نسل جوان همواره جزء گروه های مورد توجه در برنامه های مدیریتی در بخشهای مختلف هستند.
در بسیاری از برنامه های تبلیغاتی ، نسل جوان از جمله گروه هایی می باشند که طراحی تبلیغات برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه امکان اینکه بتوانید با یک برنامه مشترک تبلیغاتی برای نسل ها و گروه های مختلف به نتیجه برسید یک امر غیر ممکن است. شاید تا چند سال پیش امکان آن وجود داشت و در بسیاری از برنامه های تبلیغاتی ، بدون در نظر گرفتن سن ، جنس و تفاوتها و شباهتهای افراد مختلف می توانستید برنامه تبلیغاتی مشترک طراحی کنید اما امروزه امکان پذیر نیست و شرایط به طور کلی تغییر کرده است.
هم اکنون باید تلاش کنید به سلیقه ها ، افکار و سبک زندگی بسیاری از افراد آشنایی کامل داشته باشید یا در نظر بگیرید و سپس برنامه تبلیغاتی طراحی کنید. به همین دلیل ، امروزه مدیران تبلیغاتی سعی می کنند در شبکه های مختلف اجتماعی حضور داشته باشند.
این مسأله زمانی محسوس تر خواهد شد که نسل جوان وارد بازار کار می شود. زمانی که این نسل در بسیاری از مشاغل نفوذ می کند با اعمال سلیقه های خود شاهد تغییر در بسیاری از زمینه ها خواهیم شد. بنابراین ، شما نیز باید همگام با همه آنها در بازار حرکت کنید تا بتوانید مشتریان خود را حفظ کنید. در طراحی تبلیغات برای نسل جوان از موارد زیر استفاده کنید.
یک) استفاده از محتوای ویدئویی
نسل جوان ارتباط بیشتر و بهتری با اینترنت و محتواهای تصویری دارد. آنها زمان زیادی را صرف فضای اینترنتی و شبکه های آنلاین اجتماعی می کنند. به همین دلیل ، سعی کنید در فضاهای آنلاین حضور فعال داشته باشید. محتواهای آنلاین همیشه دشواریهایی را برای افرادی که تبلیغات طراحی می کردند داشته است ، به همین دلیل محتواهای ویدئویی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. جایگاه محتواهای ویدئویی از این لحاظ هست که هم سلیقه نسل جوان تغییر کرده است و هم اینکه ارتباط آنها با اینترنت و فناوری بسیار بیشتر از نسل قدیم است. سرعت بالا در اینترنت دقیقاً همان چیزی است که نسل جوان به دنبال آن است.
دو) تبلیغات جذاب
جذاب بودن متن ، محتوا و ظاهر تبلیغات برای نسل جوان بسیار مهم است. اگر تبلیغات شما این ویژگی را داشته باشد به راحتی می تواند توجه نسل جوان را به خود جلب کند ولی در غیر این صورت نمی تواند برای این قشر مهم اثر گذاری کافی داشته باشد. هر چه قدر بتوانید تبلیغات جذابی برای نسل جدید طراحی کنید می توانید واکنش مطلوب تری ببینید. این مسأله مهم را باید مد نظر داشته باشید. برای اینکه این هدف شما عملی شود سعی کنید فعالیت گروه مخاطبان و مشتریان جوان را در شبکه های اجتماعی پیگیری کنید. نسل جوان با فناوری و اینترنت ارتباط بسیار نزدیکی دارد و به محض اینکه با محتوایی نتواند ارتباط برقرار کند یا سلیقه آنها را اغناء کند به سرعت آن را مسدود خواهد کرد.
سه) محتوای کوتاه و کم حجم
نسل جوان به نبال سریع ترین روش برقراری ارتباط است و تمایلی به صرف زمان زیاد برای تبلیغات ندارد. پس سعی کنید با کوتاه ترین پیام و تبلیغات توجه نسل جوان را جلب کنید. اگر این اصل مهم را در ارتباط با تبلیغات برای نسل جوان رعایت نکنید اثر گذاری تبلیغات شما بسیار کم خواهد بود. تحقیقات مختلف نشان می دهد که بهترین و موثرترین زمانی که مخطبان جوان برای تبلیغات و مشاهده یک مطلب صرف می کنند در حدود ۸ ثانیه است. این مدت زمان بسیار کوتاه نشان می دهد که کار شما برای طراحی تبلیغات برای این نسل را دشوار می سازد. باید تلاش کنید در این مدت کوتاه یک تبلیغ موثر برای آنها طراحی کنید.
این موضوع در طراحی بسته بندی هم به همین صورت است.
The post تفاوتهای طراحی تبلیغ برای نسل جوان (بخش اول) first appeared on طراحان برتر.