دستگاه آر اف ترماژ RF THERMAGE

Thermage system یک رادیو فرکانس رادیویی غیر تهاجمی (RF) است که می تواند پوست را صاف ، سفت و کانتور کند تا ظاهری جوانتر به نظر […]

این نوشته دستگاه آر اف ترماژ RF THERMAGE برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

Thermage system یک رادیو فرکانس رادیویی غیر تهاجمی (RF) است که می تواند پوست را صاف ، سفت و کانتور کند تا ظاهری جوانتر به نظر برسد.

ترماژ واقعاً کارساز است! از نظر فنی ، ترماژ با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی تک قطبی یک جریان الکتریکی را تولید می کند که از طریق مقاومت الکتریکی ذاتی بافت پوستی و زیر پوستی ، گرما تولید می کند.

ترماژ چه مدت دوام می آورد؟

ترماژ حدود ۶ تا ۹ ماه است. درمان ترماژ هر بار حدود ۶ تا ۹ ماه طول می کشد. ما معمولاً برای حفظ نتایج مطلوب توصیه می کنیم سالی یک یا دو جلسه درمانی داشته باشید.

عوارض جانبی ترماژ چیست؟

بیشترین عوارض جانبی گزارش شده تورم و قرمزی در ناحیه درمان است. این عوارض معمولاً طی چند ساعت از بین می روند ، اما در موارد شدید ممکن است چند هفته ادامه داشته باشند. برخی از بیماران کبودی را در نتیجه درمان Thermage گزارش کرده اند ، اما این بسیار غیر معمول است.

آیا ترماژ برای چشم ها ایمن است؟

تمرکز بر روی چشم ها. ترماژ تنها دستگاهی است که FDA برای استفاده در داخل لبه مداری و ایمن بر روی انواع پوست تأیید کرده است. در حالی که می توان از دستگاه به تنهایی با نتایج مطلوب استفاده کرد.

آیا Thermage FLX دردناک است؟

نتایج چشمگیر است: اکثر بیماران در طی دو تا شش ماه به طور قابل توجهی پوست نازک مشاهده می کنند. با این حال ، دمای گرمایش Thermage نسل اول باعث درد و ناراحتی برخی بیماران شد. اکنون Thermage با معرفی آخرین نسخه معروف به Thermage FLX حتی بهتر شده است.

دستگاه آر اف ترماژ RF THERMAGE

دستگاه آر اف ترماژ RF THERMAGE

آیا ترماژ چربی می سوزاند؟

ترماژ چربی را ذوب می کند. یک باور بزرگ اشتباه و حتی گیج کننده وجود دارد که Thermage می تواند چربی را از بین ببرد. این ممکن است ناشی از عمل سفت شدن پوست آن باشد ، که این توهم را ایجاد می کند که مقداری چربی ذوب شده است. … هنگامی که توسط یک دکتر معتبر به درستی استفاده می شود ، Thermage نباید چربی را ذوب کند.

آیا ترماژ روی شکم درد می کند؟

درمان های جراحی دیگر دردناک نیستند. معمولاً بسته به اندازه ناحیه مورد نظر ، درمان ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد. روش کار به این صورت است: ابتدا آرایش را با یک پاک کننده ملایم پاک می کنید. سپس ، یک پچ لاستیکی کوچک (پد زمین) روی شکم شما قرار می گیرد.

به چند روش درمانی نیاز دارم؟

برخلاف بسیاری از اقدامات زیبایی که نیاز به چندین جلسه دارند ، Thermage FLX پس از یک بار درمان نتیجه می دهد. از همه بهتر ، نتایج با گذشت زمان بهبود می یابند.


دستگاه RF آر اف 

این نوشته دستگاه آر اف ترماژ RF THERMAGE برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.