تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل موضوع این مطلب آموزشی است. معرفی تفاوت های تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل از جمله موارد قابل […]

The post تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل موضوع این مطلب آموزشی است. معرفی تفاوت های تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل از جمله موارد قابل بحث می باشد.

تزریق چربی Fat Grafting و تزریق ژل فیلر Dermal Fillers ، حجم دهی را به خطوط صورت که حجم خود را از دست داده اند باز می گردانند. هر دوی این روش ها نسبت به جراحی های سنتی لیفت صورت کمتر تهاجمی هستند و می توانند جوان سازی صورت را به میزان قابل توجهی فراهم کنند.

حتی اگر روش تزریق چربی و تزریق ژل به نتایج مشابهی دست یابند ، مسیر دستیابی به این نتایج متفاوت است.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یا انتقال چربی اتولوگ ، چربی اضافی را از بدن برداشت می کنند و سپس به ناحیه صورت تزریق می شود که حجم آن کاهش می یابد. این روش در دو مرحله انجام می شود. اول ، لیپوساکشن برای برداشت چربی از مناطقی مانند شکم ، باسن ، ران یا باسن انجام می شود. سپس چربی برداشت شده برای جداسازی قوی ترین سلول ها خالص می شود. پس از خالص سازی ، سلولهای چربی می توانند به مناطقی که دارای افسردگی هستند تزریق شوند ، به طور معمول در گونه ها ، اطراف دهان و زیر چشم ها.

در حالی که برخی از این چربی های منتقل شده در این روند زنده نخواهند ماند ، اکثریت چربی های منتقل شده به بیماران اجازه می دهند تا یک خط صورت کامل ، صاف و جوان داشته باشند.

تزربق ژل فیلر چیست؟

ژل فیلر (هیالورونیک اسید) نسخه های مصنوعی از مولکول های طبیعی هستند. این مواد تزریقی با پر کردن چین و چروک ، خطوط ریز و کاهش حجم ، حالت چرکی و پر بودن را به صورت برمی گرداند. از ژل های صورت می توان روی گونه ها ، اطراف دهان و زیر چشم استفاده کرد. گزینه های تزریقی ما شامل ژوویدرم ، سیتوسیال ، آیدیا است. این روش های درمانی غیرتهاجمی در عین تحریک تولید کلاژن ، سیری فوری را ایجاد می کنند.

مزایای تزریق چربی چیست؟

نتایج طبیعی ؛ چربی یک ماده تقویت کننده ارگانیک است که نتایج نرم ، لطیف و ظاهری طبیعی را فراهم می کند.

خطر کمتر ؛ احتمال واکنش نامطلوب به پرکننده پوست ، ترس بسیاری از بیماران بالقوه است. هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند واکنش بدن آنها در برابر یک ماده خارجی چیست.

اکثر خانمها و آقایانی که ژل تزریق می کنند هیچ عارضه ای ندارند. با این حال ، همیشه خطر واکنش آلرژیک یا رد پرکننده وجود دارد. احتمال واکنش یا رد چربی برداشت شده از بدن شما اندک است. بعضی از بیماران پیوند چربی را گزینه ایمن تری می دانند ، حتی اگر تهاجمی تر باشد.

با ماندگاری طولانی تر ؛ در حالی که بدن در نهایت ممکن است چربی منتقل شده را جذب کند ، اما به راحتی و به راحتی فیلترهای پوستی جذب نمی شود. پیوند چربی می تواند سالهای زیادی سیری قابل توجهی ایجاد کند. اکثر پرکننده های پوستی فقط برای شش ماه تا یک سال می توانند نتیجه دهند.

مناطق چندگانه را بهبود می بخشد ؛ چربی باید از ناحیه دیگری از بدن و از طریق لیپوساکشن برداشت شود. این روند به بیماران امکان می دهد مناطق چربی ناخواسته را باریک کنند در حالی که مناطقی را که آرزو دارند حجم بیشتری داشته باشند ، افزایش می دهد.

مزایای پرکننده پوست چیست؟

بدون تعهد بلند مدت ؛ بعضی از بیماران اطمینان ندارند که چه مقدار حجم اضافی می خواهند به گونه ها ، چین های بینی یا لب هایشان اضافه شود. از آنجا که ژل فیلر به طور سنتی باید یک یا دو بار در سال تکرار شوند ، بیماران این فرصت را دارند که مقادیر و تغییرات مختلف پرکننده ها را امتحان کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که کدام ظاهر و احساس برای آنها بهتر است.

کمتر تهاجمی ؛ فیلرهای پوستی به هیچ ماده بیهوشی احتیاج ندارند زیرا حاوی مقادیر کمی از لیدوکائین ، یک ماده بی حس کننده رایج هستند. ژل ها همچنین می توانند به سرعت و بدون آسیب به سایر قسمت های بدن تزریق شوند. تزریق چربی بسیار بیشتر طول می کشد زیرا چربی باید برداشت ، تصفیه و تزریق شود.

بدون نیاز به چربی بیش از حد ؛ کاهش حجم صورت یکی از علائم پیری است که بیشتر افراد در برخی موارد تجربه می کنند. در حالی که بعضی از بیماران چربی اضافی دارند که می تواند برای برداشت استفاده شود ، برخی دیگر این چربی را ندارند. پرکننده های پوستی برای بیمارانی که امیدوارند بدون یک روش تهاجمی بهبود حجم داشته باشند یا کسانی که چربی کافی برای برداشت ندارند ، ایده آل هستند.

نتیجه گیری در مورد تزریق ژل یا تزریق چربی

اگر چه تزریق چربی می تواند منجر به بهبودهایی شود که به مدت طولانی دوام می آورند ، اما بسیاری از علاقه مندان ژل صورت فکر نمی کنند ارزش این خطر را داشته باشد که فاکتورهای قابلیت اطمینان بالای پرکننده های پوستی مورد تایید FDA را در نظر بگیریم. پرنسس و ژوویدرم می توانند تا 12 ماه و الانسه به مدت 2 تا 3 سال یا بیشتر دوام بیاورند. وقتی فناوری با انتقال چربی اطمینان بیشتری پیدا می کند ، می توانیم آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای پرکننده های پوستی در نظر بگیریم.

The post تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.