لیزر تایتان Titan Laser

لیزر تایتان Titan Laser جهت جوانسازی و لیفت پوست و صورت را در این مطلب خواهید آموخت لیزر تایتان چیست؟ لیزر تیتان یک دستگاه مادون قرمز […]

این نوشته لیزر تایتان Titan Laser برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

لیزر تایتان Titan Laser جهت جوانسازی و لیفت پوست و صورت را در این مطلب خواهید آموخت

لیزر تایتان چیست؟

لیزر تیتان یک دستگاه مادون قرمز پاک شده توسط FDA است که برای سفت شدن پوست صورت ، گردن ، معده و بازوها طراحی شده است. … با افزایش سن پوست ، الیاف کلاژن شروع به کشش می کنند و تولید کلاژن کاهش می یابد و در نتیجه افتادگی پوست ایجاد می شود.

سفت شدن پوست تایتان چه مدت طول می کشد؟

با این حال ، برای اکثر بیماران ، با تشکیل کلاژن جدید و ایجاد سفت شدن پوست ، نتایج به تدریج طی یک دوره دو تا سه ماهه انجام می شود. بیماران ما بعد از یک تا دو سال هنوز از مزایای Titan enjoy بهره مند می شوند ، اما از آنجا که پوست پیر می شود ، ما یک درمان نگهدارنده سالانه را توصیه می کنیم.

آیا لیزرهای سفت کننده پوست تایتان واقعا کار می کنند؟

خط پایین: سطح دهی مجدد لیزر می تواند پوست را سفت کند ، معمولاً بهتر از هر روش دیگر برای سفت شدن پوست است. همچنین می تواند خطوط ریز ، چین و چروک و لکه های تیره پوست مانند لکه های پیری را کاهش دهد. معامله به این دلیل است که به خرابی نیاز دارد و خطر عوارض جانبی احتمالی مانند زخم را بیشتر می کند.

لیزر تایتان چگونه کار می کند؟

درمان های Titan® ملایم است – با گرم کردن آب در اعماق درم ، یک واکنش کنترل شده در بدن ایجاد می شود و با ارسال کلاژن و الاستین جدید به این آسیب پاسخ می دهد. نتیجه دائمی در نظر گرفته می شود اگرچه ما پیر می شویم

این نوشته لیزر تایتان Titan Laser برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.