جوانی خود را بازیابی کنید با تزریق فیلر صورت

چهره عمل های زیبایی در حال تغییر است ، روشهای غیرتهاجمی به جعبه ابزار زیبایی که توسط جراحی پلاستیک ارائه می شود ، اضافه می شوند. […]

این نوشته جوانی خود را بازیابی کنید با تزریق فیلر صورت برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

چهره عمل های زیبایی در حال تغییر است ، روشهای غیرتهاجمی به جعبه ابزار زیبایی که توسط جراحی پلاستیک ارائه می شود ، اضافه می شوند. موفقیت چشمگیر بوتاکس در درمان چین و چروک کاملاً مشهور است ، اما این نوع تزریق تنها موجی نیست.

شاید بزرگترین دلیل انفجار روشهای غیر جراحی ، روشی باشد که به شما امکان می دهد یک رژیم ضد پیری ایجاد کنید که به طور فعال عمل کند. دیگر نیازی به انتظار نیست تا “به اندازه کافی” پیر شوید تا هزینه و زمان بهبودی لازم با بسیاری از جراحی های پلاستیک را توجیه کنید. در این نقش است که پرکننده های هیالورونیک اسید محدوده ای از مراقبت های پیشگیرانه را ارائه می دهند که می تواند به شما در حفظ پوست صاف کمک کند.

پیری تغییرات پوستی به همراه دارد

با افزایش سن ، طبیعی است که پوست رطوبت ، حجم و قابلیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. لایه های میانی کلاژن و الاستین را نگه می دارند ، موادی که از این سه قسمت معادله پیری پشتیبانی می کنند. کلاژن از احتباس و حجم رطوبت پشتیبانی می کند ، در حالی که الاستین به توانایی بازگشت پوست کمک می کند.

پرکننده های پوستی چگونه کار می کنند

با از دست دادن کلاژن و الاستین ، یکی دیگر از اجزای پوست به نام هیالورونیک اسید نیز با افزایش سن کاهش می یابد. عملکرد آن جذب و ذخیره رطوبت برای پوست شما است. با تمام این از دست دادن ، پرکننده های پوستی می توانند کمک کنند. متداول ترین ماده فعال در مواد پرکننده ، هیالورونیک اسید است. به هر حال ماده ای است که بدن شما از آن استفاده می کند و باعث افزایش رطوبت پوست می شود و به شما کمک می کند تا حجم از دست رفته ناشی از از دست دادن کلاژن و سستی پوست را پر کنید.

طیف وسیعی از محصولات پرکننده پوست وجود دارد و آنها می توانند مجموعه ای از گزینه ها را برای درمان علائم پیری که ممکن است تجربه کنید فراهم کنند. پرکننده ها می توانند شل شدن پوست را پر کرده ، چین و چروک ها را پر کرده و به گونه ها و لب های شما حجم دهند.

پوست خود را تجدید کنید

برخی از پرکننده های پوستی نه تنها حجم ایجاد می کنند ، بلکه می توانند پاسخ احیا کننده را در بدن شما ایجاد کنند. در حالی که پوست و لایه برداری شیمیایی می توانند رشد کلاژن جدید را تحریک کنند ، اما این روش ها همچنین می توانند به زمان بهبودی به مدت چند روز یا چند هفته نیاز داشته باشند.

این در مورد پرکننده های پوستی صدق نمی کند. پرکننده های پوستی واقعاً یک سرویس صورت ناهار هستند. به طور معمول ، می توانید در وعده ناهار تزریق پوستی انجام دهید و بلافاصله به فعالیت های منظم خود برگردید.

بازیابی جوانی و جوانسازی 

جوانی چیزی است که با نشاط و فضل همراه است. می توان گفت که با گذشت زمان ، تأثیر زیادی بر جوانان دارد. هر چقدر زن با افزایش سن سرزندگی خود را حفظ کند ، ظاهر جوانی او اغلب در ظلم و ستم است. اما ، البته ، همیشه لازم نیست که اینگونه باشد ، مخصوصاً اگر خانمی مایل است مواد پرکننده را امتحان کند!

پرکننده ها راهی بسیار موثر برای جوان جلوه دادن زن هستند و همچنین از ایمنی بالایی برخوردار هستند ، به شرطی که فردی باتجربه فردی باشد که آنها را اداره می کند. اینها آمپول هایی هستند که حاوی اجزای متنوعی هستند. یکی از اصلی ترین آنها هیالورونیک اسید است. اگرچه به نظر می رسد این اسم فقط اسم دیگری از ماده شیمیایی برای اکثر مردم باشد ، اما از آنجا که به طور طبیعی در همه وجود دارد بسیار مهم است.

در واقع ، این یک قند است که از نظر حجم پوست و وضعیت آن ، سهم زیادی در بازی دارد. با گذشت زمان ، خاصیت ارتجاعی پوست و چگونگی پوشاندن بافت های زیرین کاهش می یابد. هنگامی که یک پرکننده پوست تزریق می شود ، باعث تقویت این قند می شود ، که به شما کمک می کند تا از اثر پیری جلوگیری کنید و کاملاً موفق است.

نتیجه گیری جونسازی با تزریق فیلر 

موادی که از طریق پرکننده پوستی تزریق می شود در طی چند ماه توسط بدن جذب می شود. در نتیجه این ، درست است که شخصی که پرکننده های پوستی را برای جوانتر نشان دادن انتخاب کرده است ، با نیاز به انجام این روش دوباره هر ۱۰ ماه تا یک سال مواجه خواهد شد. با این حال ، با قضاوت بر اساس تأثیر کاملاً مفیدی که تقریباً بلافاصله روی صورت نشان می دهد ، می توان گفت که انجام مجدد این فرآیند چیزی است که زنی که قبلاً مواد پرکننده پوست داشته است ، فکر خواهد کرد که مطمئناً ارزشش را دارد! سراغ فیلرهای ژوویدرم ، نورامیس و رووفیل بروید.

یکی از بزرگترین مزایای پرکننده های پوستی ، ضریب خطر کم مرتبط با آن است ، برخلاف سایر روش ها. این به طور قابل ملاحظه ای ایمن تر از جراحی است که می تواند عوارض بالقوه خاص خود را داشته باشد و همچنین دوره نقاهت بیشتری دارد. جدا از انتظار برای کاهش تورم ، زمان بهبودی ناچیزی برای پرکننده های پوستی وجود دارد. وقتی این همه مورد پسند است ، چرا به فیلرهای پوستی ضربه نمی دهید؟ آنها نه تنها چهره یک شخص را پر می کنند ، بلکه همچنین پر از شادابی که با جوانتر به نظر می رسد را پر می کنند!


موضوع مرتبط :

انواع ژل فیلر جوانسازی از نظر مواد تشکیل دهنده

هیالورونیک اسید چیست؟

کوکتل مزوتراپی هیالورونیک اسید

جوانسازی دست با ژل هیالورونیک اسید

این نوشته جوانی خود را بازیابی کنید با تزریق فیلر صورت برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.