انواع ژل فیلر جوانسازی از نظر مواد تشکیل دهنده

انواع ژل فیلر از نظر مواد تشکیل دهنده موضوع این مطلب آموزشی است. بررسی هیالورونیک اسید ، پلی ال لاکتیک ، هیروکسیلاناتیت و پلی ال لاکتیک […]

این نوشته انواع ژل فیلر جوانسازی از نظر مواد تشکیل دهنده برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

انواع ژل فیلر از نظر مواد تشکیل دهنده موضوع این مطلب آموزشی است. بررسی هیالورونیک اسید ، پلی ال لاکتیک ، هیروکسیلاناتیت و پلی ال لاکتیک را بهتر بشناسید.

بسیاری از افراد از ایجاد خطوط ریز ، چین و چروک و از دست دادن حجم صورت ناامید شده اند ، اما ممکن است علاقه ای به جراحی زیبایی نداشته باشند یا احساس آمادگی لازم برای آن را نداشته باشند. داروهای تزریقی درمان های غیر جراحی هستند که ظاهر پیری قابل مشاهده را بهبود می بخشند و حجم صورت را بازیابی می کنند تا به بیماران کمک کنند تا خطوط صورت جوان تر به نظر برسند.

هیالورونیک اسید Hyaluronic Acid

بسیاری از ژل های فیلر پوستی از هیالورونیک اسید ساخته شده اند. هیالورونیک اسید ترکیبی است که در بافتهای پیوندی ما وجود دارد و باعث ایجاد سیری می شود. این ماده با افزایش احتباس آب در پوست و رساندن مواد مغذی مسئول حفظ سطح رطوبت است. وقتی پوست آبرسانی می شود ، جوانتر به نظر می رسد و احساس نرمی می کند.

پرکننده های پوستی مانند ژوویدرم ، نورامیس و رووفیل حاوی یک شکل مصنوعی از هیالورونیک اسید است که بافت ها را برهم زده و ظاهر چین و چروک ها ، خطوط و چین های بینی – بینی را به حداقل می رساند و همچنین می تواند به لب ها و گونه ها حجم دهد. پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید برای خطوط استاتیک ، چین و چروک و چین هایی که حتی در حالت استراحت صورت نیز وجود دارد ، ایده آل هستند.

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم مصنوعی Synthetic Calcium Hydroxylapatite

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم مصنوعی ماده موثری در RADIESSE است ، پرکننده ای که باعث بهبود چین و چروک صورت و چین و چروک شدن لب های نازک و بازگرداندن قدرت به دستان می شود. این ماده استریل بوده و بسیار سازگار با بافت صورت است. هیدروکسیلاپاتیت کلسیم مصنوعی موجود در RADIESSE در یک ماده ژلی به حالت تعلیق درآمده است که در نهایت تجزیه می شود و با کلاژن جایگزین می شود.

پلی-ال-لاکتیک اسید Poly-L-lactic Acid

پلی ال لاکتیک Poly-L-lactic acid یک پلیمر مصنوعی قابل تجزیه و زیست سازگار است که به بدن در بازسازی کلاژن کمک می کند. با تحریک تولید کلاژن ، اسید پلی ال ال-لاکتیک موجود در ژل اسکالپترا امکان بهبود طولانی مدت چین های بینی ، خطوط ماریوت و چین و چروک چانه را فراهم می کند. نتایج حاصل از درمان با ژل اسکالپترا می تواند تا دو سال طول بکشد ، بسیار بیشتر از بسیاری از مواد پرکننده دیگر.

پلی کاپرولاکتون (PCL) poly-e-caprolactone

این ایمپلنت ها کاملاً قابل جذب هستند ، از پلی کاپرولاکتون (PCL) ، یک پلی استر قوی تشکیل شده اند. میکروسفرهای PCL به طور همگن در یک حامل ژل که از کربوکسی متیل سلولز (CMC) ، گلیسیرین و نمک بافر فسفات ساخته شده. مارک الانسه تقریباً ۴ سال دوام می آورد.

لیدوکائین

لیدوکائین یکی از موادی است که در PREVELLE Silk و چندین فیلر پرکننده پوستی دیگر یافت می شود. لیدوکائین دارویی است که معمولاً برای بی حسی بافت استفاده می شود. لیدوکائین موجود در PREVELLE Silk گرچه ماده اصلی نیست ، اجازه می دهد تزریق بدون هیچ بی حسی موضعی یا موضعی اضافی انجام شود و معمولاً منجر به کبودی و تورم بعد از تزریق می شود. این ژل خطوط و چین های صورت را تا حد متوسط ​​کاهش می دهد.

سم بوتولینوم نوع A

سم بوتولینوم نوع A ماده موثری است که در بوتاکس های مختلف مانند مصپورت یا دیستون یافت می شود. این نوروتوکسین یک مشتق استریل از همان سم است که منجر به بوتولیسم می شود. با این حال ، سویه مورد استفاده غیر فعال است و مقادیر استفاده شده ایمن است. برخلاف مواد موجود در پرکننده های پوستی ، سم بوتولینوم بافت ها را جمع نمی کند تا خطوط و چین و چروک ها را کاهش دهد اما در عوض سیگنال های عصبی را مسدود می کند تا عضلات مسئول خطوط دینامیک را شل کند.

خطوط ، چین و چروک هایی است که در اثر انقباضات عضلانی ایجاد می شود مانند چین و چروک های ناشی از حالت های صورت. این خطوط شامل خطوط اخم ، پنجه کلاغی و خطوط پیشانی است.

این نوشته انواع ژل فیلر جوانسازی از نظر مواد تشکیل دهنده برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.