دستگاه میکرودرم ابریژن

فروش دستگاه میکرودرم ابریژن با گارانتی به افراد متخصص در گروه پارسیان مد می باشد. اگر به دنبال مرکز خرید دستگاه میکرودرم ابریژن هستید و می […]

نوشته دستگاه میکرودرم ابریژن اولین بار در تجهیزات زیبایی پارسیان. پدیدار شد.

فروش دستگاه میکرودرم ابریژن با گارانتی به افراد متخصص در گروه پارسیان مد می باشد. اگر به دنبال مرکز خرید دستگاه میکرودرم ابریژن هستید و می خواهید با مشاوره فروش دستگاه میکرودرم ابریژن در این خصوص مشورت کنید، با ما تماس بگیرید.

میکرودرم ابریژن در سال 1892 در ایتالیا توسعه پیدا کرد و از همان زمان تبدیل به یک روش لایه بردار محبوب شد. این روش در مقایسه با درم ابریژن، پیلینگ شیمیایی و لایه برداری با لیزر ، از ریسک کمتر و بهبود سریعتری برخوردار است . میکرودرم ابریژن مشابه درم ابریژن است ولی همانطور که از نام آن مشخص است در این روش از کریستالهای ظریفی برای لایه برداری پوست استفاده می شود. این روش برای بهبود خطوط ریز و اسکارهای سطحی پوست مناسب است.

مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن عبارتند از :

عدم نیاز به بی حسی

تقریبا روش بدون دردی است

قابل تکرار در فواصل کوتاه است

میکرودرم ابریژن توسط کیتی که حاوی یک ابیکاتور ارزان است وکف مرطوب کننده که حاوی کریستال را روی پوست ماساژ می دهد، قابل انجام در خانه است.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم یک درمان محبوب پوستی است برای بهبود بخشیدن به علائم پیری و اثرات نور خورشید این یک روش تهاجمی، سریع برای پوست صورت ، یا گردن یا بازو است بدون نیاز به زمانی برای تفاوت و بهبود.

بهترین داوطلب برای میکرودرم

میکرودرم همانطور که موثرترین درمان برای مراحل اول آغاز پروسه پیری است، می تواند برای همه سودمند باشد. میکرودرم می تواند اسکارها و هایپرپیگمانتاسیونهای خفیف ناشی از آکنه را برطرف کند و ظاهر پوست، با ضعیف آن، خطوط ریز، منافذ بزرگ و مسدود را بهبود ببخشد. این پروسه درمانی برای هر دو نوع پوست ویژه مفید است.

میکرودرم ابریژن برای چه مواردی مناسب نیست

اسکارهای عمیق آکنه

پوست با علائم پیری پیشرفته

پوست حساس

آفتاب سوختگی

هایپر پیگمانتاسیون شدید

مراحل میکرودرم ابریژن

قبل از انجام میکرودرم ابریژن ، متخصص پوست باید یک لیست از اقداماتی که باید چند روز پیش از درمان دنبال شود تهیه کند، شامل:

عدم مواجه با نور خورشید

توقف مصرف درمانهای موضعی مثل ریتن

میکرودرم بطور نرمال در مطب قابل انجام است.

در طی میکرودرم ابریژن ، درمانگر شما یک وسیله را روی پوست شما فشار می دهد که از طریق اسپری کردن کریستالهای نرم باعث لایه برداری ملایم پوست شما و برداشته شدن پوست مرده و معیوب می شود .مواد بسیار مختلفی هستند که می توان مورد استفاده قرار داد نظیرکریستالهای اکسید آلومینیوم، کریستالهای سدیم بی کربنات، کریستالهای یا کریستالهای نمک.

تولیدکنندگان به روشهای پیشرفته ای دست پیدا کردند که نیاز به کریستال ندارد.  دراین روش، یک مکنده پوست را برمی دارد. این درمان بیشتر مشابه یک تراشیدن توسط مکش است که باعث برداشتن پوست معیوب و جلا دادن به پوست، بهبود بافت پوست و افزایش گردش خون می شود. میکرودرم ابریژن باعث ایجاد احساس ناراحتی و تراشیدگی در پوست نمی گردد.  پوست شما ممکن است برای حدود 1 ساعت بعد از برای رسیدن به نتیجه ای که دنبالش هستید ممکن است نیاز به انجام درمانهای ترکیبی باشد.

اقدامات قبل از میکرودرم ابریژن

قبل از تصمیم برای انجام میکرودرم ابریژن با یک پزشک متخصص درمورد انتخابهای موجود مشورت کنید. جراحان از جمله متخصصان پلاستیک، متخصصین پوست و سایر پزشکان ممکن تجربیات بالائی در رابطه با روشهای میکرودرم داشته باشند.  عموما میکرودرم ابریژن توسط کارشناسهای زیبایی ماهر صورت می گیرد.

پزشک یا اسکین کر شما باید به شما کمک کند تا همه نکات مرتبط با درمانتان مانند ریسک ها و نتایج احتمالی را کامل بشناسید.  صحبت در مورد اهداف و درک شما از درمانتان به پزشک شما کمک می کند تا بهترین تصمیم گیری برای روش درمان تان انجام دهد. قبل از تصمیم گیری و انتخاب اسکین کر کار در مورد مهارت ، تجربه و تعداد دفعاتی که میکرودرم انجام داده است سوال کرده و مطمئن شوید.

هزینه میکرودرم ابریژن

هزینه میکرودرم ابریژن با توجه به اسکین کر کار و مهارتها و تخصص وی می تواند بسیار متغیر باشد. کارشناسهای زیبایی و معمولا برای میکرودرم ابریژن کمتر از جراحان پلاستیک و متخصصان پوست هزینه می گیرند. درنظرداشته باشید این متخصصین در تشخیص نوع و شرایط پوست شما و پیشنهاد درمان مناسب، صرفا بر اساس تجربه عمل می کنند. هزینه میکرودرم می تواند به  300 هزار تومان برای هر نوبت باشد. ممکن است به 3 جلسه یا بیشتر از آن برای درمان نیاز داشته باشید.

بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن

بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن در دوره ها و سال های مختلف متفاوت است. متخصصان و کارشناسان فروش بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن در هر دوره ای با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و همچنین بودجه و تخصص شما ، بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن را به شما پیشنهاد خواهند داد.

 


دستگاه مرتبط :

هیدروفیشیال

نوشته دستگاه میکرودرم ابریژن اولین بار در تجهیزات زیبایی پارسیان. پدیدار شد.