تکنیکهای طراحی لوگو برای برند پوشاک و کت و شلوار مردانه

صنعت مد و پوشاک همیشه بازار داغی دارد. این صنعت روز به روز در حال رونق گرفتن و رقابتهای بیشتر است. در این میان لباسهایی که […]

نوشته تکنیکهای طراحی لوگو برای برند پوشاک و کت و شلوار مردانه اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.

صنعت مد و پوشاک همیشه بازار داغی دارد. این صنعت روز به روز در حال رونق گرفتن و رقابتهای بیشتر است.

در این میان لباسهایی که شکل و فرم استفاده معمولی و روزانه کمتری دارد و جزء لباسهای مجلسی یا رسمی برای مردان و زنان محسوب می شوند ، بیشتر از سایر پوشاک دارای اهمیت است و برندسازی و طراحی لوگوی مناسب برای آنها بسیار ضروری تر به نظر می رسد. یک دلیل این اهمیت را می توانیم قیمت بالای این لباسها بدانیم. افراد معمولاً قیمت بیشتری برای لباسهای رسمی تر صرف می کنند تا لباسهایی که استفاده روزانه یا معمولی تری برای آنها دارد. بنابراین ، سعی می کنند به همان اندازه که پول و هزینه برای این لباسها صرف کرده اند به همان اندازه نیز سود کنند.

برای همین تلاش می کنند از مارکها و برندهای خوب استفاده کنند. همچنین از طرفی ، این لباسها می تواند جایگاه اجتماعی و رسمی افراد را نشان دهد و از این منظر در ذهن افراد از اهمیت زیادی برخوردار هستند. این دلایل موجب شده است که بازار طراحی ، برندسازی و طراحی لوگو یا تبلیغات برای این دسته از صنعت مد و پوشاک بیشتر از سایرین باشد. از آنجایی که طراحی لوگوی مناسب می تواند میزان اهمیت شما به کارتان و دقت در طراحی و انتخاب پارچه و دوخت لباستان را نشان دهد پس بهتر است در طراحی لوگو برای این فروشگاه ها یا تولیدها دقت کافی و لازم را داشته باشید. برای طراحی لوگوی کت و شلوار بهتر است به نکاتی که در این مقاله اشاره می کنیم توجه کنید.

یک) کیفیت طراحی

بهتر است از به روز ترین و پیشرفته ترین ابزار برای طراحی این لوگو استفاده کنید. چرا که هر چقدر طراحی شما با کیفیت باشد مشتریان شما کیفیت کار و محصول شما را نیز بالاتر ارزیابی می کنند.

دو) لوکس بودن

افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند کت و شلوار آنها نمادی از لوکس بودن را داشته باشد و آنها را افرادی با شأن اجتماعی بالا نشان دهد. شما باید سعی کنید این تمایل ذاتی و روانی افراد را در طراحی لوگویتان به کار بگیرید. به عنوان مثال ، در طراحی برخی از لوگوهایی که مربوط به لباسهای مجلسی یا کت و شلوار هستند معمولاً می بینیم از نمادهایی مانند یک تاج طلایی رنگ یا شمس طلا یا هر چیزی که ارزش و قیمت مادی زیادی دارد استفاده می کنند. آیا استفاده از این نمادها اتفاقی است ؟ خیر ، کاملاً مشخص است که هدف طراح از این نمادها این است که محصول خود را گران قیمت و لوکس نشان دهد که در بیشتر اوقات نیز موفق به تلقین این احساس در مشتریان می شوند.

سه) لوگوی تصویری و نوشتاری

سعی کنید در طراحی لوگو برای برندهای کت و شلوار و برندهای مشابه حتماً از لوگوهای تصویری نیز استفاده کنید. بهترین شکل آن هم این است که هم از تصویر نمادهایی که مربوط به محصول شما هستند استفاده کنید و هم از تایپوگرافی در کنار آن بهره ببرید. علت استفاده از این نمادها این است که به سرعت بتواند نوع فعالیت شما را در ذهن افراد تداعی کند و از طرفی هر چقدر تصویر و نماد شما به محصولتان نزدیکتر باشد احتمال گرایش افراد به محصول شما را بیشتر می کند. سعی کنید از نمادهایی که لوکس بودن در آن به خوبی نشان داده شده است استفاده کنید.

استفاده از تصویر کت و شلوار ، کت به تنهایی یا کت و شلوار و کراوات از جمله چیزهایی است که برای لوگوی کت و شلوار باید مد نظر قرار دهید. همچنین بخش یقه یک کت و شلوار از بخشهای مهم آن است. پس می توانیم حتی فقط از نماد تصویر یقه یک کت و شلوار نیز برای طراحی لوگوی خود استفاده کنیم. استفاده از این نماد مزیت دیگری که دارد این است که خلاصه تر و کوتاه تر است و شما می توانید از این لوگوی خود در زمینه هایی با اندازه های مختلف استفاده کنید.


موضوعات مرتبط ”

لوگوی مناسب برای کسب و کارهای مربوط به زیورآلات (طلا و جواهر)

نمادهای مناسب برای طراحی لوگوی خدمات پزشکی

طراحی لوگو گردشگری چگونه است ؟

طراحی لوگو ورزشی

یک لوگوی اصیل ایرانی طراحی کنیم

نوشته تکنیکهای طراحی لوگو برای برند پوشاک و کت و شلوار مردانه اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.