۸ علت چین و چروک پوست صورت

۸ علت چین و چروک پوست صورت می باشد. به تشریح این موارد می پردازیم. آفتاب و سیگار کشیدن؛ برخی از مقصران چین و چروک فشار […]

The post ۸ علت چین و چروک پوست صورت appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

۸ علت چین و چروک پوست صورت می باشد. به تشریح این موارد می پردازیم.

آفتاب و سیگار کشیدن؛ برخی از مقصران چین و چروک فشار زیادی پیدا می کنند. اما در مورد عادت های روزمره که می توانند منجر به ایجاد خطوط ریز و خفا بیشتر … شوند ، چه می کنید؟ در اینجا ، ما از متخصصان پوست ، جراحان پلاستیک و یک پرستار زیبایی استفاده کردیم تا درباره کارهایی که ناخواسته انجام می دهیم و می تواند منجر به پیری پوست شود صحبت کنیم. به علاوه ، آنها در حال به اشتراک گذاشتن راه حل هایی برای مقابله با این ریز تجمع های چین و چروک هستند که ممکن است در طول روز رخ دهد. از نحوه نگه داشتن تلفن خود تا آن کوکی ظهر ، در اینجا آنچه ممکن است باعث آزار پوست شما شود – و چه کاری باید در مورد آن انجام دهید.

1. موقعیت خواب

جنیفر لوین ، جراح پلاستیک صورت در نیویورک ، می گوید که یکی از دلایل چین و چروک ، نحوه خوابیدن است. وی خاطرنشان می کند: “عمل مکانیکی خوابیدن روی صورت باعث ایجاد چین و چروک هایی می شود که در حد متوسط ​​چین و چروک نیستند.” وی برای مقابله با این موضوع ، استفاده از روبالشی ابریشمی را توصیه می کند ، زیرا “نرم” تر از پنبه است و “استرس زیادی به پوست وارد نمی کند”.

بدیهی است که تمام شب به پشت بمانید بهترین گزینه است ، اما دکتر لوین افراد زیادی را که در خواب تمرین می کنند می بیند. او می گوید: “من اغلب می توانم تشخیص دهم که کسی به پهلو خوابیده است و اختلاف آن در کناره های صورت است.” “آن طرف اغلب به مواد تزریقی بیشتر مانند پرکننده برای اصلاح نیاز دارد.” متخصص پوست با این نظر موافق است. با استفاده از ژل هیالورونیک اسید آن چین و چروک های گونه و اطراف دهان را درمان کنید و به یکی از بالش های مخصوص خواب بروید ، “زیرا آنها می توانند به شما” آموزش دهند تا با صورت بالا بخوابید “. یکی را امتحان کنید: بالش نارس پیر سن پرستار جیمی زیبایی.

خوابیدن به پهلو همچنین باعث ایجاد چین و چروک در قفسه سینه می شود (برخی از افراد آنها را “چروک زدن” می نامند). روش های درمانی شامل لیزر ، روکش مجدد لیزر است.

2. نوشیدن از نی

نوشیدن آب از داخل نی ، باعث جمع شدن بیش از حد لب ها در اثر انقباض عضله orbicularis oris می شود – یک حلقه مانند عضله ای که لب ها را احاطه کرده است – دهان هر روز هزاران بار ، اگر نه میلیون ها بار ، هنگام صحبت یا غذا خوردن حرکت می کند ، که در حال حاضر خطر ایجاد خطوط ظریف در اطراف دهان را افزایش می دهد. برای جلوگیری از این چین و چروک ها ،  از نی استفاده کنید (محیط نیز از شما تشکر می کند) و به جای آن از کنار یک فنجان یا لیوان میل کنید.

3. گردن فناوری

به اصطلاح “گردن فناوری” در نتیجه خم شدن سر و پایین نگاه کردن به تلفن شما ایجاد می شود. این حرکت منجر به شلی و چین و چروک می شود. او توصیه می کند تلفن خود را تا سطح چشم نگه دارید تا آسیب را کاهش دهد. او می گوید: “درمان های مورد علاقه من تعدیل کننده های عصبی هستند – بوتاکس ، دیسپورت ، و زئومین – و همچنین سفت شدن پوست با سونوگرافی میکرو فوکوس می تواند کمک کند. وی توصیه می کند خطوط افقی گردن را با بوتاکس درمان کنید و می گوید یک محلول غنی از پلاکت (PRP) می تواند باعث بهبود خطوط و چین و چروک شود.

4. کاهش وزن

کاهش وزن برای یک فرد سالم چیز خوبی است ، اما می تواند عواقب ناخواسته ای داشته باشد. تناسب اندام یک نقطه ضعف دارد. همانطور که بدن را تن می کنیم و درصد چربی بدن را کاهش می دهیم ، مقداری از چربی صورت و گردن خود را از دست می دهیم. در حالی که کمی از دست دادن چربی در این مناطق می تواند جذاب باشد ، کاهش قابل توجهی می تواند منجر به عمیق شدن چین ها ، برجستگی بیشتر چین و چروک ها و ایجاد حفره در اطراف چشم و شقیقه شود. وی می گوید: “به طور خلاصه ، بیمار فوق العاده متناسب اغلب در صورت و گردن پیرتر از سن خود به نظر می رسد.

بیماران ورزشکار به دنبال راه هایی برای تجمع این مناطق کمبود حجم از طریق تزریق مواد پرکننده یا پیوند چربی صورت هستند. تزریق مواد پرکننده معمولاً شامل انتقال مواد پرکننده قابل جذب به آرامی به قسمت های فرورفته مانند شقیقه ها ، گونه ها و ناحیه بالای استخوان گونه ، فرورفتگی ها و چین های اطراف دهان است. پیوند چربی صورت با استفاده از چربی خالص شده از محل اهدا کننده ، مانند شکم یا ران ، برای پر کردن مناطق انتخاب شده و بازگرداندن حجم به همین ترتیب عمل می کند.” برخلاف پرکننده های پوستی که هر شش تا 12 ماه باید لمس شوند ، انتظار می رود با گذشت زمان حدود 60 تا 70 درصد از پیوند چربی باقی بماند.

5. شکر

شکر ، پوست را از طریق فرایندی به نام گلیکاسیون که به کلاژن و الاستین آسیب می رساند ، پیر می کند. وی توصیه می کند: این امر درمورد اجتناب کامل نیست بلکه در حد اعتدال است” ، افزود که این کار به سادگی انتخاب شراب قرمز با رسوراترول به جای سفید است. سایر کربوهیدرات های تصفیه شده ، مانند ماکارونی و برنج سفید ، نیز علت پیری پوست و چین و چروک بسیار دست کم گرفته شده است. محدود کردن قندها به طور کلی به پوست و بدن شما کمک می کند. یک روش درمانی جدید برای سفت شدن پوست که باعث افزایش کلاژن در لیفتینگ و تن بدون درد می شود و هیچ کسری ندارد. سایر روش های تحریک کننده کلاژن شامل موارد تزریقی مانند ژوویدرم است.

6. چشم چرانی

مرتباً معاینه چشم کنید. و سعی کنید اولین چیزی که صبح به صورت چشمک زدن نیاز است ، به تلفن خود نگاه نکنید. در صورتی که برای گسترش مجموعه عینک آفتابی خود به دلیل دیگری احتیاج داشتید. داشتن آنها در هنگام بیرون رفتن ضروری است. چشمی در زیر نور آفتاب می تواند به حکاکی خطوط گلابلا – خطوط عمودی بین ابروها کمک کند. خطوط با عمل عضلات راه راه و عضلات پروسروس عمیق تر می شوند. ما به طور غیر ارادی این عضلات را در زیر نور آفتاب منقبض می کنیم تا به قسمت پایین ابرو برای پایین آوردن چشم در برابر آفتاب کمک کنیم. بنابراین هنگامی که بدون عینک آفتابی در معرض تابش آفتاب هستید ، در واقع می توانید 11 خط خود را بدتر کنید. بوتاکس و سایر سلولهای عصبی آن برای رفع این مسئله استفاده می شود.

7. عدم تقارن فک

در بیماران مبتلا به عدم تقارن فک ، خطوط پنجه کلاغی قابل توجهی (یعنی خطوط در قسمت خارجی چشم) را مشاهده کرده است. برخی از بیماران با گزش غیرطبیعی با افزایش خطوط در یک طرف صورت در مقایسه با طرف دیگر مواجه می شوند. برای این بیماران ، نه تنها بوتاکس یا تزریقات دیگر نورومدولاتور برای کاهش حضور خطوط انجام می دهیم ، بلکه توصیه می کنیم یک مشاوره دندانپزشکی نیز داشته باشیم.”

8. مالیدن چشمان خود

این که به دلیل آلرژی ، خستگی یا از بین بردن آرایش باشد ، مالیدن چشم دلیل دیگری برای ایجاد خطوط ریز و چین و چروک است. این باعث تحریف بیش از حد این پوست ظریف می شود که منجر به افزایش شلی ، خطوط ریز و حتی تغییر رنگ می شود. به جای مالش و تحریف پوست پلک ، وی توصیه می کند که از حرکت بلات استفاده کنید تا آرایش چشم را به آرامی از بین ببرد. برای کسانی که با خارش چشم یا آلرژی فصلی سر و کار دارند ، استفاده از قطره چشمی یا مصرف داروهای آنتی هیستامین را طبق دستور پزشک در نظر بگیرید. کمپرس سرد نیز برای تسکین چشم های تحریک شده انتخاب خوبی است.

The post ۸ علت چین و چروک پوست صورت appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.