۱۰ روند زیبایی شناسی پزشکی سال ۲۰۲۰

روشهای جدید ایجاد مزاحمت برای بدن و تزریقات نوآورانه تزریقی تنها چند روند است که کارشناسان ما توافق می کنند صنایع جراحی زیبایی و پوست را […]

The post 10 روند زیبایی شناسی پزشکی سال 2020 appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

روشهای جدید ایجاد مزاحمت برای بدن و تزریقات نوآورانه تزریقی تنها چند روند است که کارشناسان ما توافق می کنند صنایع جراحی زیبایی و پوست را در سال آینده حاکم خواهند کرد.

سال 2020 فرا رسیده است! هنگامی که وارد این دهه جدید می شویم ، “20 سال خروشان” جدید چه روند بزرگی در هر دو روش زیبایی و جراحی و غیر جراحی ایجاد خواهد کرد؟ برای فهمیدن این موضوع ، از بزرگترین نام های پوست و جراحی پلاستیک استفاده کردیم تا در مورد روند مو ، صورت و بدن انتظار داشته باشیم که در زیبایی شناسی پزشکی در سال 2020 ببینیم.

روش های تقویت مو 2020

دیگر فقط درمورد درمان ریزش مو به محض بروز آن ، روش های ترمیم مو نیز می توانند یک اثر پیشگیرانه داشته باشند.

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای جلوگیری از ریزش مو

RITA Linkner ، متخصص پوست ، متخصص پوست ، از پوست خیابان Spring Street در نیویورک ، می گوید PRP اکنون پروتکل استاندارد برای رشد مو در نظر گرفته شده است. این روش درمانی که هم برای خانمها و هم مردان کارساز است (کورتنی کارداشیان تجربه خود را در مورد ادامه کار با کارداشیانز مستند کرد) ، شامل تزریق پلاسمای غنی از پلاکت از بدن خود بیمار به پوست سر برای ترمیم فولیکول های آسیب دیده مو و تشویق کامل تر است ، رشد ضخیم تر

با ادامه یافتن موضوع در مجلات آرایشی ، مکانیسم عملکرد و پروتکل های تزریق در حال پاک سازی روزانه هستند. استفاده از PRP به عنوان درمان کمکی برای لیزر و به عنوان یک تزریق مستقل مورد توجه قرار گرفته است و فقط در سال 2020 افزایش خواهد یافت.

روشهای جوانسازی چهره 2020

از کاربردهای ابتکاری بوتاکس® و پرکننده های پوستی گرفته تا پیشرفت در سفت شدن پوست ، مجموعه ای از پیشرفت های کم تهاجم برای رفع هر تعداد نگرانی در مورد چهره وجود دارد.

1. بازسازی پوست PRP 

از پلاسمای غنی از پلاکت نیز بر روی پوست استفاده می شود. استفاده از PRP با مقادیر کم مواد افزودنی ، مانند تعدیل کننده های عصبی و هیالورونیک اسید ، همراه با محفظه های میکرونیدل دستی برای ایجاد مزوتراپی به ساختارهای سطحی پوست ، می تواند باعث بهبود چهره شود که فقط قبلاً با لیزر دوباره ظاهر شده بود. از این تکنیک است که اغلب به طور عامیانه به عنوان “vampire facial” نامیده می شود.

2. محصولات جدید فیلر

احتمالاً در سال 2020 چندین فیلر جدید برای بافت نرم را که قبلاً در خارج از اروپا استفاده شده اند ، تصویب جهت استفاده خواهد شد.

3. جوانسازی لیزر بدون بار

سال 2020 همه چیز در مورد لیزرهای Picosecond است. این لیزر یکی از جدیدترین لیزرهای موجود در بازار است که از آن می توان از جوانسازی کلی پوست و روشن شدن پوست تا درمان هدفمند خطوط ریز ، لکه های قهوه ای ، ملاسما ، جوش های آکنه و خالکوبی های ناخواسته استفاده کرد. او می گوید ، این حداقل خرابی دارد و بسیار خوب تحمل می شود.

4. لیفتینگ

یکی از بزرگترین درخواستهای غیر جراحی که وی در عمل دریافت کرده است ، بهینه سازی عمومی صورت با مواد فیلر و نوروتوکسین است. بسیاری از افراد نمی خواهند شبیه شخص دیگری شوند. در عوض ، آنها فقط می خواهند کمی فیلر و بوتاکس اطراف صورت را تزریق کنند تا آنها بدون آرایش مانند بهترین افراد خود به نظر برسند.

5. حداقل سفت شدن پوست

روش های کم تهاجم سفت شدن پوست مانند اولتراپی در سال 2020 رو به افزایش است. با افزایش امید به زندگی در جهان ، بسیاری از بیماران در حال جستجو برای درمان های غیر جراحی ، پیشگیری هستند که از بیست ، سی و سی سالگی شروع می شود. چهل سالگی برای جلوگیری یا تأخیر در انجام اقدامات جراحی تهاجمی تر در آینده ، اولتراپی با استفاده از سونوگرافی میکرو کانونی ، کلاژن را در اعماق پوست تحریک می کند و باعث ایجاد اثر سفت شدن پوست برای جلوگیری و درمان افتادگی و شلی پوست می شود. با ظهور روش های درمانی مانند اولتراپی ، که ایمن و موثر در سفت شدن و لیفتینگ پوست است ، بیماران به گزینه های جوان سازی جوانتر حمله می کنند.

6. موارد غیرقابل پیشگیری

استفاده از فلج کننده های عصبی (مثل بوتاکسهای دیسپورت ، مصپورت و کنیتوکس ) و فیلر در اوایل زندگی از نظر بالینی ضد پیری نشان داده شده استپ. ما این نتایج را معمولاً در بیماران با استفاده از مواد تزریقی در بیست و سی سالگی برای حل مسائل زیبایی خفیف می بینیم ، به جای اینکه در جراحی های پلاستیک بعداً به عنوان یک تعمیرات اساسی سرمایه گذاری کنیم. با پیشرفت فنی بوتاکس ها و فیلر که مدت بیشتری طول می کشد و انعطاف پذیری بیشتری در پوست دارد ، می توان بدون محصولات زیاد به نتایج طبیعی دست یافت. توجه به این نکته مهم است که همیشه مقدار کمتری بیشتر است و هرچه زودتر اقدامات زیبایی را شروع کنید ، با گذشت زمان به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز خواهید داشت.

7. لب های بزرگ و برجسته

یک درمان لب غیر جراحی سفارشی و غیر جراحی ارائه شده که انتظار می رود محبوبیت آن در سال 2020 ادامه یابد. بیشتر و بیشتر زیباجویان مایلند هزینه کمی بیشتر برای یک لب کامل ، زیبا و با ظاهر طبیعی بپردازند.

آناتومی ناحیه لب و دهان در واقع یک منطقه کاملاً پیچیده است. لب ها از تعدادی قسمت مختلف تشکیل شده اند ، از جمله ستون های لب (یعنی خطوط عمودی خط خنده) ، حاشیه خط لب (جایی که می توانید خط لب را قرار دهید) و خود لب خودش (جایی که رژ لب مالیده می شود). اگر لب های خود را احساس کنید ، درک می کنید که هر یک از این مناطق دارای سختی متفاوت هستند و به گونه دیگری حرکت می کنند. پس از تجزیه و تحلیل لبها در حالت استراحت و در حال حرکت ، یک طرح سفارشی برای افزایش حجم لب با استفاده از هر یک تا سه نوع فیلر پیشنهاد می شود.

انواع تزریق ژل لب

انتخاب بهترین ژل لب مناسب

جدیدترین مدل تزریق لب

آموزش تزریق ژل لب

8. میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی

اینکه شما بررسی می کنید به منزله استفاده از فرکانس رادیویی از مزایای استفاده از میکرونیدلینگ است یا بالعکس. ترکیبی از این دو روش درمانی به طور جدی نتایج را تقویت می کند. این روش ها به دلیل اثرات انعقادی سوزن ها فاقد خون هستند ، به این معنی که بیماران پس از عمل سریعاً برمی گردند. درمان های میکرونیدلینگ RF با افزودن نور LED قرمز و آبی ، باعث افزایش سرعت اثرات ضد آکنه و روشنایی می شود. مکمل PRP برای این روش درمانی لیزر همچنین زمان خرابی را به حداقل می رساند در حالیکه نتایج را به حداکثر می رساند. این افزایش کارایی توسط هزاران نفر به خوبی پذیرفته شده است.

9. زاویه سازی با بوتاکس

بوتاکس می تواند به طور عملکردی برای ضعیف کردن موقت عضله ماساژ (عضله اصلی دندان خرد کننده) و بهبود درد TMJD استفاده شود. وقتی از بوتاكس برای تسكین درد TMJ و ساییدن دندان استفاده می شود ، بیماران می توانند در طی یك تا دو هفته انتظار تسكین درد را داشته باشند. از نظر زیبایی می توان از بوتاکس برای نازک شدن عضله توده ای و از بین بردن یک شکل مربع تا زاویه فک استفاده کرد و ظاهر قسمت پایین صورت را نرم کرد.

10. کانتور غیرجراحی بدن

برای سال 2020 ، روند جراحی پلاستیک به سمت یک تجربه پیچیده از مهارت ، فن آوری و شناخت انسان ترکیب می شود.

گزینه های غیر جراحی کانتورینگ بدن (برای کمک به تعریف شکم و باسن) همراه با سفت شدن پوست و ماساژهای تخلیه لنفاوی است. در اینجا مردم ترکیبی از فناوری مدرن را با گرمای سنتی و احساس حرفه ای لمس انسان به دست می آورند. برای تکمیل این خدمات ، بیماران در یک برنامه درمانی هفتگی برای بدن قرار می گیرند و برای حفظ نتایج تحت نور درمانی (LED یا مادون قرمز) قرار می گیرند. این روش های درمانی به سم زدایی ، بازیابی و سفت شدن بدن در اثر سایش و پارگی کمک می کند.

The post 10 روند زیبایی شناسی پزشکی سال 2020 appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.