تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو موضوع این مطلب آموزشی است. پیشانی و فضای بین ابروها دو منطقه بسیار معمول برای ایجاد چین و چروک است. با […]

The post تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو موضوع این مطلب آموزشی است.

پیشانی و فضای بین ابروها دو منطقه بسیار معمول برای ایجاد چین و چروک است. با افزایش سن ، چهره شما اثرات آسیب خورشید و حرکت مداوم صورت را نشان می دهد. چین و چروک در این مناطق می تواند ظاهری خسته و عصبانی ایجاد کند. خطوط پیشانی و ابروها معمولاً از طریق تزریق یا با جراحی برطرف می شوند. این دو روش درمانی تزریق بوتاکس زیبایی و جراحی لیفت ابرو است.

مزای تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

بوتاکس موارد تزریقی است که از سم بوتولینوم نوع A ساخته می شود. این یک روش عصبی است که به طور موقت عضلات پیشانی را فلج می کند و باعث آرامش پوست می شود ، بنابراین چین و چروک و خطوط ریز ایجاد نمی شود. این روش یک گزینه غیر جراحی و غیرتهاجمی است که بدون نیاز به زمان خرابی است.

پوست صاف و سفت در عرض چند روز شروع به نشان دادن می کند. نتایج تزریق بوتاکس موقتی است و پوست صاف تری را برای سه تا شش ماه فراهم می کند. ممکن است فکر کنید بوتاکس نسبت به جراحی لیفت ابرو مقرون به صرفه تر است اما برای حفظ نتایج ، باید هزینه تزریق های مکرر را در نظر بگیرید.

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو می تواند چین و چروک های پیشانی ، خطوط عمیق شیار بین چشم ، افتادگی پوست و چین و چروک های اطراف دو چشم را با بلند کردن عضلات و بافت پیشانی از بین ببرد. جای زخم این روش معمولاً در خط مو پنهان می شود. این روش جراحی شامل بیهوشی ، برش و یک دوره بهبودی و همچنین نتایج طولانی مدت است.

چه نتیجه ای نظر شما را جلب می نماید؟

در حالی که تزریق بوتاکس مزایای خاص خود را دارد ، حتی موارد معدودی که جراحی لیفت ابرو نمی تواند ارائه دهد ، نمی تواند به همان سطح اصلاح یا همان نتایج طولانی مدت دست یابد.

بنابراین ، اگرچه ممکن است هیچ خرابی و هزینه اولیه کمتری جذاب به نظر نرسد ، اگر به دنبال نتایج ماندگار هستید ، تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو بهترین روش نیست. جراحی لیفت ابرو دلایل اصلی ایجاد چین و چروک و خطوط ریز در قسمت فوقانی صورت را با اثرات طولانی مدت برطرف می کند. خوشبختانه ، هر یک از این دو حالت ظاهری آرام و جوانی را فراهم می کند.


معرفی انواع بوتاکس :

بوتاکس مصپورت      |     دیسپورت     |      دیستون         |      کنیتوکس    |       نرونوکس


موضوع مرتبط :

آموزش تزریق بوتاکس برای پیشانی

زاویه سازی با بوتاکس

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

بوتاکس دور چشم

مناطق تزریق بوتاکس

The post تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.