مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE

کوکتل های مزوتراپی mesoINSTITUTE و لایه بردارهای شیمیایی ساخته شده در بارسلونا اسپانیا و با بیوتکنولوژی سوئیس می باشد. محصولات مزو اینستیتیوت ، که به طور […]

این نوشته مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

کوکتل های مزوتراپی mesoINSTITUTE و لایه بردارهای شیمیایی ساخته شده در بارسلونا اسپانیا و با بیوتکنولوژی سوئیس می باشد.

محصولات مزو اینستیتیوت ، که به طور خاص برای متخصصان زیبایی طراحی شده اند ، راه حل های ابتکاری را در یک بازار فزاینده با فرهنگ آرایشی بالا ارائه می دهند. mesoINSTITUTE مجموعه کاملی از محصولات ، کوکتل های مزوتراپی و لایه بردارهای شیمیایی را که توسط پزشکان و داروسازان با بیوتکنولوژی سوئیس تولید و در بارسلون تولید شده است ، ادغام می کند.

مزوتراپی و لایه برداری شیمیایی

محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی ما راه حل های موثر و کارآمد را با محصولات برای استفاده حرفه ای و همچنین خط مراقبت در منزل ارائه می دهد.

ما بخش تحقیق و توسعه خود را برای تحقیق و توسعه فرمول بندی های جدید داریم. با افتخار می توانیم بگوییم که در آخرین پیشرفت های محصولات آرایشی و بهداشتی پیشتاز هستیم. محصولات ما برای کوکتل های مزوتراپی و هم برای لایه بردارهای شیمیایی نتیجه سالها تحقیق در مقر ما در بارسلونا و لوزان (سوئیس) است.

محصولات اینستیتیوت فرمولاسیون اختصاصی هستند. mesoINSTITUTE یک برند برتر از محصولات با کیفیت بالا برای مزوتراپی و لایه برداری شیمیایی است. ما محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان انحصاری در سراسر جهان به فروش می رسانیم.

محصولات mesoINSTITUTE از نظر کیفیت دارویی ، با بهترین مواد فعال موجود در بازار ، با غلظت بالا و با کنترل دقیق کیفیت ، در دوزهای نفرادی. محصولات ما به عنوان لوازم آرایشی موضعی در پورتال CNCP اروپا ثبت می شوند. فرمولاسیون های ما فاقد پارابن ، الکل ، عطر ، مواد افزودنی و نگهدارنده (*) است.

محصولات آزمایش شده از نظر میکروبیولوژیکی. بدون پارابن ، الکل یا مواد تشکیل دهنده منشا حیوانی و بدون رنگ اضافه شده

روی حیوانات آزمایش نشده است. تمام محصولات به درستی برای استفاده موضعی ثبت شده اند. تولید کننده و / یا توزیع کننده در هر صورت مسئولیت هر نوع خسارت ناشی از اشخاص ثالث یا اثرات سو or را بر عهده ندارند. محصولات مزوتراپی و برخی لایه برداری های شیمیایی

این نوشته مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.