجربه می کنند بهبود می بخشد و همچنین سنگ زنی ناراحت کننده شب را کاهش می دهد. از دیدگاه لوازم آرایشی ، این کار همچنین باعث می شود عضله باریک شود و صورت باریک تر و صورت آرواره براق تری ایجاد کند. این صورت به صورت مستطیل شکل تر در می آید و یک شکل مثلث معکوس قلبی یا معکوس ایجاد می کند.

برای کانتورینگ صورت چه کار دیگری می توان انجام داد؟

روش های غیرتهاجمی متنوعی وجود دارد که می توانیم برای درمان این قسمت از صورت ارائه دهیم. سم بوتولینوم به عضله توده ای صورت و فک را باریک می کند. می توان از محصولاتی مانند فیلرها یا ژل هیالورونیک اسید برای مشخص تر شدن استخوان فک و چانه استفاده کرد و ظاهری حتی تراش خورده و مجسمه سازی شده ایجاد کرد.

اگر آناتومی بومی شما به اندازه ای که دوست دارید تلفظ نشود ، این می تواند زاویه های کاملا واضحی را برای فک و چانه ایجاد کند. این مواد پرکننده عمیقاً بالای استخوان شما انجام می شود و می تواند تا یک تا دو سال دوام داشته باشد. اغلب برای دستیابی به ظاهر مطلوب ، به چندین سرنگ نیاز است.

اگر در سلفی های شما یک چانه دوتایی است که شما را آزار می دهد ، پرداختن به چربی های اضافی در آن قسمت نیز می تواند ظاهر براق تری را ایجاد کند. پروسترولین و کیبلا و محصولات مزوتراپی غبغب محصولاتی هستند که می تواند در ناحیه چربی یک چانه دوتایی تزریق شود تا به معنای واقعی کلمه چربی را ذوب کرده و ظاهر صورت را بهبود بخشد. بعضی اوقات برای دستیابی به نتایج مطلوب به چندین روش درمانی احتیاج است ، اما اثرات آن دائمی است و برای ظاهر بهتر ارزش آن را دارد.


منبع :

https://www.plasticsurgery.org/news/blog/botox-to-the-jawline-what-you-need-to-know

The post بوتاکس به خط فک appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.