اقدامات به ظاهر کوچک با اثراتی شگفت انگیز در رونق کسب و کار

رونق کسب و کار موضوع این مقاله آموزش بازاریابی است. اکثر افراد تصور می کنند برای موفقیت در کسب و کارشان باید دست به کارهای بسیار بزرگ بزنند ، حامیان بسیار قوی و منابع مالی زیاد داشته باشند ؛ در حالی که موفقیت چیزی است که افراد باهوش به راحتی و حتی با کمترین امکانات می […]

The post اقدامات به ظاهر کوچک با اثراتی شگفت انگیز در رونق کسب و کار appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

رونق کسب و کار موضوع این مقاله آموزش بازاریابی است. اکثر افراد تصور می کنند برای موفقیت در کسب و کارشان باید دست به کارهای بسیار بزرگ بزنند ، حامیان بسیار قوی و منابع مالی زیاد داشته باشند ؛ در حالی که موفقیت چیزی است که افراد باهوش به راحتی و حتی با کمترین امکانات می توانند به دست آورند.

به بیان  دیگر ، رونق کسب و کار یا موفقیت چیزی است که بسیاری از افراد موفق با دقت در جزئیات و بر طرف کردن اشکالات کوچک توانسته اند فرصتها و موفقیتهای بزرگی برای خود به دست آورند.

محیط کسب و کارها از آن دسته از فضاهایی است که دقیقاً می توان با کوچکترین کارها زمینه های موفقیت بزرگ را فراهم کرد. چرا که ما در این فضاها معمولاً با انسانها سر و کار داریم و زمانی که مخاطبان ما انسانها هستند ممکن است اشتباهات یا کارهای درست کوچک ما نتایج بزرگی به دنبال داشته باشند. مثلاً ممکن است یک اشتباهی که از نظر ما بسیار جزئی و ناچیز بوده است به یکباره و بدور از تصور ما نتایج منفی بسیار بزرگی به دنبال داشته باشد.

رونق کسب و کار - بازاریابی - مشاوره بازاریابی - آموزش بازاریابی و فروش

همچنین ، از طرف دیگر ممکن است کارهای درست را گاهی کوچک بشماریم و تصور نکنیم که همین کارهای کوچک چه نتایج مطلوب و خوب بزرگی می توانند داشته باشند. زمانی که از کارهای کوچک در این مقاله رونق کسب و کار صحبت می کنیم ، منظورمان کارهای کوچکی است که ممکن است به چشم هیچ فردی نیاید یا در ابتدای کار کسی متوجه این اقدامات تأثیر گذار شما نباشد ، اما به مرور خواهید دید که چه تغییراتی برای شما به دنبال خواهد داشت.

توضیحات بهتر و یک مثال در مورد رونق کسب و کار

از نظر مشاوره بازاریابی ، بسیاری از مواقع در صحنه های رقابتی مانند رقابتهای ورزشی یا رقابت در بازار یا هر چیزی ممکن است رونق کسب و کار یا موفقیت یک شرکت یا فرد یا تیم ، به دلیل تفاوت و توانایی زیاد آنها از سایرین نباشد ، بلکه دلیل موفقیت آنها تفاوتهای بسیار کوچکی باشد که توانسته است این موفقیت را برای آنها کسب کند. به قدری عوامل کوچک و ناچیز وجود دارند که جمع شدن آنها می تواند نتایج بسیار بزرگی را به وجود آورد. در این مقاله قصد داریم به یکی از این اقدامات کوچک و نامحسوس با اثراتی شگفت انگیز در محیط کسب و کار شما اشاره کنیم.

فکر می کنید مهمترین عناصر رونق کسب و کار شما چه چیزی است ؟ کارکنان شما یکی از عناصر مهم و اثر گذار بر محیط کسب و کار شما هستند. نظم ، علاقه ، دقت و بسیاری از ویژگیهای آنها می تواند بر موفقیت یا عدم موفقیت شما تأثیر مستقیم داشته باشد.

اما چه چیزی می تواند این علاقه و اشتیاق در کارکنان را برای ادامه کار در محیط کاری شما ایجاد کند ؟ بله درست است کیفیت ارتباط کارکنان با شما و شما با آنهاست که این اشتیاق و علاقه در کار را برای آنها ایجاد می کند. به عنوان مثال ، یکی از مدیران شرکتها ، پس از مدتی متوجه شده بود که بازدهی کار آنها پائین آمده و با اینکه شرایط خوبی دارند ولی بازدهی کاهش پیدا کرده است.

همچنین در مواردی متوجه شده بود که کارکنان شرکتش تعهد و اعتماد و اشتیاق کافی برای کار کردن در شرکت او را ندارند. با یک بررسی جزئی و کوچک متوجه شده بود که او مدتی است به کارکنان آن بخش سری نزده و از نزدیک با آنها دیدار نداشته است. بنابراین ، با این مثال کوتاه در مورد رونق کسب و کار به خوبی متوجه می شویم که حضور در محیط کسب و کار ، ملاقات با کارکنان و دادن تشویق و انگیزه به آنها می تواند از عواملی باشد که شاید به ظاهر کم اهمیت است ولی پس از مدتی می تواند اثرات بسیار زیادی در بازدهی و کیفیت کسب و کار شما داشته باشد.

بنابراین ، به عنوان یک مدیر باید به مسائل کوچک اطرافتان توجه داشته باشید و هیچ مسئله ای را بی اهمیت به حساب نیاورید. دیدارهای منظم و ارتباط با کارکنان و دادن مشوق و پاداش به آنها یکی از راههای موفقیت در هر مجموعه و کسب و کاری است.


موضوع مرتبط :

روشهای مشتری یابی و فروش پر رونق برای کسب و کارهای تازه تأسیس

استراتژیهای رونق بخشیدن به کسب و کارهای کوچک

رابطه مستقیم میزان رفت و آمد مردم با رونق اقتصادی

استراتژیهای رونق بخشیدن به فروش در روشهای آنلاین

نظر شما

The post اقدامات به ظاهر کوچک با اثراتی شگفت انگیز در رونق کسب و کار appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.