بهترین درمان و از بین بردن خط اخم

بهترین روش از بین بردن خط اخم را در این مقاله آموزشی برای پزشکان آموزش می دهیم. در این مقاله می خوانید که چگونه می توانید […]

این نوشته بهترین درمان و از بین بردن خط اخم برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

بهترین روش از بین بردن خط اخم را در این مقاله آموزشی برای پزشکان آموزش می دهیم.

در این مقاله می خوانید که چگونه می توانید به رفع خط اخم بپردازید.

مقدمه درمان خط اخم

قبل از اینکه به درمان خط اخم بپردازیم ، نیاز است تا ابتدا کمی در خصوص علل به وجود آمدن خط اخم توضیحاتی را بدهیم.

امروزه همه ما پشت لپ‌تاپ‌هایمان نشسته‌ایم و بیش از هر زمان دیگری به شدت به صفحه‌نمایش نگاه می‌کنیم. شواهد ناگزیر روی پوست ما جمع می شوند و خط اخم یکی از آنها می تواند باشد.

برای شاداب کردن ظاهر خود ابتدا باید به ظاهر خسته در چشم ها و گردن خود توجه کنید، زیرا این مکان ها اغلب اولین مکان هایی هستند که علائم پیری را نشان می دهند.

همچنین توجه به این نکته مهم است که بیمارانی که پوست تیره تا سیاه دارند بیشتر مستعد ایجاد اسکار کلوئیدی از طریق جراحی پلاستیک هستند، که درمان‌های غیرتهاجمی را مورد علاقه بسیاری از پزشکان قرار داده است.

امروزه همه خواهان درمان های کم تهاجمی و به خصوص بدون هیچ گونه جای زخم هستند. بیماران نمی خواهند کارهای زیادی برای دستیابی به نتایجی که می خواهند انجام دهند.

بهترین راه رفع خط اخم چیست؟

اغلب ما سوال می کنیم که آیا پیری یا عوامل محیطی باعث نگرانی ما شده است. بسیاری از ما در حالی که در خواب هستیم اخم می کنیم و نگرانی های روز قبل را به خود جذب می کنیم.

اخم کردن روی صفحه نمایش در طول روز اغلب دلیل اصلی است و اگر می دانید که این کار را انجام می دهید، می توانید برای کنترل بیشتر و پایان دادن به این عادت پشتکار داشته باشید.

گفتنش راحت تر از انجام دادنه ، به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان زیبایی زئومین یا بوتاکس را برای رفع خطوط توصیه می کنند. بوتاکس می تواند با جلوگیری از حرکات مکرر اخم به آرامش و نرم شدن ظاهر کمک کند.

هنگام پیری و ظاهر شدن خط اخم باید به چند نکته توجه کرد :

·        حرکت ، حرکت باعث ایجاد چین و چروک و خط اخم می شود، اما هیچ حرکت غیر طبیعی به نظر نمی رسد. یک ظاهر متعادل که هنوز می تواند حرکت کند (اما منجمد نشود)، نیاز به درمان کم تهاجمی با استفاده از بوتولینوم دارد.

·        حجم ، حجیم بودن صورت ، بیش از حد نیز غیرطبیعی به نظر می رسد، اما تعادل دقیق باعث می شود چین و چروک ها و خط اخم صاف شوند.

·        کیفیت پوست ، آبرسانی با حجم متفاوت است. هیدراتاسیون می تواند تغییرات بافتی را برطرف کند.

·        حمایت ویتامین نیز ضروری است و برای رفع هرگونه رنگدانه از طریق محصولات مزو ضروری است.

 در واقع باید بدانید که در جایی که پوست نازک‌تر است و نیاز به رطوبت دارد، می‌توانیم ابتدا به این ناحیه بپردازیم، زیرا پوست نازک‌تر (مانند گردن و پلک‌ها) همیشه زودتر پیر می‌شود و خط اخم خود را نشان می دهد.

موضوع مرتبط : بهترین ژل لب و خط خنده

درمان خط اخم

درمان خط اخم توسط پی آر پی

یکی از روش هایی که می توانید برای درمان خط اخم استفاده کنید ، پی آر پی است. در این روش ، خون تزریق می شود و  با استفاده از پلاسمایی که پلاکت آن جدا شده استفاده می گردد.

مواد در این روش عواملی را برای رشد به وجود می آورند. سلول هایی را که سبب ایجاد کلاژن می شوند را تحریک می کنند و در نهایت با فعال کردن این کلاژن ها ، چروک ها و همچنین خط اخم رفع می گردند.

درمان خط اخم توسط تزریق بوتاکس

در این متد درمانی با تزریق سم توکسین به قسمت های صورت سبب منقبض شدن پوست می گردد و چین های پوستی رفع می شوند.

با این متد درمانی و همچنین با مراجعه مداوم می توانید خط اخم را درمان کنید و از بین ببرید. بوتاکس همینطور در جهت رفع عیوب پوستی مورد استفاده قرار می گیرند و سبب می شود تا به صورتی جوان دست پیدا کنید.

این روش ، به صورت دائمی نمی باشد و تمدید باید انجام گیرد و در واقع بعد از گذشت ۴ ماه نیاز به تمدید دارید.

مواد مورد نیاز برای بوتاکس ، به عمق چین و چروک ها و همینطور به شدت آنها بستگی دارد و وقتی مقدار چین ها زیادتر باشد ، دوز مورد تزریق نیز بیشتر می شود.

موضوع مرتبط : بهترین فیلر پیشانی

درمان خط اخم توسط لیزر

متد دیگری که می توانید از آن استفاده کنید را می توانیم لیزر بگوییم در واقع می توان در رفع خط اخم موثر واقع شود. درد کمی دارد و در بعضی موارد اندک ممکن است سبب تورم و کبودی خواهد شد !

درمان خط اخم توسط تزریق فیلر

در این روش درمانی که امروزه بسیار پرطرفدار شده است و می توان برای از بین بردن خط اخم استفاده نمود. این روش راحت ترین و ساده ترین متد درجوانسازی است.

 انواع متفاوتی فیلر داریم ولی فیلر هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند و دارای تاییدیه غذا و دارو دارند ، ایده آل می باشند همینطور دارای ماندگاری مختلفی است از شش ماه تا یکسال متفاوت است که با توجه به نوع پوست هر فرد متفاوت است.  

مزایای تزریق فیلر به خط اخم 

·        راحت بودن

·        کوتاه بودن دوره ریکاوری

·        نتیجه آنی

نتیجه گیری درمان خط اخم

همانطوری که مطالعه کردید از روش های متفاوتی می توانید برای درمان خط اخم بهره ببرید. اما روشی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است را می توانیم تزریق فیلر در نظر بگیریم ،  به علت مزایایی که از جمله : طولانی نبودن ریکاوری ،  نتیجه فوری و همینطور کم تهاجمی بودن اشاره نمود.


بهترین ژل خط اخم

 

4.9/5 - (20 امتیاز)

این نوشته بهترین درمان و از بین بردن خط اخم برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.