کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula

معرفی کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula به همراه سایزهای مختلف و فروش کانولا تزریق چربی موضوع این مطلب آموزشی است. یک روش پیوند چربی یا […]

The post کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula first appeared on ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

معرفی کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula به همراه سایزهای مختلف و فروش کانولا تزریق چربی موضوع این مطلب آموزشی است.

یک روش پیوند چربی یا تزریق چربی ، چربی را از مناطقی که چربی اضافی دارید ، مانند ران های خارجی منتقل می کند و آن را به مناطقی که ممکن است کمبود حجم داشته باشند ، مانند صورت ، دست ها ، سینه ها یا باسن ، تزریق می کند. این روش ایمن ، طولانی مدت و قابل تحمل ، نتایج طبیعی به بار می آورد.

در صورتی که قصد خرید کانولا تزریق چربی دارید و می خواهید از یک مرکز معتبر فروش کانولا تزریق چربی محصول خود را تهیه کنید، می توانید با کارشناس فروش کانولا تزریق چربی تماس حاصل نمایید.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

چربی ساکشن شده می تواند به صورت پیوند به صورت منتقل شود. پس از آن چربی پیوند شده برای زنده ماندن مجبور است از نظر خون مجدداً تولید کند. حدود ۵۰٪ چربی تزریق شده زنده خواهد ماند و چربی زنده مانده برای همیشه ماندگار خواهد بود.

سایزهای مناسب کانولا جهت تزریق چربی

کانولا تزریق چربی

کانولا تزریق چربی

 

گیج کانولا تزریق چربی

کانولا گیج ۱۷

کانولا گیج ۱۸

کانولا گیج ۱۹

کانولا گیج ۲۰

طول کانولا تزریق چربی

طول سوزن کانولا برای تزریق چربی ۵۰ و ۷۰ سانتی متر می باشد.

The post کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula first appeared on ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.