قبل از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟

پاسخ به اینکه قبل از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟ موضوع این مطلب آموزشی است. برای اینکه بدانید قبل از بوتاکس چه کارهایی باید انجام […]

The post قبل از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

پاسخ به اینکه قبل از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟ موضوع این مطلب آموزشی است. برای اینکه بدانید قبل از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد، این مطلب را بخوانید.

در حالی که مواد تشکیل دهنده پرهیاهو ، لوسیون ها و معجون های فریب خورده و فن آوری های عصر جدید با ادعاهای معجزه آسا به طور منظم ظاهر می شوند ، چند اسب کار آزمایش شده و واقعی وجود دارد که فراتر از روند است. کرم های ضد آفتاب روزانه و استفاده از شبکیه رتینول دو مورد مهم هستند (من در مورد اول تسلط داشتم ، اما اعتراف می کنم هنوز شیار خود را با مورد دوم پیدا نکردم) ، مانند تزریقات نوروتوکسین.

از آنجا که بوتاکس دیسپورت توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای بهبود موقتی خطوط متوسط تا شدید گلابلا (به عنوان مثال خطوط اخم بین ابروها) در آوریل 2002 مورد تأیید قرار گرفت ، برای همه افرادی که به دنبال ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ناشی از حالات صورت را کاهش دهید (فکر کنید: اخم ، چشمان برهم زدن ، لبخند زدن و مواردی از این دست).

بوتاکس توانایی انقباض کامل عضله را کاهش می دهد ، در نتیجه چین و چروک را کاهش می دهد.

رقبایی مانند مصپورت ، دیسپورت و کنیتوکس نیز از این روش پیروی کرده اند (سرعت خود را در بخش های کنترل کننده عصبی افزایش دهید) – استفاده از دوزهای کوچک سم بوتولینوم نوع A (BoNT-A) برای فلج کردن موقت عضلات برای اثرات آرایشی. عدم انقباض عضلانی از ایجاد صورت و یا عمیق شدن چین و چروک صورت جلوگیری می کند. نتیجه؟ پوست نرمتر تا زمانی که از بین برود.

من شخصاً همیشه احساس می کردم این سوال این نیست که آیا من زیر سوزن می روم بلکه بیشتر زمانی را انتخاب می کنم که این کار را انجام دهم. حتی در این صورت ، من هیچ چیز تهاجمی تر از یک برنامه مراقبت از پوست را که نزدیک به دو رقمی است و یک لایه بردار شیمیایی صورت یا سبک است ، آزمایش نکرده ام. اما ، به عنوان یک جوان 29 ساله که خطوط پیشانی او مانند گذشته از بین نمی رفت ، مانند هر زمان دیگری برای امتحان کردن احساس می کرد.

بعد از مشاوره ، 20 واحد بوتاکس را به خط های جلوی چشم ، بالای استخوان ابرویم و به خط پیشانی بالای من تزریق کرد. بعد از یک بار تزریق بین ابروها و دو تا بالاتر از ابرو تعدادم از بین رفت ، اما در کل 10 یا 12 عدد خار وجود نداشت که علی رغم اینکه چشم های حساسم را آب می انداخت ، به سختی احساس چیزی می کردم (بیشتر در مورد درد ، یا فقدان آن). پنج روز بعد ، نتایج من ظاهر شد. چند روز پس از آن ، من برای قرار ملاقات پیگیری کردم (معمول برای اولین بار) و شش هفته بعد ، من خوشحالم که گزارش می دهم که عاشق روشی هستم که اتفاق افتاد.

در طی مراحل قبل و بعد از عمل ، بیشتر تحت تأثیر قرار گرفتم که دوستان بسیاری گفتند که آنها نمی توانند منتظر بمانند تا از تجربه من مطلع شوند ، زیرا آنها در مورد تهیه بوتاکس فکر کرده اند – اما فقط نمی دانند از کجا شروع کنند یا چه کاری را شروع کنند انتظار. با توجه به کنجکاوی آنها ، لیستی از 9 موردی را که فکر می کنم قبل از رفتن برای اولین بار زیر سوزن دانستن بیشتر مفید است ، تهیه کرده ام:

1. هیچ زمان درست یا اشتباهی برای شروع وجود ندارد

اگرچه ممکن است به نظر برسد که افراد ترجیح می دهند بوتاکس و موارد مشابه را در سنین پایین مصرف کنند ، اما زمان درست یا غلطی برای شروع درمان وجود ندارد. همانطور که دکتر رابچ در اولین ملاقات من به من گفت ، هیچ کس به بوتاکس (یا هیچ روش زیبایی برای آن موضوع) احتیاج ندارد. اما ، اگر شما علاقه مند هستید و می توانید زودهنگام شروع کنید ، تزریق نورونوکس به طور بالقوه می تواند یک اثر پیشگیری داشته باشد.

نیازی به گفتن نیست که بیماران بیست و سی ساله کمتر از فردی در چهل یا پنجاه سالگی به محصول کمتری احتیاج دارند ، اما همه نتیجه خواهند دید. دکتر رباچ می گوید: “بیمارانی که از قبل خط دارند به واحدهای بیشتری برای کاهش حرکت احتیاج دارند و اغلب برای از بین بردن خطوطی که در آنها حک شده است ، به روش های کمکی مانند لایه بردار ، پرکننده و میکرونیدلینگ نیاز دارند. “کسی در بیست سالگی ممکن است از کسری از تعداد واحدها برای حفظ پوست بدون سن استفاده کند.”

2. مشاوره برای اولین بار مهم است

مانند هر روشی ، یافتن تأمین کننده ای که به شما احساس راحتی دهد و در این حالت با زیبایی شما مطابقت داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. رزرو مشاوره با یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست معتبر به شما کمک می کند تا حس کار و روش کنار تخت آنها را درک کنید – و اطمینان حاصل کنید که هر کاری که می خواهید انجام دهید برای شما مناسب است.

دکتر رابچ توضیح می دهد: “ما ابتدا بیماران جدید را برای مشاوره ، سابقه پزشکی و معاینه فیزیکی و به دنبال آن درمان می بینیم.” “گاهی اوقات ، بیماران می خواهند یک مشاوره داشته باشند و منتظر می مانند درمان را در روز بعد انجام دهند ، اما اکثر آنها هر دو را در یک روز انجام می دهند.”

در هنگام مشاوره ، دکتر رابچ از من پرسید که من فکر می کنم بوتاکس را می خواهم وقتی او صورت من را مطالعه کرد. من در مورد ماهیت فزاینده خطوط پیشانی خود توضیح دادم ، و او مرا وادار کرد که ابروهایم را بلند کنم (حالت صورتم را بروم) ، ابروهایم را بردارم و چشمانم را بریزم. انجام این کار به او اجازه داد تا ساختار صورت من را بهتر درک کند.

وی به اشتراک می گذارد: “من عملکرد عضلات را ارزیابی می کنم و می بینم که دقیقاً چگونه گروه های مختلف عضلانی منقبض شده و پوست را می کشند ، به طوری که می دانم بوتاکس را کجا قرار دهم” “تمام عضلات گلابلا (بین ابرو) ، پیشانی و اطراف چشم (پای کلاغ) به پوست متصل می شوند ، به همین دلیل هنگام انقباض باعث چین و چروک می شود. بوتاکس توانایی انقباض کامل عضله را کاهش می دهد ، در نتیجه چین و چروک را کاهش می دهد.

3. شما واقعاً می توانید آن را در طول شکستن ناهار خود انجام دهید

هماهنگ کننده بیمار در متداول ترین سوالی که از بیماران می شنود غیر از “آیا این درد دارد؟” آیا “آیا می توانم بوتاکس را قبل ناهار تزریق کرد؟” پاسخ کوتاه بله است.

اولین قرار ملاقات من (که شامل مشاوره و آمپول بود) حدود یک ساعت به طول انجامید ، اما بیشتر وقت صرف پر کردن مدارک بیمار جدید ، گرفتن عکس های “قبل از” و مشاوره با دکتر شد. تزریقات خود کمتر از 10 دقیقه طول کشید. پس از عمل ، برای کمک به هرگونه تورم یا کبودی پیشانی خود را برای مدت پنج دقیقه سرد کردم و سپس به کار خود برگشتم. اگر به همکارانم نمی گفتم کجا می روم ، کسی به چیزی مشکوک نمی شد.

قبل از تزریق ، دکتر پیشانی را با پد الکل به پایین پاک کرد و باعث پاک شدن آرایش من شد. او به من گفت من می توانم بلافاصله از محصولات زیبایی (آرایش و مراقبت از پوست) استفاده کنم ،

4- از مکمل ها و مواد مخدر حیرت انگیز باشید

بوتاکس توسط مصارف آرایشی و درمانی توسط اکثریت مردم “بسیار خوب تحمل می شود” ، اما باید توجه داشت که بیماران و چند مورد دیگر منع مصرف دارند. علاوه بر این ، آلرژی و دارو باید مورد توجه قرار گیرد.

اگرچه رژیم مکمل روزانه شما مانع تزریق شما نمی شود ، اما ممکن است در بهبودی شما نقش داشته باشد. وی توضیح می دهد: “برخی از مکمل ها به طور بالقوه خون را نازک می کنند ، بنابراین احتمال کبودی را ایجاد می کنند – این خیلی شایع نیست اما گاهی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد.” “به همین دلیل ، ما به طور خاص در مورد مکمل ها سوال می کنیم. ما البته در مورد داروها سوال می کنیم ، اما متوجه شدیم که بیماران معمولاً مکمل ها را به عنوان دارو تصور نمی کنند. ما می خواهیم به طور کامل از تاریخچه فردی بیمار خود مطلع شویم ، تا بتوانیم انتظارات خود را تعیین کنیم. “

دریافت بوتاکس هیچ منع دارویی ندارد ، اما آسپرین و مکمل هایی مانند روغن ماهی ، جینسینگ ، سیر و جینکو بیلوبا (به ذکر چند مورد) می توانند احتمال خونریزی و در نتیجه کبودی بیمار را افزایش دهند. برای داشتن یک تجربه یکپارچه ، قبل از مراجعه به قرار ملاقات خود آنها را اخراج کنید.

5. قبل از انتصاب خود کار کنید

ممکن است شما آگاهی نداشته باشید یا اینکه بوتاکس in به صورت پودر به دفتر ارائه دهنده شما می رسد و قبل از تزریق با محلول نمکی مخلوط شده و در یخچال قرار می گیرد. به دلیل خاصیت مایع فرمول ترکیبی ، یک خطر نظری وجود دارد که محلول می تواند گسترش یابد یا از محل مورد نظر حرکت کند.

بعد از ساعت 2 بعد از ظهر من درمان ، دکتر رباچ به من گفت که برای بقیه روز ورزش نکنم و به مدت سه ساعت در حالت قائم بمانم (بخوان: دراز نکشید یا خم نشوید) – اما این دستورالعمل به دلیل احتیاط فراوان ارائه شد. “هنگامی که بوتاکس the با توصیه های شرکت مخلوط می شود ، همانطور که در عمل من انجام می شود ، [حرکت] یک اتفاق بسیار نادر است. با این حال ، ما شاهد امکانات بیشتری هستیم که بوتاکس را بیش از حد رقیق می کند. ” “این می تواند دراز کشیدن یا تمرین را برای بیمار خطرناک تر کند. در LM Medical ، ما توصیه می کنیم که دراز نکشیم یا تمرین نکنیم زیرا بسیار مراقب هستیم ، اما در واقع همان جایی که می خواهیم باقی می ماند. “

6. ممکن است یک لرزاننده نقش داشته باشد

بله ، این نوع ویبراتور در حین انتصاب من ، دکتر رابچ با خنده و شادی به من گفت که یکی از مربیان اولیه او به او نکته داد تا آنها را برای بهترین معامله از آمازون به صورت عمده خریداری کند … بدیهی است که Cosmo این عمل را کاملاً پوشش داده است ، اما با تمام جدیت ، ویبراتور هدف بسیار مفیدی را دنبال می کند.

دکتر رباچ توضیح می دهد: “ما شبکه ای از اعصاب حسی بسیار سطحی و هرچیزی که پوست را لمس کند ، داریم.” “با استفاده از ارتعاش در حین تزریق ، اعصاب حسی در اطراف آن را فریب می دهند تا” دقیقاً “از محل آمدن سوزن مطلع نشوند و بنابراین باعث می شود که ناراحتی به طور چشمگیری کمتر شود. بعضی اوقات اصلاً نمی توانید آن را احساس کنید! “

دکتر رابچ ویبراتور را در کنار پیشانی من نگه داشت ، از من خواست حالت های صورت را ایجاد کنم و به خطوط تشکیل شده تزریق کرد. من چیزی را احساس نکردم ، که ممکن است نتیجه ویبراتور باشد یا ارتباطی با این واقعیت داشته باشد که آنها کاملاً از کوچکترین سوزن های موجود در بازار برای این روش استفاده می کنند. در حالی که به من گفته شده است که تحمل درد بالایی دارم ، اما فکر نمی کنم کسی به شما بگوید که تزریقات چیزی بیشتر از یک سوراخ سوزنی است.

از آنجا که چشمان من به طور طبیعی آبریزان است ، کمی پاره شد و کمی خون باقی مانده بود که او به سرعت از بین رفت. بلافاصله پس از درمان ، در هر محل تزریق برجستگی های کوچک و شبیه به گزش وجود داشت. او یک بسته یخی به من داد تا به مدت پنج دقیقه روی پیشانی ام بگذارم و گفت تورم کاملاً طی 15 تا 20 دقیقه برطرف می شود. همانطور که قول داده شده بود ، تا زمانی که به میز کار خود برگشتم ، هیچ مدرکی برای انجام کاری وجود نداشت.

برای بقیه روز احساس می کردم خیلی سردرد مبهم دارم. پیشانی من در طی 48 ساعت اول یا کمی احساس لمس (شبیه احساس بازوی شما بعد از واکسیناسیون) داشت ، اما من فقط وقتی صورتم را شستم و ناحیه را مالش دادم متوجه آن شدم.

7- نتایج را مستقیماً منتظر نباشید

با توجه به فرهنگ ما یک رضایت فوری است ، مهم است که درک کنیم نتایج بوتاکس فوری نیستند. در واقع ، شما سه یا چهار روز اول را با این فکر خواهید کرد که آیا دکتر شما حتی کاری انجام داده است یا خیر. روز پنجم بیایید ، تعجب خواهید کرد که چرا این کار را زودتر امتحان نکردید؟ دو هفته پس از درمان ، از تأثیر کامل تزریقات خود لذت خواهید برد.

من روز پنجم برای شکرگذاری نزد خانواده ام در خانه بودم و این واقعیت که بوتاکس گرفتم ذهنم را از بین برد تا اینکه مادرم از من پرسید که آیا هنوز تغییری را مشاهده کردم یا خیر. برای خوشحالی من ، به آینه نگاه کردم و دیدم که خطوط کوچکی که از بالای ابروهای من شروع به خراشیدن کرده بودند ، نرم شده اند – تقریباً تا حدی که به چشم نمی آیند. و ، وقتی ابروهایم را بالا انداختم (بله ، آنها هنوز هم حرکت می کردند!) ، پیشانی من دیگر نمی توانست مانند گذشته منقبض شود. بعلاوه ، برای من دشوار است که بتوانم ابروهایم را بردارم (هرچند ، همانطور که اشاره کردم ، من بیشتر از یک پرورش دهنده ابرو هستم) ، که به معنی خداحافظی موقتی با یازده خط من است. اساساً ، احساس یخ زدگی می کنم اما به نظر نمی رسم آرایش من بدون چین و چروک پیشانی بهتر می شود و به طور کلی تازه تر به نظر می رسم (خواه خواب کافی داشته باشم یا نه!).

8. شما به یک قرار ملاقات بعدی احتیاج دارید

همانطور که دکتر رابچ در طی انتصاب اولیه به من توضیح داد ، همه عضلات برابر نیستند. در نتیجه ، ممکن است یک طرف صورت شما از طرف دیگر قوی تر باشد ، این بدان معناست که ممکن است یک طرف نسبت به طرف دیگر درمان کمی بیشتری داشته باشد – هرچند اطلاع از تهیه کننده در اولین ملاقات برای شما سخت خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه تزریقات برای ساختار صورت شما مناسب است ، احتمالاً شما را مجبور خواهد کرد حدود یک هفته بعد (وقتی نتایج خود را نشان داد) بیایید تا ببیند آیا دست زدن به دندان ضروری است. من در آخر به سوزن دیگری احتیاج نداشتم ، اما قرار ملاقات سریع فرصت خوبی بود تا عکسهای “پس از” من گرفته شود و از دکتر رابچ سوالات بیشتری بپرسم – عمدتا ، وقتی که باید بیشتر بخواهم برگردم ، زیرا در صورت پناه بردن ” شنیده ام ، بوتاکس دائم دائمی نیست …

9. نتایج موقت هستند

مهم نیست که کدام نوروتوکسین را امتحان کنید ، نتایج فوری نیستند و برای همیشه دوام ندارند. بسته به مقدار تزریق و روش پردازش آن توسط بدن ، اکثر بیماران متوجه می شوند که تزریق ها سه تا چهار ماه طول می کشد و در آن زمان زمان درمان دیگری فرا می رسد.

دکتر رابچ می گوید: “بوتاکس به مرور تخریب می شود و باید تکرار شود.” “نتایج فردی بسته به هر فرد ، متابولیسم ، تعداد واحدهای دریافتی فرد و همچنین سایر عوامل متفاوت است. من گاهی اوقات می شنوم که بیش از چهار ماه طول می کشد ، اما استاندارد صنعت برای اکثر مردم سه تا چهار ماه است. برای ماندگاری بیشتر کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم. “


موضوع مرتبط :

بوتاکس مصپورت      |     دیسپورت     |      دیستون         |      کنیتوکس        |       نرونوکس

The post قبل از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.