ژل تزریق صورت و لب ایرانی لونافیل Lunaphil

اولین ژل فیلر هیالورونیک اسید مدل Ultra با عنوان لونافیل توسط شرکت سیناژن معرفی گردید. هیالورونیک اسید لونافیل  اسید هیالورونیک ، که به آن هیالورونان نیز […]

این نوشته ژل تزریق صورت و لب ایرانی لونافیل Lunaphil برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

اولین ژل فیلر هیالورونیک اسید مدل Ultra با عنوان لونافیل توسط شرکت سیناژن معرفی گردید.

هیالورونیک اسید لونافیل 

اسید هیالورونیک ، که به آن هیالورونان نیز گفته می شود ، یک ماده واضح و واضح است که به طور طبیعی توسط بدن شما تولید می شود. بیشترین مقدار آن در پوست ، بافت همبند و چشم شما وجود دارد. عملکرد اصلی آن این است که آب را حفظ کند تا بافت های شما به خوبی روغن کاری و مرطوب شوند.

ژل تزریق هیالورونیک اسید ایرانی لونافیل 

هیالورونیک اسید تزریقی (HA) ایرانی لونافیل نوعی پرکننده پوستی موقتی است. … HA تزریقی برای کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ، چین های صورت و ایجاد ساختار ، چارچوب و حجم در صورت و لب ها استفاده می شود. اثرات هیالورونیک اسید تزریقی ایرانی بلافاصله مشاهده می شود. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود. به افزایش حجم لب ها کمک می کند. به این نوع پرکننده های پوستی گاهی اوقات “پرکننده های هیالورونیک اسید” گفته می شود. از کلاژن که روزی رایج ترین ماده پرکننده پوستی بود ، امروزه کمتر استفاده می شود.

آیا فیلر ایرانی ایمن و بی خطر است؟

اگرچه فیلر ایرانی مبتنی بر هیالورونیک اسید دارای شیوع کلی عوارض جانبی طولانی مدت هستند ، اما پیامدهای نامطلوب گاه به گاه ، از واکنش های التهابی لنفوپلاسماسیتیک مزمن گرفته تا واکنش های گرانولوماتوز نوع کلاسیک خارجی ، ثبت شده است. این اتفاقات نامطلوب طولانی مدت بررسی می شوند.

چه مدت طول می کشد تا ماده پرکننده اسید هیالورونیک کار کند؟

خوشبختانه فیلر پوستی خیلی سریع کار می کنند و برای دیدن مزایای کامل تزریقات شما شش تا دوازده ماه صبر نمی کنید. گفته شد ، این ترکیبات درمانی با تزریق مدتی طول می کشد تا در بافت های شما ادغام شوند و طبیعی است که مقاومت پوست شما دو هفته طول بکشد تا کاملا در صورت شما قرار گیرد.

آیا نوشیدن آب به فیلر لب ایرانی کمک می کند؟

برای مرطوب کردن جعل نکنید بلکه مصرف رژیم خود را نیز در نظر بگیرید. آبرسانی نه تنها برای پوست بلکه برای پرکننده های پوستی نیز مفید است! به یاد داشته باشید که هنگام نوشیدن آب ، مواد فیلر هیالورونیک اسید ایرانی بهتر به نظر می رسند.

 

این نوشته ژل تزریق صورت و لب ایرانی لونافیل Lunaphil برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.