قیمت ژل برای تزریق در نواحی مختلف صورت

قیمت ژل هیالورونیک اسید برای تزریق در نواحی مختلف صورت مانند لب ، گونه ، چانه ، زیر چشم موضوع این مطلب است. در این مقاله […]

The post قیمت ژل برای تزریق در نواحی مختلف صورت appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

قیمت ژل هیالورونیک اسید برای تزریق در نواحی مختلف صورت مانند لب ، گونه ، چانه ، زیر چشم موضوع این مطلب است. در این مقاله قیمت ژل هیالورونیک اسید برای زاویه سازی در صورت را تشریح می کنیم.

قیمت ژل لب

قیمت ژل لب با توجه به اینکه 1 سی سی باشد یا 2 سی سی برای مراجعه کنندگان به مطب های زیبایی متفاوت است. همچنین قیمت ژل هیالورونیک اسید لب با توجه به برند آن متفاوت است. اگر قصد دارید بهترین ژل لب را بشناسید ، به این مطلب آموزشی مراجعه نمایید. قیمت ژل های مختلف لب را پس از آنکه در مطلب بهترین فیلر لب مطالعه کردید، می توانید از کارشناس فروش ما با تماس تلفنی دریافت نمایید.

قیمت ژل گونه

قیمت ژل گونه با توجه به هدف شما متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر بخواهید گونه را به شکل کاملا واضح برجسته نمایید ممکن است تا 3cc ژل گونه نیاز داشته باشید. قیمت ژل گونه اروپایی مانند پرفکتا فرانسه بسیار متفاوت از ژل 10 سی سی می باشد. اگر پوست حساسی دارید ، تزریق ژل 10 سی سی اصلا پیشنهاد نمی شود. برای دریافت قیمت ژل گونه می توانید با کارشناس فنی گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید.

قیمت ژل چانه

قیمت ژل چانه با توجه به اینکه از چه برندی استفاده می نمایید متفاوت است. با توجه به اینکه جنبه زیبایی چانه لوکس محسوب می شود ، معمولا از ژل های با کیفیت مانند ژل ژوویدرم استفاده می شود. جهت مشاهده صفحه نمایندگی فروش ژل ژوویدرم به این صفحه می توانید مراجعه نمایید. قیمت ژل چانه با توجه به اینکه معمولا 1 سی سی نیاز دارد از قیمت ژل لب و گونه کمتر می باشد.

قیمت ژل زیر چشم

قیمت ژل برای زاویه سازی صورت

The post قیمت ژل برای تزریق در نواحی مختلف صورت appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.