تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی

تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی موضوع این مقاله برای مادران و پزشکان می باشد. نتیجه بررسی ها و مطالعات در این مورد را در […]

The post تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی موضوع این مقاله برای مادران و پزشکان می باشد. نتیجه بررسی ها و مطالعات در این مورد را در این مقاله بخوانید.

آیا بوتاکس در دوران بارداری بی خطر است؟

بوتاکس به طور کلی برای لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر موارد ایمن در نظر گرفته می شود. اما بارداری ممکن است شما را در ادامه قرار تمدید بوتاکس خود دچار تردید کند. ممکن است بهتر باشد با احتیاط اشتباه کنید و تزریق بوتاکس سری بعدی خود را به تأخیر بیندازید ، اما همیشه می توانید قبل از تماس نهایی با پزشک خود مشورت کنید.

آیا تزریق بوتاکس می تواند سقط جنین کند؟

بوتاکس در واقع در موش های باردار ، موش صحرایی و خرگوش بررسی شده است. نوزادان موش و موش صحرایی با وزن کم تولد و / یا رشد استخوان با تأخیر به دنیا آمدند. خرگوشهای بارداری که آمپول بوتاکس تزریق کرده اند حتی بدتر از اینها سقط کرده یا بچه هایی را با ناهنجاری شدید تحویل داده و یا حتی خودشان می میرند.

آیا تزریق بوتاکس در دوران شیردهی بی خطر است؟

استفاده از تزریق بوتاکس در دوران شیردهی بعید است هیچ صدمه ای به کودک وارد کند. توصیه می شود مادر قبل از تزریق از شیر مادر تغذیه کند ، سپس چند ساعت قبل از تغذیه مجدد صبر کنید.

چه مدت بعد از بوتاکس می توانید شیردهی کنید؟

حتی اگر سموم از طریق شیر مادر به کودک منتقل نشوند ، ممکن است بهتر باشد قبل از تزریق بوتاکس به او شیر دهید و پس از دریافت چند ساعت صبر کنید تا دوباره شیردهی کنید. با چند ساعت انتظار می تواند احتمال انتقال هر دارویی به نوزاد را بیشتر کاهش دهد.

چه مدت پس از زایمان می توانید بوتاکس بگیرید؟

به محض قطع شیردهی می توانید با تزریق BOTOX ظاهر باردار و درخشان خود را حفظ کنید. بهتر است صبر کنید تا پوست و هورمون ها به حالت عادی برگردند ، به این ترتیب می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

آیا بوتاکس باعث نقایص مادرزادی می شود؟

اگرچه در حال حاضر اثبات نشده است که قرار گرفتن در معرض سم بوتولینوم باعث نقایص مادرزادی شود ، زیرا تعداد بسیار کمی از بارداری ها مورد مطالعه قرار گرفته است ، قبل از تأیید این موضوع ، اطلاعات بیشتری باید جمع آوری شود.

اگر بوتاکس در حین بارداری به طور تصادفی دریافت کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر به تازگی متوجه شدید که انتظار دارید و اخیراً برای درمان خطوط ریز یا چین و چروک پوست بوتاکس درمان کرده اید ، نگران نباشید. بسیار بعید است که بوتاکس بر بارداری یا کودک شما تأثیر بگذارد.

آیا سم بوتولینوم یا بوتاکس به شیر مادر منتقل می شود؟

اینجاست که همه چیز کمی بحث برانگیز می شود. اگر مادر شیرده هستید و به هر دلیلی بوتاکس را در نظر می گیرید ، احتیاط خواهد بود که به همان اندازه دانش معتبر و نظرات تخصصی برای سنجیدن گزینه های خود جمع کنید.

چندین مطالعه انجام شده است که نحوه حمل و پردازش سم در بدن را هنگام اعمال اثرات مهارکننده عصبی ، مشاهده و ضبط می کند. مطالعات قدیمی تر ، به دلیل اثرات محلی در محل تزریق ، آماده سازی بوتولینوم را ایمن می دانستند.

مطالعات جدید دریافتند که در برخی موارد ، نوروتوکسین می تواند از طریق اتصالات عصبی و خون حرکت کند و اثرات آن را به اندام ها و بافت های ناخواسته منتقل کند. در حال حاضر ، یک برچسب هشدار دهنده جعبه ای روی محصولات بوتاکس وجود دارد که به پزشکان و بیماران هشدار می دهد که شواهدی از گسترش دور اثر سم وجود دارد.

متأسفانه ، هیچ اطلاعات پزشکی در مورد استفاده از هر محصول حاوی بوتولینوم در دوران شیردهی در دسترس نیست. بوتولینوم بر اساس فارماکوکینتیک خود پس از تزریق موضعی به پوست و عضله در جریان خون قابل تشخیص نیست. بنابراین به احتمال زیاد در شیر مادر به سرانجام نمی رسد. با این حال ، تأیید شده است که تراتوژنیک است ، بنابراین نباید در دوران بارداری تجویز شود.

مسائل احتمالی تزریق بوتاکس هنگام شیردهی

در حالی که botulinum به طور طبیعی در فلور روده ، خاک و حتی مواد غذایی یافت می شود ، اثرات سموم بوتولینوم می تواند باعث ناتوانی های خفیف تا شدید و مرگ شود. این امر به ویژه در صورتی که کودک به دلیل کوچک بودن و سیستم عصبی ایمنی رشد نکرده مبتلا به بوتولیسم شود ، بسیار درست است.

در بیشتر موارد ، از تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک صورت در اطراف دهان ، لب ها و پیشانی استفاده می شود. در یک روش کمتر شناخته شده ، تزریق بوتاکس را می توان در ناحیه زیر بغل (زیر بغل) قرار داد تا بیماری به نام هایپرهیدروز اولیه درمان شود ، که با تعریق بیش از حد ناشی از غدد عرق بیش از حد فعال مشخص می شود.


موضوع مرتبط :

بهترین مارک بوتاکس

آیا بوتاکس خوب است ؟

زمان مناسب برای تزریق بوتاکس

The post تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.