جالپرو Jalupro

جالپرو Jalupro  چیست؟ جالپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که عمل می کند – به عنوان ماده احیا کننده پوست که می تواند […]

The post جالپرو Jalupro first appeared on ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

جالپرو Jalupro  چیست؟

جالپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که عمل می کند – به عنوان ماده احیا کننده پوست که می تواند برای بهبود بافت پوست و به حداقل رساندن شواهد چین و چروک های صورت استفاده شود. – جالپرو به عنوان کمکی در درمان های فیزیکی یا شیمیایی مانند لایه برداری ، لیزر درمانی ، درم ابریژن ، فرکانس رادیویی ، پوستی … در نظر گرفته می شود.

ترکیبات جالپرو

جالپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد و منحصر به فرد است که توسط شرکت Professional Derma SA تولید شده است. این پرکننده دارای اسیدهای آمینه ، گلیسین ، L- لوسین ، L- پرولین و L- لیزین است که رشد سلول را در پوست تجریک می کند و درخششی جوان و سالم به افراد می بخشد.

انواع جالپرو 

جالپرو مدل اچ ام دبلیو Jalupro HMW 

جالپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که به عنوان یک ماده احیا کننده پوست عمل می کند و می تواند برای درمان نقص پوست و فرورفتگی ناشی از چین و چروک و زخم استفاده شود. جالپرو HMW مدلی است که برای خطوط عمیق تر و برای افراد مسن تر قایل استفاده می باشد.

جالپرو مدل کلاسیک Jalupro Classic

طول درمان و جوانسازی با جالپرو 

تقریباً از ۴ هفته پس از درمان تا ۶ ماهگی شاهد بهبود کلی در سفتی پوست خود خواهید بود.

آموزش تزریق جالپرو 

سوزن باید در امتداد چین و چروک قرار داده شود و سپس هنگام تزریق ژل ، به تدریج جمع شود. پس از تزریق ، در صورت لزوم ، ماساژ سبک برای شکل دادن به منطقه تحت تزریق قرار می گیرد.

The post جالپرو Jalupro first appeared on ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.