ژل آلیاکسین ALIAXIN

ژل آلیاکسین محصول دیگر شرکت IBSA است. معروف ترین محصول این شرکت مزوژل پروفایلو می باشد. ژل آلیاکسین ALIAXIN چیست؟ محدوده کامل پرکننده پوستی داخل پوست […]

The post ژل آلیاکسین ALIAXIN appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

ژل آلیاکسین محصول دیگر شرکت IBSA است. معروف ترین محصول این شرکت مزوژل پروفایلو می باشد.

ژل آلیاکسین ALIAXIN چیست؟

محدوده کامل پرکننده پوستی داخل پوست حاوی اسید هیالورونیک فوق خالص با توانایی یکپارچه سازی در پوست.

یک روش درمانی غیرتهاجمی و نوآورانه برای کانتورینگ طبیعی ، لیفتینگ و آبرسانی.

هر ناحیه از صورت نیاز به یک درمان شخصی دارد. IBSA چهار فرمول مختلف با استفاده از وزنه های مختلف مولکولی با خاصیت خاصیت الاستیک خاص ایجاد کرده است و یک خط تولید کامل برای درمان همزمان 12 ناحیه مختلف صورت ارائه می دهد.

آلیاکسین ولوم EV

از EV برای چین و چروک های بینی و زخم های آکنه استفاده کنید.

برای مناطقی از صورت که به غنی سازی بافت صورت از طریق رشد بافت های نرم (گونه ها ، چانه ، استخوان های گونه) نیاز دارد ، استفاده می شود.

نتیجه درمان به نوع پوست و ماهیت نقص بستگی دارد: هرچه نقص کمتر مشخص باشد ، نتیجه بهتر خواهد بود.

ژل آلیاکسین  EV راه حلی برای جوان سازی جهانی ، افزایش زیبایی طبیعی ، ارائه نتایج زیبایی شناختی متعادل است.

این محصول فرم طبیعی ، پر و تقارن صورت را دوباره جبران می کند ، تن را بازیابی می کند ، خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهد و رطوبت بدن را حفظ می کند. اینها نتایج زیبایی و درمانی است که آلیاکسین  ALIAXIN تضمین می کند.

چهار فرمول از خط تولید آلیاکسین ALIAXIN با ویژگی های خاص و خاصیت الاستیک خاص ، نتیجه تحقیقات IBSA است. فناوری IBSA قادر است نتایج مختلف بالینی را با استفاده از ترکیبی از اسید هیالورونیک با وزنهای مختلف مولکولی در حالی که بر روی درجه اتصال متقابل عمل می کند ، تضمین کند.

ALIAXIN دارای یک اثر لیفتینگ طبیعی ، همراه با عملکرد بیولوژیکی ، تحریک بازسازی ساختارهای کلاژن درم است.

ژل آلیاکسین - فروش الیاکسین

ژل آلیاکسین – فروش الیاکسین

طیف کاملی از محصولات را بر اساس مفهوم Hydrolift Action ارائه می دهد.

Hydrolift Action یک رویکرد نوآورانه است که با هدف خنثی سازی کاهش فیزیولوژیکی اسید هیالورونیک در پوست انجام می شود ، بنابراین آب رسانی ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بازیابی می کند.

این رویکرد بیانگر اقدام هم افزایی ناشی از استفاده از اسید هیالورونیک منتخب است که با استفاده از فناوری اختراع شده IBSA تولید می شود و در صورت استفاده همزمان ، شرایط بهینه را برای جلوگیری و مبارزه با روند پیری ایجاد می کند.

هیالورونیک اسید الیاکسین

پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید (HA): برای تغییر شکل طبیعی و حجم ضروری نشان داده شده است. تمام پرکننده های IBSA با استفاده از منشا origin غیر حیوانی ، اسید هیالورونیک متقابل (HA) با فناوری ابتکاری و اطمینان از نتایج طبیعی و طولانی مدت تولید می شوند. به منظور دستیابی به بهترین کارآیی بالینی ، تمام فرمولاسیون ها به طور خاص برای هر اندیکاسیون (خطوط ریز ، لب ، شکل ، بازیابی ، عملکرد جهانی ، حجم ضروری و برتر) با استفاده از ترکیبی از اسید هیالورونیک در وزن های مختلف مولکولی ایجاد می شوند ، در نتیجه مجزا ایجاد می شوند خواص الاستیک ویسکو.

Hybrid Cooperative Complex Hyaluronic Acid (HCC HA): برای صورت و بدن جهت مقابله با شلی پوست از طریق بازسازی بافت: 64 میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک فوق خالص تثبیت شده حرارتی (بدون عوامل اتصال شیمیایی شیمیایی) با استفاده از فناوری ترکیبی NAHYCO IBSA تهیه شده است. این محصول با تکنیک 5 نقطه ای Bio Aesthetic Point (BAP) در سطح بین المللی شناخته شده است.
اسید هیالورونیک فوق خالص (HA): سه خط تولید منحصر به فرد برای موارد مختلف ، اما با هدف یکسان برای بازگرداندن شرایط فیزیولوژیکی پوست سالم: آبرسانی ، استحکام و روشنایی. HA غیر پیوندی طبیعی برای بازسازی ساختار ، HA طبیعی غیر پیوندی طبیعی به همراه مجتمع ضد پیری برای تکمیل بیولوژیک و HA برای روش های کشش رطوبت به آرامی با هم پیوند خورده است.

ژل آلیاکسین - فروش الیاکسین

ژل آلیاکسین – فروش الیاکسین

 

توضیح تکمیلی آلیاکسین

آلیاکسین یک محدوده محصول پرکننده پوستی مونوفازیک است که شامل ترکیبی از وزن مولکولی کاملاً مشخص اسید هیالورونیک برای به دست آوردن اثرات مختلف بیولوژیکی و مکانیکی است. از ویژگی های کلیدی Aliaxin یکپارچه سازی و پایداری بافتی بالا و در نتیجه نتایج طبیعی اما در عین حال طولانی مدت است. توسط IBSA Farmaceutici Italia در سایت مورد تایید FDA ایالات متحده در ایتالیا تولید می شود و توسط HA-Derma Ltd. در انگلستان و ایرلند توزیع می شود.

اسید هیالورونیک IBSA یک اسید هیالورونیک درجه خلوص فوق العاده خالص است ، که از طریق یک فرآیند تخمیر زیستی اختراع شده ، از Streptococcus Zooepidemicus تولید می شود ، که از نظر خلوص ، ایمنی و مقاومت بالا در برابر فرایندهای تولید حرارتی در سطح جهان “درجه یک” است.

فرآیند اتصال متقابل Aliaxin منجر به ژل آماده برای استفاده بدون نیاز به تکه تکه شدن یا دستکاری اضافی ، با درصد اتصال متقابل کم (<10٪) و محتوای کم باقی مانده BDDE (<0.1 ppm) می شود. همه اینها به لطف بهینه سازی خصوصیات ویسکوالاستیک ، محصول نهایی را ایمن تر و راحت تر تزریق می کند.

مدت زمان: این به درجه اصلاح مورد نیاز ، سن و سبک زندگی شما و همچنین قرارگیری صحیح محصول توسط یک پزشک بستگی دارد. تولید کننده IBSA ادعا می کند که آلیاکسین از 6 تا 12 ماه با دوام و موثر است و پیشنهاد می کند که یک یا دو روش درمانی در سال کافی باشد – بسته به درجه مورد استفاده. اسید هیالورونیک در طی چند ماه به طور کامل در داخل پوست تجزیه می شود و در نهایت هیچ اثری از ماده پر کننده باقی نمی ماند.

چه افرادی از ژل آلیاکسین استفاده نکنند

افرادی که حساسیت شناخته شده به هیالورونیک اسید دارند. باردار یا شیرده.

عوارض جانبی احتمالی آلیاکسین

  • اریتم گذرا (قرمزی)
  • تورم
  • درد
  • خارش
  • تغییر رنگ یا حساسیت به لمس در محل تزریق آلیاکسین

سایر ژلهای هیالورونیک اسید

ژل ژوویدرم        ژل پرفکتا             ژل آیدیا              ژل رووفیل              ژل سیتوسیال           ژل پروفایلو 

The post ژل آلیاکسین ALIAXIN appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.