قلم میکروبلیدینگ فیبروز PhiBrows

قلم میکروبلیدینگ فیبروز برای میکروبلیدینگ تنها ابزاری برای تاتو است که تاکنون به آن نیاز خواهید داشت. فروش قلم میکروبلیدینگ فیبروز جهت استفاده در تاتو ابرو […]

این نوشته قلم میکروبلیدینگ فیبروز PhiBrows برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

قلم میکروبلیدینگ فیبروز برای میکروبلیدینگ تنها ابزاری برای تاتو است که تاکنون به آن نیاز خواهید داشت.

فروش قلم میکروبلیدینگ فیبروز جهت استفاده در تاتو ابرو و همچنین اسکالپ کاربرد دارد. جهت خرید قلم میکروبلیدینگ فیبروز می توانید با کارشناس فروش قلم میکروبلیدینگ فیبروز تماس بگیرید.

طراحی نوآورانه به شما امکان می دهد متناسب و دلخواه آن را تنظیم کنید. هر ضربه را کامل کنید. برای میکروبلیدینگ و PMU بسیار مناسب است. حتی یک قطره رنگدانه از دست ندهید. آن را با دقت برجسته بشمارید. در هر بسته ۱ عدد.

برای Microblading و PMU

طراحی نوآورانه

عملکرد ۱۰۰٪ HQ

شفاف

آسان برای استفاده

دقیق و کارآمد

بهترین قلم میکروبلیدینگ

قلم میکروبلیدینگ فیبروز PhiBrows ابزاری برای تاتو است که می توانید آن را متناسببا نیاز خود تامین کنید. ساخته شده از یک نوک بسیار تیز و دقیق. هر طور که دوست دارید آن را حرکت دهید و اعمال کنید. میکروپوینت های فوق العاده خوب را علامت گذاری می کند. مواد برای کاربرد سریع و حذف آسان انتخاب می شوند. ویرایش علائم آسان است. قلم microblading کاملاً شفاف است. علائم بدون تحریک باقی مانده و استفاده از آن روی پوست کاملاً ایمن است. قطعه ای از مراحل آماده سازی که هر درمانی را قابل توجه می کند.

قلم میکروبلیدینگ فیبروز PhiBrows

قلم میکروبلیدینگ فیبروز PhiBrows

کاملاً کارآمد است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ۶۰ ثانیه پس از علامت گذاری صبر کنید تا بدانید خشک است و می توانید درمان را شروع کنید. این عملکرد با کیفیت بالا را مدیون طراحی ابتکاری است. بنابراین ، شما می توانید قلم میکروبلیدینگ PhiBrows را برای هر نوع صورت استفاده کنید. حتی یک مشتری نمی تواند در برابر این سطح تسلط مقاومت کند.

علامت گذاری کاملا انعطاف پذیر است. با این یکی می توانید به راحتی علائم را ویرایش کنید. بر خلاف ابزارهای دیگر که لکه ها و لکه هایی به جا می گذارد و این امر پیچیدگی آن را بسیار بیشتر می کند. تفاوت واضح است. اکنون می توانید علائم را با دقت کامل ایجاد کنید.

رضایت مشتری شما به وضوح خدمات شما بستگی دارد. در لحظه پس از میکروبلیدینگ وقتی آنها برای اولین بار پس از دریافت ابروهای جدید خود را در آینه نگاه می کنند. شما فقط آنچه را که شخص دیگری نمی تواند به آنها هدیه دهید – باعث شدید که یک بار دیگر احساس زیبایی کنند. این زمانی است که یک عمر تعهد بازی می کند به یاد داشته باشید آماده سازی نیمی از موفقیت است! سپس منطقی است که ابزاری را خریداری کنید که بتواند فقط با مبلغی کم به شما دست یابد؟

 


سایر قلم های زیبایی:

دکتر پن Dr. Pen

پلاسما پن Plasma Pen

بیوتی پن Beauty Pen

این نوشته قلم میکروبلیدینگ فیبروز PhiBrows برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.