ژل اودری Audrey

ژل اودری Audrey یکی از فیلرهای جدید در سال ۲۰۲۱ بود که توسط کمپانی اوستین بایو Ostin bio در کشور کره جنوبی تولید گردید. این محصول […]

این نوشته ژل اودری Audrey برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

ژل اودری Audrey یکی از فیلرهای جدید در سال ۲۰۲۱ بود که توسط کمپانی اوستین بایو Ostin bio در کشور کره جنوبی تولید گردید. این محصول دارای انواع مختلف فیلر هیالورونیک اسید می باشد.

مقدمه ژل اودری

زیبایی صورت دارای اهمیت بالایی در ظاهر افراد است که با گذشت زمان و با وجود تغییرات در بدن ، جذابیت و شادابی خود را از دست می دهد و چین و چروک ها و نواقص خود را بیشتر نمایان می کنند.

در واقع تزریق ژل ها و یا فیلرها مدرن ترین روشی است که برای کارهای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد از نظر کم تهاجمی بودن ، می توانند بسیار مفید واقع شوند. امروزه شرکت های گوناگونی ژل های متفاوتی را تولید کرده اند که افراد می توانند برحسب احتیاج خود ، فیلری که مد نظرشان است را برگزینند.

ژل ها می توانند هم در راستای رفع چین و چروک نواحی خط اخم ، خط خنده ، خطوط پیشانی ، خطوط پنجه کلاغی و هم برای حجم دهی نواحی گونه ، لب ، چانه و زاویه سازی تزریق انجام داد.

یعنی می توان نواقص صورت را توسط تزریق فیلرها رفع نمود. فیلرهای پوستی گزینه های خوبی برای جوانسازی و فرم دهی صورت می باشند چرا که علاوه بر کم تهاجمی بودنشان ، مقرون به صرفه نیز هستند.

یکی از فیلرهایی که امروزه در بازار موجود است را می توانیم فیلر اودری بگوییم. ژل اودری مانند دیگر ژل های موجود روشی کم تهاجم است که می توانیم برای کارهای زیبایی از آن استفاده نماییم. امروز در این مقاله سعی داریم تا شما را با ژل اودری آشنا نماییم در واقع این ژل امروزه طرفدار ان زیادی پیدا کرده است.

فروش ژل اودری

اگر پزشک متخصص پوست و مو هستید و قصد خرید ژل اودری دارید با کارشناس فروش ژل اودری تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. فروش ژل اودری برای همه افراد توصیه نمی شود. لذا برای خرید ژل اودری و یا تزریق آن باید به سراغ پزشکان معتبر مراجعه نمایید.

ژل هیالورونیک اسید اودری

این فیلر توسط Ostin Bio  کشور کره جنوبی ساخته شده است که در آن از هیالورونیک اسید و با منشا که حیوانی نیست تولید شده است. یکی از ویژگی های این فیلر را می توانیم بالا بودن خلوص آن بیان کنیم. وقتی که تزریق به بدن می شود دارای عوارض کمی است و سازگاری با بدن دارد ، همینطور می تواند حالت ارتجاعی پوست را نگه دارد.

فیلرهای اودری با استفاده از فناوری MSFT توسط Ostin Bio کره جنوبی به ثبت رسیده است. این فیلر با دارا بودن هیالورونیک اسید در ساختارش دارای کمترین میزان پیوند متقابل است.

لازم است این را بدانید که فیلر اودری با استفاده از روشی نوین ، دارای یک حجم دهی عالی است و با وجود بالا بودن در انسجام و چسبندگی بی نظیرش ، توانسته بسیار محبوب واقع شود.

ضمن اینکه این فیلر با هدف افزایش آبرسانی و رعایت ایمن بودن حجم بعد از تزریق ، می تواند بسیار عالی باشد.

فیلر اودری دارای قوام های متفاوتی است که در انواع های متنوعی تولید شده است. نوع سخت فیلر اودری (H) دارای ویسکوزیته بالایی است به همین دلیل دارای حجم دهی بالاتری است در مقایسه به مدل نرم این فیلر .

همینطور باید ذکر نمود که این فیلر در بهترین حالت خود در فرمدهی قرار می گیرد پس دارای تاثیر خوبی در مدت طولانی است.

ژل اودری H - ژل Audrey H

ژل اودری H – ژل Audrey H

ژل اودری مدل H

این فیلر دارای لیدوکائین است پس درد خیلی کمی را بعد از تزریق حس می نمایید.

  • رفع خط خنده
  • فرم دهی بینی
  • حجم دهی گونه
  • زاویه سازی صورت

مزایای فیلر اودری مدل H

  • تزریق روان و آسان
  • ماندگاری بالا
  • چسبندگی عالی
  • حجم دهی بی نظیر
  • اندوتوکسین کم
  • هیالورونیک اسیدی که دارای منشا بدون حیوانی است.
  • قابلیت برگشت پذیر یعنی با هیالورونیداز می توان آن را حل کرد.
  • دارای عوارض خیلی کم

معایب فیلر اودری مدل H

مثل دیگر ژل ها این فیلر نیاز به تزریق دوباره دارد و حتی ممکن است دچار قرمزی و گاهی درد در بخش تزریق داشته باشید.

ماندگاری ژل اودری مدل H

فیلر اودری ۱۰ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. تاثیر آن را می توانید بعد از تزریق بلافاصله مشاهده نمایید یا ممکن است بعد دو الی سه روز مشاهده نمایید.

ممکن است مقداری تورم و یا قرمزی در بخش تزریق شده داشته باشید که بعد از چند روز از بین می رود. با استفاده از کمپرس سرد بر روی ناحیه مورد نظر می توانید قرمزی و یا تورم را کاهش دهید.

ژل اودری مدل M

از ویژگی های این فیلر می توانیم به داشتن لیدوکائین اشاره کنیم که درد را در حین تزریق کاهش می دهد. اثری که توسط این ژل می توان ایجاد نمود طولانی مدت می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی می توانید به زیبایی و اعتماد به نفس خود بی افزایید.

کاربرد ژل اودری مدل M

فیلر اودری مدل M را می توانیم برای عوامل مختلف استفاده نمود که در ادامه به آن اشاره نموده ایم.

  • از بین بردن چین و چروک پیشانی
  • رفع خطوط اخم
  • از بین بردن خطوط اطراف دهان
  • حجم دهی لب ها ، گونه ، چانه
  • در واقع از این فیلر به هیچ وجه نمی توان برای زیر چشم تزریق شود.

از این ژل می توان هم برای پرکننده و هم برای کانتور کردن صورت استفاده نمود. از این فیلر می توان برای هر گونه غیر قرینگی صورت ، خطوط ریز و جای زخم و همچنین برای از بین بردن چین و چروک اطراف دهان نیز می توان مورد استفاده قرار داد.

مزایای ژل اودری مدل M

  • دوره نقاهت ندارد.
  • عوارض جانبی خیلی کم
  • دارا بودن ماندگاری بالا
  • موثر ، ایمن و دارای کیفیت عالی
  • نتیجه آنی را می توان مشاهده نمود.

ماندگاری فیلر اودری مدل M

فیلر اودری مدل M  دارای ماندگاری ۸ الی ۱۲ ماه می باشد ، فیلر اودری مدل M در حجم های مختلفی یک ، دو ، سه ، ده  سی سی تولید شده است.

ژل آدری - Audrey

ژل آدری – Audrey

فیلر اودری مدل S

این فیلر را می توان برای زیر چشم تزریق نمود.

نتیجه گیری فیلر اودری Audrey

همانطورکه در این مقاله خواندید فیلر اودری دارای مدل های مختلفی است که می توان برای کاربردهای متفاوتی استفاده نمود و هر کدام دارای ماندگاری متفاوتی نیز هستند. این فیلر به دلیل ترکیبات ویژه اش توانسته است نتایج خوبی را به همراه بیاورد.


موضوع مرتبط :

ژل ولوس Volus

ژل ۱۰ سی سی

ژل رپلنژن

ژل بیدزمکس

5/5 - (5 امتیاز)

این نوشته ژل اودری Audrey برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.