انواع تزریق ژل لب ؛ ژل لب روسی ، ژل لب عروسکی ، ژل لب قلبی ، سوتی و فانتزی

انواع تزریق ژل لب شامل تزریق ژل لب روسی ، مدل میکرو قطره ای ، مدل تزریق ژل طبیعی ، مدل لب فانتزی ، مدل تزریق […]

انواع تزریق ژل لب شامل تزریق ژل لب روسی ، مدل میکرو قطره ای ، مدل تزریق ژل طبیعی ، مدل لب فانتزی ، مدل تزریق قلبی ، مدل تزریق لب سوتی را بشناسید.

تزریق ژل لب با تکنیک میکرو قطره ای

تکنیک میکرو قطره ای یک شیوه نوین تزریق می باشد که در جهان به طور چشمگیری مورد استقبال و رایج شده است و تاثیرات مطلوب و ماندگاری طولانی مدتی را به دنبال دارد. در این تکنیک در عوض این که مشابه شیوه قدیمی فیلر را از یک ناحیه به لب وارد کنند ، از چند ناحیه به تدریج و اندک اندک ژل به درون لب تزریق می شود. با این تکنیک شکل دهی به لب ها ساده تر میسر می شود و متخصص بهتر قادر است شکل و حالت دلخواه را به لب ها ببخشد.

تزریق ژل لب مدل طبیعی Natural

نوع فرم و حالت تزریق ژل در لب ها موضوعی انتخابی و سلیقه ای می باشد و افراد با توجه به فرم عادی لب های خود  و علاقه و پسند خود و همچنین مشاوره با متخصص امکان دارد مدل عروسکی ، طبیعی ، قلبی ، فانتزی و غیره را انتخاب نمایند. در ابتدا وقتی که تزریق ژل در لب بسیار باب گردیده بود ، اغلب متقاضیان مدل های فانتزی و عروسکی را که نشان دهنده ی انجام تزریق فیلر بود را انتخاب می نمودند. ولی به مرور و دمده شدن بعضی مدل ها گرایش ها و توجه به مدل های طبیعی فزونی یافت. این روزها اغلب افرادی که در پی ترمیم و زاویه سازی حالت و شکل لب و یا برجسته سازی و حجم دهی به لب های خود می باشند ، مدل های طبیعی را انتخاب می کنند و دوست دارند اثری از تزریق در لب هایشان معلوم نباشد. یکی از مزایای اصلی تزریق ژل لب به فرم طبیعی این است که صورت را زیاد تغییر نداده و از مد نیز نخواهد افتاد.

ژل لب طبیعی

تزریق ژل در حاشیه لب ها

یکی از مدل هایی که خوش ایند و مطلوب بعضی از اشخاص است تزریق ژل در خطوط خارجی لب ها و گوشه های آن است. هنگامی که لب ها از حالت و شکل زیبایی برخوردار باشند ، برجسته کردن خطوط اطراف و گوشه های لب می تواند زیبایی آن ها را دو برابر نماید. همچنین زمانی که اطراف و حاشیه لب ها برجسته باشد در هنگام میکاپ احتیاجی به اجرای تکنیک های برجسته سازی خطوط لب نخواهد بود.

تزریق ژل لب مدل روسی

مدل تزریق ژل لب روسی در حالت دهی لب ها به تازگی مورد استقبال زیادی قرار گرفته و متقاضیان بسیاری به دست آورده است. در این حالت تزریق در ناحیه حاشیه بالای لب انجام شده و خط و گوشه بالای لب برجسته خواهد شد. این مدل برای افرادی که لب بالایی باریک و کوچکی دارند نتیجه و زیبایی عالی به همراه دارد. همچنین افرادی که لب های عادی و برابری دارند ، قادرند با برجسته سازی حاشیه بالای لب زیبایی خاصی به لب های خود بدهند.

ژل لب به مدل روسی

تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

این مدل بیشتر در کشورهای جنوب شرق آسیا مورد استقبال قرار گرفته است که لب ها مشابه عروسک باربی حجم دهی داده شده و حاشیه لب پایین مستطیل شکل می گردد. بعضی مواقع جهت دست یافتن به این فرم لب احتیاج است تا افزون بر لب ها ، در سایر نواحی صورت هم تزریق ژل انجام شود. حتماً پیش از انتخاب فرم عروسکی با متخصص مشورت نمایید تا بررسی شود این مدل برای حالت چهره و لب های شما مناسب می باشد یا خیر.

ژل لب مدل باربی و یا عروسکی

تزریق ژل لب مدل قلبی

در این مدل میزان فاصله ای بین دو حاشیه لب به وجود می آید که به آن مدل قلبی گفته می شود. این فرم و حالت با این که علاقمندان خود را دارد ولی لب ها را از فرم عادی خارج ساخته و سبب می گردد تا خارج سازی فیلر در صورت نارضایتی بیمار مشکل و دشوار شود.

ژل لب قلبی

تزریق ژل لب مدل فانتزی

در این حالت لب ها از حالت عادی و طبیعی خارج شده و به گونه ی زیادی برجسته و حجم داده می شود. بیشتر افرادی که تمایل به این مدل دارند در دیگر نواحی صورت نظیر گونه و چانه هم تزریق ژل انجام می دهند تا چهره ی خود را عروسکی و فانتزی نمایند.

تزریق ژل لب مدل سوتی

مدل سوتی با به وجود آوردن فضای خالی مابین لب ها که متخصص با روش های خاص تزریق فیلر لب انجام می دهد صورت می گیرد. این مدل نیز طرفداران خاص خود را دارد و در هر صورت عده ای مدل سوتی را به سایر فرم ها و حالت ها اولویت خواهند داد.


 

ژل لب   |  ژل ژوویدرم    |    ژل پرفکتا    |  ژل لب رووفیل   |   ژل eptq    |   ژل آیدیا    |    ژل لب نورامیس    |    ژل لب پروفایلو      |     ژل لب پرنسس


آموزش تزریق ژل فیلر

بهترین ژل زیر چشم

انواع ژل یا فیلر صورت