آیا تزریق ژل صورت و لب خطرناک است؟

آیا تزریق ژل صورت و لب خطرناک است؟ بررسی اینکه آیا تزریق ژل صورت و لب خوب است یا بد را در این مقاله می بینید. […]

این نوشته آیا تزریق ژل صورت و لب خطرناک است؟ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

آیا تزریق ژل صورت و لب خطرناک است؟ بررسی اینکه آیا تزریق ژل صورت و لب خوب است یا بد را در این مقاله می بینید.

مقدمه در مورد تزریق ژل صورت

چهار بخش اصلی ساختاری صورت ما پوست ، چربی ، عضله و استخوان است. با افزایش سن ، کاهش حجم در این ساختارها به بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری کمک می کند. تزریق ژل صورت و پرکننده های پوستی ممکن است کمک کنند.

با گذشت زمان ، از دست دادن استخوان مربوط به سن در صورت می تواند منجر به جمع شدن خط فک ، نزول بینی و از بین رفتن استخوان های گونه بالا شود. عضلات صورت همچنین از نظر حجم و قابلیت ارتجاعی کاهش می یابند و تخلیه و حرکت چربی های صورت علائم پیری را بیشتر برجسته می کند.

سرانجام ، پوست کشیده شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد – که با از بین رفتن چارچوب های حاصل از چربی ، عضله و استخوان ایجاد می شود ، این امر منجر به چین و چروک ، افتادگی پوست و سایر علائم شناخته شده پیری می شود.

ژل صورت یا پرکننده های پوستی ، یک درمان تزریقی است که در مطب پزشک انجام می شود ، می تواند به خطوط صاف کمک کند و حجم از دست رفته را دوباره پر کند ، و ظاهر جوانتر را بازیابی کند.

ژل صورت و لب یا پرکننده های پوستی 

پرکننده های پوستی یا فیلر هیالورونیک اسید موادی نرم و ژل مانند هستند که در زیر پوست تزریق می شوند. آنها می توانند به تعدادی از نگرانی های رایج از جمله صاف کردن حلقه های عمیق زیر چشم ، بلند شدن استخوان گونه ، حجم دادن به لب ، صاف شدن خطوط لب و چین های بینی (ناخن های موجود در کنار بینی تا گوشه های دهان) پاسخ دهند ) ، و جوان سازی دست ها.

فیلرهای پوستی می توانند از مواد مختلفی تشکیل شده باشند که برخی از آنها به طور طبیعی و برخی دیگر از مواد مصنوعی وجود دارند. یکی از رایج ترین ترکیباتی که در پرکننده های پوستی استفاده می شود ، هیالورونیک اسید (HA) است. HA ماده ای طبیعی است که در پوست ما یافت می شود و نقش اصلی را در مرطوب نگه داشتن و حجم پوست دارد. مواد پرکننده HA ، بسته به ترکیب شیمیایی خاص آنها ، می توانند از شش ماه تا خیلی بیشتر دوام داشته باشند تا اینکه به تدریج توسط بدن جذب شوند.

یکی از مزایای اصلی مواد پرکننده HA ، جدا از شکل طبیعی هنگام تزریق ، این است که در صورت بروز یک عارضه جانبی ، یا اگر شخص از ظاهر بدش نمی آید ، می تواند با یک محلول خاص حل شود. همچنین ، بیشتر پرکننده های HA با لیدوکائین ، یک ماده بی حس کننده ، برای به حداکثر رساندن راحتی در طول درمان ، مخلوط می شوند. از جمله ژل های هیالورونیک اسید می توان به این موارد اشاره نمود : ژل ژوویدرم ، ژل پرنسس ، ژل پرفکتا  ، ژل سیتوسیال  ، ژل رووفیل   ، ژل آیدیا  ، ژل نورامیس

دیگر فیلرهای پوستی

از دیگر پرکننده های پوستی موجود می توان به مواردی اشاره کرد که از هیدروکسیلاپاتیت کلسیم ، اسید پلی ال ال لاکتیک ، پلی متیل متاکریلات و چربی اتولوگ ساخته شده اند (چربی که از قسمت دیگری از بدن شما پیوند می شود). هیدروکسیلاپاتیت کلسیم یک ترکیب معدنی مانند است که به طور طبیعی در استخوان های انسان یافت می شود.

سالهاست که با سابقه ایمنی طولانی در دندانپزشکی و جراحی پلاستیک ترمیمی استفاده می شود. Poly-L-lactic acid یک ماده پرکننده مصنوعی است که به تحریک تولید کلاژن کمک می کند. این پرکننده با سایر پرکننده ها متفاوت است زیرا نتایج آن تدریجی است. حجم دهی در طی چندین ماه اتفاق می افتد زیرا بدن را به تولید کلاژن تحریک می کند.

پلی متیل متاکریلات یک پرکننده نیمه دائمی است. گرچه در مقایسه با سایر مواد پرکننده قابل تجزیه سریعتر با دوام تر است ، اما عوارض بالقوه ای مانند ایجاد توده یا قابل مشاهده بودن در زیر پوست دارد.

از جمله ژل های غیر هیالورونیک اسید ژل الانسه می باشد.

تزریق ژل صورت خوب است یا بد ؟

هر یک از این مواد دارای مزایا و معایب خاص خود هستند ، همچنین دارای چگالی ، طول عمر و بافت منحصر به فرد هستند ، به این معنی که ماده خاصی ممکن است کم و بیش برای یک منطقه خاص از صورت یا نتیجه مورد نظر مناسب باشد.

انتخاب نوع مناسب پرکننده پوست به راهنمایی یک متخصص پوست یا جراح زیبایی باتجربه ، دارای مجوز تابلو با درک کامل از آناتومی صورت و آشنایی با انواع پرکننده های موجود و تکنیک های تزریق مربوطه نیاز دارد. یک متخصص پزشکی به طور کامل موارد خاص مورد نگرانی را ارزیابی می کند ، آنچه را که می خواهید از این روش خارج شوید ، درک می کند و انتظارات قبل ، حین و بعد از درمان را برای اطمینان از بهترین نتیجه آرایشی بررسی می کند.

از پرکننده های پوستی در بازار سیاه خودداری کنید

تزریق ژل صورت می تواند گران باشد ، همین امر باعث شده برخی از مصرف کنندگان برای خرید ژل صورت که خودتان انجام می دهند به بازار سیاه مراجعه کنند. در گذشته ، گزارش های متعددی در رسانه ها و در ادبیات پزشکی از عوارض خطرناک ناشی از تزریق خودکار مواد پرکننده توسط متخصصان غیر بهداشتی منتشر شده است.

یک خطر این است که مواد پرکننده خریداری شده از طریق شرکت های غیر تخصصی می توانند حاوی انواع مختلفی از مواد غیراستریل مانند فیلر مو باشند. هنگام تزریق ، این مواد می توانند باعث واکنش های آلرژیک ، عفونت و مرگ سلول های پوستی شوند.

خطر دیگر این است که روش تزریق نادرست می تواند علاوه بر تورم و برآمدگی ، بلکه عوارض جانبی جدی تری مانند مرگ سلول های پوستی و آمبولی منجر به نابینایی را به همراه داشته باشد. FDA با هشدار رسمی از مصرف کنندگان خواسته است “هرگز مواد پرکننده پوست را از طریق اینترنت خریداری نکنند. ممکن است جعلی ، آلوده یا مضر باشند. “

تزریق ژل صورت یا پرکننده های پوست به شکل درست ایمن و موثر هستند

بنابراین کجا این باعث می شود مصرف کننده باهوش علاقمند به درمان های غیرتهاجمی باشد تا علائم پیری را کاهش دهد؟ یافتن پزشک مناسب برای انجام روش پر کردن پوستی کلیدی است. نگران نباشید در مورد آموزش و مدرک پزشکی سوال کنید تا اطمینان حاصل کنید که از یک متخصص پوست یا جراح زیبایی با مجوز کار تزریق را انجام می دهد.

با آمادگی و ارتباط مناسب بین شما و پزشک می توانید به نتایج طبیعی ، زیبا و ایمنی برسید.


موضوع مرتبط :

انواع ژل هیالورنیک اسید

عوارض تزریق ژل لب و صورت

نشانه های ژل ژوویدرم تقلبی و اصلی

مراقبت پس از تزریق ژل لب

این نوشته آیا تزریق ژل صورت و لب خطرناک است؟ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.