ژل زیشل Zishel

معرفی ژل زیشل Zishel و همچنین مدت ماندگاری ژل زیشل آلمان را در این مطلب آموزشی ارائه می کنیم. Zishel Rose Touch به شما کمک می […]

این نوشته ژل زیشل Zishel برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

معرفی ژل زیشل Zishel و همچنین مدت ماندگاری ژل زیشل آلمان را در این مطلب آموزشی ارائه می کنیم.

Zishel Rose Touch به شما کمک می کند لبخند ایده آل خود را به دست آورید ، در حالی که حجم آن را به لب های خود اضافه می کنید. تقویت لب به معنای لب های بارور و بدون چین و چروک در اطراف آن ، برای لبخند طبیعی تر و جوان تر شما است. زیشل با افزودن حجم به لب ها در یک خط عمودی ، ایراد نازک شدن لب را برطرف می کند.

ژل زیشل نسبت به اکثر فیلرهای موجود در بازار از دوام بیشتری برخوردار است و نسبت به تأثیر آنزیم های بدن که ژل تزریقی HA را حل می کند ، مقاوم تر است. این امر باعث می شود اثر قابل مشاهده تزریق دوام بیشتری داشته باشد ، با نتایج حداقل چهار ماه (بستگی به عوامل مختلفی دارد). آنچه این گزینه را برای انتخاب و تقویت لب مناسب می کند ، ویسکوالاستیسیته عالی ژل اسید هیالورونیک است که در پوست تزریق می شود.

تزریق Zishel Rose Touch هیچ عارضه جانبی نخواهد داشت یا ناراحتی خفیفی در قرمزی موقتی ، کبودی ، حساسیت یا حساسیت به لمس اضافی در ناحیه تزریق ایجاد می شود که به طور معمول از چند ساعت به یک یا دو روز فروکش می کند.

مدت زمان ماندگاری ژل زیشل

مدت زمان ماندگاری ژل زیشل به عوامل زیادی بستگی دارد. سلامت کلی فرد ، سوخت و ساز بدن ، شیوه زندگی ، عوامل محیطی و غیره . اما نتایج پایدار در حداقل ۴ ماه انتظار می رود. از آنجایی که این یک پرکننده موقت لب و / یا محلول رفع چین و چروک است ، توصیه می شود برای حفظ نتایج به دست آمده تزریق های دوره ای بعدی انجام شود.

زیشل یک هیالورونیک اسید (۲۰mg / ml) است که در منطقه درم های سطحی برای اصلاح چین و چروک های سطحی به راحت ترین روش استفاده می شود. خطوط ریز و حداقل درجه چین و چروک روی لب و اطراف لب پر شده از زیشل برای طبیعی ترین و طولانی ترین نتایج است. اندازه متوسط مولکول ها ۲۰۰um که برای تزریق بسیار نرم است.

توضیحات بیشتر ژل زیشل 

جراحان زیبایی واجد شرایط که می خواهند ۱۰۰٪ رضایت بیمار را داشته باشند ، همیشه سراغ Zishel Rose Touch به عنوان ماده اصلی پر کننده پوست برای ایجاد چین و چروک های سطحی ، بخصوص آنهایی که در اطراف دهان ایجاد شده اند ، می روند. بلافاصله خطوط کم عمق را در این مناطق بسیار پویای صورت پر می کند. در عین حال ، این محصول به واکنش های آلرژیک منجر نمی شود زیرا غیر ایمنی است ، کاملاً از نظر بیولوژیکی سازگار است و فاقد مواد تهاجمی یا سمی است. از آنجا که این ماده بر پایه اسید هیالورونیک است ، در طی حدود ۴ ماه ژل ایمپلنت به تدریج در بافت نرم حل می شود.

سوزن های با کیفیت برتر ساخت بلژیک

درجه تورم کم

پایداری آنزیم را بهبود ببخشید

باقیمانده BDDE به سختی قابل ردیابی است

زیست سازگاری اثبات شده

Zishel Rose Touch چه تفاوتی با Zishel Rose Mild دارد؟

هر دوی این پرکننده های پوستی ساخت کره جنوبی حاوی هیالورونیک اسید تثبیت شده هستند و آنها منطقه اطراف دهان را هدف قرار می دهند. حتی غلظت HA آنها یکسان است – ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر. اما این بدان معنا نیست که کاملاً یکسان هستند. اندازه دانه Zishel Touch به طور متوسط ​​۲۰۰ میکرومتر است در حالی که در Mild اندازه آن ۵۰۰ میکرومتر است. به همین دلیل اولی برای جلسات لمس یا اصلاح چین و چروک های کم تهاجمی در لایه سطحی درم مناسب تر است.

ژل زیشل - zishel

ژل زیشل – zishel

 


آشنایی با سایر ژلها :

ژل الانسه     ژل ژوویدرم       ژل پرنسس        ژل پرفکتا   

   ژل سیتوسیال            ژل رووفیل            ژل جالپرو   

   ژل آیدیا           ژل پروفایلو         ژل نورامیس

این نوشته ژل زیشل Zishel برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.