بازاریابی از طریق تولید محتوا در سایتهای بزرگ

برخلاف اینکه برخی از افراد تصور می کنند بازاریابی کار ساده و راحتی است ، این کار به تلاش و پشتکار و تکنیکهای زیادی نیاز دارد. همیشه این طور نیست که که شما اقدام به بازاریابی کنید و نتیجه دلخواهتان را بگیرید ، بلکه بارها به در بسته برخورد کرده و شکست را تجربه می […]

The post بازاریابی از طریق تولید محتوا در سایتهای بزرگ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

برخلاف اینکه برخی از افراد تصور می کنند بازاریابی کار ساده و راحتی است ، این کار به تلاش و پشتکار و تکنیکهای زیادی نیاز دارد.

همیشه این طور نیست که که شما اقدام به بازاریابی کنید و نتیجه دلخواهتان را بگیرید ، بلکه بارها به در بسته برخورد کرده و شکست را تجربه می کنید. پس بهتر است با دیدی باز و پذیرفتن اشتباهات خود به فکر جبران آنها و یادگیری روشهای جدید و متفاوت تر باشید.

قبل از هر چیزی باید این مسئله را مد نظر قرار دهید که شکست یا عدم موفقیت در یک زمینه به معنای شکست دائمی و پایان کار نیست بلکه کمی تغییر روش یا استفاده از تکنیکهای متفاوت می تواند شرایط را به نفع شما تغییر دهد.

در این مقاله قصد داریم یک روش متفاوت و جدید برای بازاریابی را به شما معرفی کنیم. این روش ظاهر ساده ای دارد ولی انجام آن به این سادگی ها نخواهد بود. بازاریابی محتوایی مدت زیادی است که در اصول و تکنیکهای بازاریابی رواج پیدا کرده است.

برندها و شرکتهای مختلف سعی می کنند با تولید محتوای جذاب و مورد نیاز مخاطبان ، ارتباط خود را با آنها حفظ کنند و نیاز آنها به محتوا و اطلاعات صحیح و دقیق را تأمین کنند. یکی از روشهای جدید و در عین حال مفید و کارساز در این زمینه این است که برای سایتهای بزرگ که مخاطبان زیادی دارند تولید محتوا کنید.

شاید تعدادی یا اکثر شما از این موضوع اطلاع نداشته باشید که بخش قابل ملاحظه ای از مطالب و محتواهایی که در سایتهای بزرگ بارگذاری می شود از طرف برندها و افراد و کسب و کارهای مختلف است. یعنی این برندها به صورت مستقل و به عنوان نویسنده مهمان وارد این سایتها می شوند و محتوای مورد نظر خود را در آنها قرار می دهند. این نوع همکاری ، یک همکاری سودمند و دو طرفه است.

چرا که طرفداران سایتهای بزرگ تعداد زیادی از افراد هستند و این مطالب جذاب و مختلف برای آنها مفید است و از طرفی کسب و کارهای کوچک یا جویای اعتبار و کار نیز می توانند از این فرصت برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند.

اما برای بازاریابی و تولید محتوا در سایتهای بزرگ لازم است کارهای زیر را انجام دهید.

یک) ارتباط قوی با دنیای کسب و کار

اگر شما یک کسب و کار منزوی داشته و با سایر کسب و کارها و رقیبان و بزرگان بازار در ارتباط نباشید نمی توانید اقدام به تولید محتوا از طریق سایت آنها کنید ، همچنین باید ارتباط قوی با مطبوعات و شبکه ها و رسانه های مختلف نیز داشته باشید ؛ چرا که از طریق بستری که آنها در اختیار شما قرار می دهند می توانید به تولید محتوا و بازاریابی بپردازید. در دنیای کسب و کار آن چیزی که مهمتر از فروش است ، ارتباط می باشد. این ارتباط باید دو طرفه و قوی باشد و مخاطبان و رقیبان و برندهای بزرگ را شامل شود.

دو) سایتها و وبلاگهای معتبر

فضای اینترنت مملو از سایتها و وبلاگهای مختلف است که همه آنها می تواند بستری برای تولید محتوا و بازاریابی باشد ؛ اما آیا می توان از همه آنها برای این هدف استفاده کرد ؟ کاملاً درست است ما نمی توانیم از هر وبلاگ یا سایتی برای بازاریابی استفاده کنیم ؛ چرا که پای اعتبار کسب و کارمان وسط است و اگر از یک بستر نامناسب استفاده کنیم ، کسب و کار خودمان را بی اعتبار ساخته ایم. بنابراین لازم است سایتها و وبلاگهایی که اعتبار و مخاطبان مناسب دارند را برای این کار انتخاب کنیم.

سه) همکاری در نگارش مقاله و تولید محتوا

نوشتن یک مقاله مناسب کار ساده ای نیست. گاهی ممکن است شما از پس این کار به خوبی بر نیایید ، به همین دلیل همیشه باید با دیگران همکاری کنید. می توانید از کسب و کارهای بزرگ یا سایر کسب و کارها برای نوشتن این مقالات کمک بگیرید. به عنوان مثال می توانید با همکاری آنها متن یا مقاله مناسبی را منتشر کنید.

نظر شما

The post بازاریابی از طریق تولید محتوا در سایتهای بزرگ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.