ژوویدرم و استایلج ؛ رقبای قدرتمند اما برنده تنها یک است

امروزه تزریق مواد پرکننده پوست به طور فزاینده ای محبوب هستند. می توانید از آنها برای اصلاح بسیاری از نقایص ظاهری استفاده کنید. تزریقات زیبایی قادر […]

این نوشته ژوویدرم و استایلج ؛ رقبای قدرتمند اما برنده تنها یک است برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

امروزه تزریق مواد پرکننده پوست به طور فزاینده ای محبوب هستند. می توانید از آنها برای اصلاح بسیاری از نقایص ظاهری استفاده کنید.

تزریقات زیبایی قادر است خطوط عمیق بین ابروها را از بین ببرد ، چین و چروک های اطراف دهان و چشم ها را صاف کند ، خطوط چانه یا استخوان گونه را اصلاح کند ، حجم کم شده را به لب اضافه کند و غیره. بسیاری از بیماران به جای جراحی ، ژل فیلر پوستی را انتخاب می کنند زیرا چنین روشی ایمن تر است و کمتر خطر ابتلا به عفونت را دارد. در صورت عدم رضایت بیماران ، نگران نباشند. برخلاف عمل هایی که توسط جراحان پلاستیک انجام می شود ، تزریق زیبایی باعث اثر موقتی می شود و تمام مدت در ناحیه تزریق باقی نمی ماند.

در میان تنوع قابل توجهی از فیلر پوستی موجود در بازار ، مارک های بی نظیری وجود دارد که به دلیل کارآیی و تقاضا در رتبه های اول باقی می مانند. آیا می توان بهترین ها را بهترین ها تعیین کرد؟ بیایید سعی کنیم دو رقیب جدی را با هم مقایسه کنیم و دریابیم کدام یک قوی تر است.

استایلج و ژوویدرم 

Stylage پرکننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که توسط برند فرانسوی Vivacy Laboratories تولید می شود. این شرکت اولین کسی است که شروع به استفاده از داروی بی حس کننده لیدوکائین و آنتی اکسیدان مانیتول کرده است و به همین دلیل هنوز هم داروی مورد نیاز یکی از داروهای مورد تقاضا در صنعت زیبایی است.

پرکننده Stylage در چندین نسخه موجود است ، این فرصت را به پزشکان می دهد تا مناسب ترین نوع را با دوز مناسب تزریق انتخاب کنند. Stylage برای صاف کردن چین و چروک های مختلف مانند خطوط عمیق پیشانی ، پای کلاغ ، چین های بینی ، اصلاح صحیح خطوط چانه یا استخوان گونه یا بهبود فرم لب ها طراحی شده است. از آنجا که حاوی مانیتول است ، پرکننده لب Stylage نه تنها از پوست لطیف لب محافظت می کند بلکه مدت زمان درمان را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این ویژگی بیشتر بیماران را بیشتر دوست دارند ، زیرا گردش خون در ناحیه لب افزایش یافته و اسید هیالورونیک با سرعت بیشتری ناپدید می شود. در عوض ، اثر لبهای Stylage تا ۹ ماه طول می کشد.

Juvederm رهبر بلامنازع در بازار پرکننده های پوستی است. عمدتا ، پزشکان از ژل برای اصلاح چین و چروک استفاده می کنند اما برای کانتورینگ لب نیز بسیار موثر است. این ماده نه تنها باعث اثر لیفتینگ می شود بلکه باعث صاف شدن پوست می شود ، حجم کم شده را می افزاید و لب ها را مرطوب می کند و باعث روشن شدن خطوط آن می شود. Juvederm همچنین پرکننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که با بافر فسفات و لیدوکائین همراه است. اکثر مشتریان کیفیت و کارآیی Juvederm ، راحتی استفاده و عدم وجود عوارض جانبی را تأیید می کنند.

با مقایسه این دو ، در نظر گرفتن مشخصات فردی هر بیمار ، عوارض جانبی احتمالی ، توصیه های پزشک و غیره مهم است. در مورد قیمت ، خرید ژل Stylage گاهی ارزان تر از سفارش Juvederm است.

نکاتی درباره نحوه خرید و خرید استایلج و ژوویدرم 

انتخاب پرکننده پوستی مناسب تنها نیمی از راه برای ایجاد اثر تزریق کامل است. اگر نمی خواهید در دام بیفتید و تقلبی بخرید ، تلاش کنید و به دنبال یک منبع قابل اعتماد باشید.

گروه بازرگانی نیک از شما برای خرید Stylage یا Juvederm از کارشناس فروش ما استقبال می کند. ما فقط محصولات معتبر ارائه می دهیم و داروهای ایمن و با کیفیت بالا را در اختیار متخصصان پزشکی از کل جهان قرار می دهیم. همین حالا یک خرید انجام دهید تا کارهای ما را تخمین بزنید و با تحویل سریع به هر گوشه دنیا سفارش خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. همچنین می توانید برای پرسیدن اطلاعات اضافی یا کسب اطلاعات بیشتر به تیم پشتیبانی ما مراجعه کنید. گروه بازرگانی نیک همیشه در خدمت شماست!

ژوویدرم

استایلج 

این نوشته ژوویدرم و استایلج ؛ رقبای قدرتمند اما برنده تنها یک است برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.