کاربرد دکسپنتانول Dexpanthenol در مزوتراپی

کاربرد دکسپنتانول Dexpanthenol در مزوتراپی موضوع این مقاله علمی و کاربردی برای پزشکان و فعالان حوزه پوست و مزوتراپی می باشد. دکسپنتانول Dexpanthenol چه کاربردهایی دارد […]

The post کاربرد دکسپنتانول Dexpanthenol در مزوتراپی appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

کاربرد دکسپنتانول Dexpanthenol در مزوتراپی موضوع این مقاله علمی و کاربردی برای پزشکان و فعالان حوزه پوست و مزوتراپی می باشد.

دکسپنتانول Dexpanthenol چه کاربردهایی دارد

دکسپنتانول به عنوان مرطوب کننده برای درمان یا جلوگیری از خشکی ، پوسته پوسته شدن ، خارش پوست و تحریکات جزئی پوست (به عنوان مثال ، سوختگی پوست در اثر پرتودرمانی) استفاده می شود. نرم کننده ها موادی هستند که پوست را نرم و مرطوب کرده و خارش و پوسته پوسته شدن را کاهش می دهند.

کاربرد دکسپنتانول Dexpanthenol در مزوتراپی

محلول غذایی Dexpanthenol به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند ، سطح رطوبت را در لایه شاخی تقویت می کند ، از دست دادن آب ترانسپیدرمال را کاهش می دهد و لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند.

دکسپنتانول یک عامل آرام کننده پوست است که اثرات مفید آن به طور گسترده ای ثبت شده است. محلول مغذی Dexpanthenol ترمیم سلول را تسریع می کند ، بافت آسیب دیده را بازسازی می کند و باعث کراتینه شدن طبیعی پوست و مو می شود.

نحوه مصرف دکسپنتانول

ترانس درمال با مزوتراپی تزریقی (الکتروپوراسیون ، یونتوفورز) یا با درمارولر . درمان با استفاده از روش سنتی مزوتراپی به قانونگذاری هر کشور بستگی دارد و باید توسط کارکنان آموزش دیده مزوتراپی و پزشکان انجام شود.

فقط برای آموزش حرفه ای و باتجربه فقط در مزوتراپی. تمام محصولات ما استریل ، با کیفیت بالا ، فاقد مواد نگهدارنده ، اعتیاد آور و عطر نیستند. ما محصولات خود را به پزشکان ، اسکین کر های پزشکی و همچنین کلینیک های زیبایی انجام می دهند.

محلول مغذی بازسازی دکسپنتانول به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند ، سطح رطوبت را در لایه شاخی تقویت می کند ، از دست دادن آب ترانسپیدرمال را کاهش می دهد و لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند. یک عامل آرام کننده پوست ، که اثرات مفید آن به طور گسترده ای ثبت شده است.

محلول دکسپانتنول ترمیم سلول را تسریع می کند ، بافت آسیب دیده را از بین می برد و باعث کراتینه شدن طبیعی پوست و مو می شود.

دکسپنتانول حاوی چیست 

دکسپنتانول حاوی آب و پانتنول است. پنتانول که پرو ویتامین B5 نیز نامیده می شود ، به طور طبیعی در پوست و مو ارائه می شود. این بخشی از کوآنزیما A است ، که برای ساختار و بازسازی لیپیدهای اپیتلیال و مخاط لازم است.

دکسپانتانول موضعی مانند یک مرطوب کننده عمل می کند ، باعث بهبود آبرسانی به لایه شاخی می شود ، از دست دادن آب ترانسپیدرمال را کاهش می دهد و لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند. علاوه بر این ، این ماده تکثیر فیبروبلاست را فعال کرده و اپیتلیزاسیون مجدد آن را در ترمیم زخم تسریع می کند.

همچنین نشان داده شده است که این ماده اثر ضد التهابی بر روی اریتم تجربی ناشی از اشعه ماورا بنفش دارد. اثرات مفید دکسپنتانول به ویژه در بیمارانی که تحت درمان اسکار یا درمان آسیب های سوختگی و درماتوزهای مختلف قرار گرفته اند ، مشاهده شده است. عامل آرام بخشی است.

پانتنول برای عملکرد طبیعی بافت های اپیتلیال ضروری است. دکسپانتنول ، که به پوست و مو مالیده می شود ، به سرعت به شکل زیستی تبدیل می شود و باعث تسریع در بازسازی سلول می شود. این ماده به ترمیم بافت تخریب شده کمک می کند و باعث کراتینه شدن طبیعی پوست و مو می شود. کمبود منجر به ریزش و تغییر رنگ موها می شود.

The post کاربرد دکسپنتانول Dexpanthenol در مزوتراپی appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.