ژل الانسه Ellanse

ژل الانسه پرکننده ای پوستی است که بالعکس اغلب ژل ها و پرکننده های موجود در بازار از نوع هیالورونیک اسیدی نیست. ژل الانسه برای بازسازی […]

The post ژل الانسه Ellanse appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

ژل الانسه پرکننده ای پوستی است که بالعکس اغلب ژل ها و پرکننده های موجود در بازار از نوع هیالورونیک اسیدی نیست. ژل الانسه برای بازسازی حجم بافت از بین رفته پوست ، اصلاح و زاویه سازی نقاط بخصوصی از صورت ، اصلاح چین و چروک های پوستی و جوان سازی پوست کاربرد و کارایی موثری دارد.

فیلر الانسه از میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون PCL استخراج گردیده که یک بسپار جذب شدنی درمانی و رقیق و یکنواخت است. ذرات PCL در ژلی استخراج شده از کربوکسی متیل سلولز به گونه ی سیال غوطه ور هستند. مواد استفاده شده در فیلر الانسه دربردارنده ی ترکیبات برجسته ، مشهور و مطمئن جهت استفاده و سازگاری با بدن است و از مجوز تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و ایمنی و سلامت اروپا CE بهره مند است.

وقتی که پرکننده ی الانسه ، به ناحیه مورد نظر تزریق شده ، در ضمن یک روند دو گامی پروسه ی اثرات پیری و افزایش سن را به طرف جوان سازی پوست سوق می دهد؛

*ژل CMC با خاصیت کشیدن پوست و سفت سازی و پرسازی آن ، واکنش فوری جوان سازی پوست را در پی دارد.

*میکروسفرهای PCL باعث تحریک و ایجاد کلاژن های تازه در موضع تحت درمان می شود.

ژل الانسه هم اکنون یکی از برترین و سرشناس ترین فیلرهای کلاژن ساز موجود در بازار همه ی دنیا به حساب می آید. الانسه محصول کنسرسیوم سینکلر کشور هلند است.

مدت زمان اثرات درمانی الانسه به طور معمول از 2 الی 4 سال ادامه خواهد داشت.

علت ماندگاری الانسه نسبت به فیلرهای دیگر چیست؟

ژل الانسه از ترکیباتی تهیه شده که روند تحلیل و جذب آن با دیگر فیلرهای هیالورونیک اسیدی فرق دارد. در واقع امر ترکیبات سازنده ی الانسه در ضمن یک روال مستمر و آهسته تحلیل و جذب بدن می شود. میکروسفرهای PCL تا وقتی که کل ذرات آن تحلیل رفته و محو شود ، گنجایش و اندازه خود را در حالت اولیه نگه می دارند. طول عمر اثرات الانسه بسته به حجم و اندازه مولکول های پدیدآورنده اش متفاوت است. هر مقدار میزان مولکول ها ، فراوان تر باشد پایداری نتایج الانسه بالاتر خواهد رفت. بدین علت ژل الانسه در انواع مختلف E ، L  ، M و S  برای نواحی مختلف پوست تهیه شده است. به طوری که مقدار افزایش حجم و پرسازی یکسانی را ایجاد می کنند ولی در حفظ پایداری و دوام خاصیت خود با هم متفاوت هستند.

نواحی مناسب درمان با ژل الانسه

ـ نقاط شقیقه و دور ابروها

ـ خطوط دور لب

ـ خطوط دور بینی

ـ خطوط دور دهان

ـ نواحی پیشانی

ـ گونه ها

ـ چانه و فک

ـ دست ها

ـ اصلاح جای آکنه و زخم

مورد احتیاطی: از تزریق ژل الانسه در ناحیه لب و دور چشم بپرهیزید.

برتری های ژل الانسه

*اثرات درمانی درازمدت و قابل قبول

*کم هزینه بودن در طولانی مدت

*ایمنی بالا و عدم ظهور عارضه هایی مثل برآمدگی های سفت زیرجلدی

*داشتن اثرات درمانی چشمگیر و موثر در نقاط پیشانی ، چانه و بینی

*بدون نیازمندی به آزمایش آلرژی قبل از درمان به دلیل برخورداری از مواد تشکیل دهنده طبیعی و غیرحیوانی

عوارض جانبی ژل الانسه

الانسه یک فیلر پوستی با درجه اطمینان و سلامت بالاست که در اکثر موارد عارضه های جانبی ایجاد شده ناشی از آن در اثر شیوه تزریق نادرست و عدم تشخیص نواحی مناسب تزریق است. از عارضه های جانبی زودگذر و معمول الانسه تورم ، کبودی ، قرمزی و درد ناچیز را می توان ذکر کرد که بدون نیاز به درمان خاصی پس از چند روز بهبود می یابد.

عوارض ناچیز و حاد الانسه بافت مردگی و نابینانی است که پزشک بامهارت و باتجربه به راحتی با اعمال شیوه صحیح تزریق و رعایت اصول بایسته از ظهور آن ممانعت به عمل می آورد.

شایان ذکر است که الانسه از مواد نامحلول استخراج شده است. از این رو در صورت تزریق زیاد مقدار تشخیص داده شده ، نمی توان تاثیرات و افزایش حجم آن را به آسانی تغییر داد. بدین سبب تا 3 ماه بعد از تزریق اولیه ، از تکرار تزریق اجتناب نمایید. آنگاه پس از طی این مدت ، در صورت علاقه با زیرنظر پزشک می توان تزریق را به منظور کسب اثرات مطلوب و دلخواه از نو انجام دهید.

ژل ژوویدرم            ژل پرفکتا              ژل رووفیل       ژل سیتوسیال        ژل آیدیا

The post ژل الانسه Ellanse appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.