ژل پرنسس

ژل پرنسس ژل پرنسس یکی از فیلرهای هیالورونیک اسیدی باکیفیت و استاندارد اروپایی به حساب می آید. انواع فیلرهای پوستی پرنسس به وسیله کمپانی CROMA PHARMA […]

نوشته ژل پرنسس اولین بار در تجهیزات زیبایی پارسیان. پدیدار شد.

ژل پرنسس

ژل پرنسس یکی از فیلرهای هیالورونیک اسیدی باکیفیت و استاندارد اروپایی به حساب می آید.

انواع فیلرهای پوستی پرنسس به وسیله کمپانی CROMA PHARMA کشور اتریش ، کمپانی با پیشینه زیاد در ساخت پرکننده های هیالورونیک اسیدی تولید و به بازار عرضه شده است. فرمولاسیون و ساختار دقیق فیلر پرنسس طی یک پروسه ی اتوماتیک با بالاترین درجه کیفیت ایمنی بالایی را تضمین می کند که مورد تایید سازمان جهانی و وزارت بهداشت و درمات ایران نیز هست.

فروش ژل پرنسس،خرید ژل پرنسس،فروش ژل پرنسس ،تجهیزات زیبایی،مزوتراپی،مزو،بوتاکس،ژل ،نخ لیفت

فروش ژل پرنسس،خرید ژل پرنسس،فروش ژل پرنسس ،تجهیزات زیبایی،مزوتراپی،مزو،بوتاکس،ژل ،نخ لیفت

فیلرهای پرنسس با اثرات سریع و طبیعی جهت از بین بردن نشانه های پیری ظاهر شده بر روی صورت طراحی و تولید شده اند.

به صورت طبیعی وجود هیالورونیک اسید جهت پشتیبانی از قوام پوست ، حالت کشسانی پوست و حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست الزامی می باشد.

افزایش سن و فاکتورهای محیطی نظیر قرارگیری در برابر نور مستقیم خورشید و رادیکال های آزاد موجب می گردد تا از میزان هیالورونیک اسید بدن به مرور زمان کاسته شود و این خود زمینه ی ایجاد چین و چروک های پوستی ، شلی و افتادگی پوست و خشکی و خشنی پوست را به وجود می آورد.

فیلرهای پرنسس روشن ، تهیه شده با ابزار ضدعفونی شده ، قابل جذب ، یکنواخت و همگن ، هم توان با خاصیت چسبندگی و گرانروی بالا هستند.

آن ها با پیوندهای معادل BDDE و هیالورونیک اسید متصل متقابل با منشا غیرحیوانی تولید شده و از راه بیوماسیون ایجاد شده اند.

فیلر پرنسس با دارا بودن ترکیبات هیالورونیک اسیدی به همراه لیدوکائین (ماده بی حسی موضعی) درمانی بدون درد و ناراحتی را برای بیماران فراهم می کند و به محض انجام تزریق اثرات و نتایج آن قابل رویت خواهد بود.

بیماران پس از تزریق بلافاصله می توانند به فعالیت های عادی خود ادامه دهند و احتیاجی به دوره نقاهت و ریکاوری نیست.

از فیلرهای پرنسس جهت رفع چین و چروک های دور لب ، خطوط پیشانی ، چین های بینی به دهان ، خطوط اطراف دهان و لب ها ، کانتورینگ گونه و چانه ، افزایش حجم صورت بهره می گیرند.

درمان با فیلرهای پوستی موقتی بوده و هیالورونیک اسید با گذشت چند ماه تجزیه و جذب بدن می شود. مدت زمان ماندگاری فیلرهای پرنسس معمولاً 6 الی 12 ماه خواهد بود.

انواع محصولات ژل پرنسس

پرنسس پرکننده

فیلرهای هیالورونیک اسیدی تک فازی که در رفع چین و چروک های متوسط تا عمیق ، حجم دهی به لب ها و اصلاح خطوط لب ، خطوط پیشانی ، خط اخم ، خطوط اطراف دهان مورد استفاده قرار می گیرند. تزریق فیلر پرنسس در تمام نواحی صورت به جز کانتورینگ اطراف چشم به راحتی قابل استفاده است.

پرنسس والیوم

یک فیلر هیالورونیک اسیدی با خاصیت چسبندگی و گرانروی بالا که به عالی ترین نحو ممکن جهت ترمیم و صاف کردن چین و چروک های شدید ، اسکار و جای آکنه و زخم ، کانتور چهره و حجم دهی به فرم لب مورد استفاده قرار می گیرد.

پرنسس ریچ

فرآورده ای هیالورونیک اسیدی که جهت استفاده در روش مزوتراپی کاربرد دارد و با استفاده از سوزن های 30 جی به صورت سطحی تزریق می گردد. این محصول دارای تراکم و وزن مولکولی زیادی است و با مرطوب کردن پوست به آبرسانی و شادابی پوست  کمک می کند. این محصول جهت تقویت حالت کشسانی و ارتجاعی پوست ، کاهش نشانه های پیری ، بهبود شفافیت و لطافت پوست و جوان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض جانبی ژل پرنسس

فیلرهای پوستی پرنسس به سبب دارا بودن سطح بالای ایمنی و کیفیت عوارض جانبی و واکنش های حساسیت زا جدی و شدیدی به همراه ندارند. چرا که هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن آدمی وجود دارد. فقط بعد از تزریق امکان دارد درد جزئی ، تورم ، کبودی ، قرمزی مختصری ایجاد شود که پس از گذشت حداکثر یک هفته از بین خواهند رفت. ولی در صورت بروز هرگونه عارضه جدی و غیرعادی شدید حتماً به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

نوشته ژل پرنسس اولین بار در تجهیزات زیبایی پارسیان. پدیدار شد.