چرا لیفت صورت در بین افراد جوان محبوبیت بیشتری پیدا می کند

لیفت صورت معمولاً به عنوان یک عمل زیبایی فقط برای افراد ۶۰ سال و بالاتر دیده می شود. با این حال ، در سال های اخیر […]

The post چرا لیفت صورت در بین افراد جوان محبوبیت بیشتری پیدا می کند appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

لیفت صورت معمولاً به عنوان یک عمل زیبایی فقط برای افراد 60 سال و بالاتر دیده می شود. با این حال ، در سال های اخیر ، این جراحی در میان افراد جوان محبوبیت یافته است.

تقریباً 6000 لیفت صورت در ایالات متحده انجام شده است. در سال 2019 در بیماران زیر 54 سال. در واقع ، این گروه سنی 34٪ از کل لیفت صورت انجام شده در سال گذشته را تشکیل می دهد. در حالی که افراد جوان به حرکت لیفت صورت ادامه می دهند ، درک دلیل این امر بسیار مهم است.

فواید زودرس لیفت صورت

بسیاری از بیماران لیفت صورت تمایل دارند که پیری تا 60 یا 70 سالگی روند خود را طی کند و سپس تصمیم به لیفت صورت می گیرند. در حالی که این جراحی نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد ، میزان تغییر موقعیت و تنظیم بافت مورد نیاز به یک دوره بهبودی طولانی منجر می شود. برای افراد جوان ، زمان بهبودی سریعتر و همچنین روند پیری جوانی تر انتظار می رود.

علاوه بر این ، هنگامی که بیماران بالای 60 سال تحت عمل لیفت صورت قرار می گیرند ، معمولاً سعی می کنند پیری را به یک باره معکوس کنند. انجام این کار در مقایسه با نتایج فقط پنج یا 10 سال می تواند منجر به نتایج چشمگیری شود. از آنجا که افراد جوان تر به گذشته بر نمی گردند ، نتایج آنها طبیعی تر به نظر می رسد.

بهترین گزینه های ضد پیری برای افراد جوان

وقتی نوبت به پیری می رسد ، فکر کردن در مورد پوست و چگونگی تکامل آن نکته مهمی است که باید در جوانی مورد توجه قرار دهید. افراد زیر 30 سال باید از طریق روش های ساده مانند استفاده از ضد آفتاب هر روز و جلوگیری از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ، از پوست خود مراقبت کنند. با جلوگیری از آسیب UV ، رشد خطوط ریز ، چین و چروک ، لکه های پیری و افتادگی پوست را به طور چشمگیری کاهش می دهید.

به محض اینکه اولین علائم پیری صورت در دهه 30 زندگی شما ظاهر می شود ، گزینه های غیرجراحی و تزریقی مانند بوتاکس یا دیسپورت راهی عالی برای به حداقل رساندن چین و چروک و خطوط ریز هستند. معمولاً شناخته شده است که این تزریق ها ماهیچه ها را ماهانه شل می کند ، اما نکته قابل توجه این است که از انقباض عضلات نیز جلوگیری می کند ، که چین و چروک را به حداقل می رساند. این گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند روند پیری خود را کاهش دهند.

هنگامی که بیماران به 40 و 50 سالگی رسیدند ، معمولاً هنگام انجام مینی لیفت صورت توصیه می شود. در مقایسه با لیفت صورت استاندارد ، مینی لیفت صورت یک عمل تهاجمی کمتر از یک جراحی کامل و گسترده است. علاوه بر این ، مینی لیفت صورت معمولاً به نیمی از زمان بهبودی لیفت صورت سنتی نیاز دارد و ممکن است در محل کار با بی حسی موضعی انجام شود. نتایج مینی لیفت صورت طبیعی به نظر می رسد و دوره نقاهت نیز ملایم تر است و این روش را برای بیمارانی که می خواهند ظاهری جوان پسند داشته باشند ایده آل می کند.

برنامه ریزی برای آینده برای لیفت صورت

با وجود گزینه های مختلف لیفت صورت برای انواع نگرانی های پوستی ، به راحتی می توان فهمید که چرا این عمل توجه افراد جوان را به خود جلب کرده است. روند آناتومی و پیری هر فرد منحصر به فرد است و به انواع مختلفی از روش های درمانی و ضد پیری نیاز دارد.

با این حال ، شروع برنامه ریزی برای آینده در سنین جوانی یک گزینه هوشمندانه است و می تواند به روند پیری جوانتر و طبیعی منجر شود. اگر شما می خواهید در مورد چگونگی حفظ ظاهر جوان بیشتر بدانید ، تعیین وقت ملاقات با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره مکانی عالی برای شروع است تا اطلاعات بیشتری در مورد بهترین برنامه برای بدن شما کسب کند.


موضوع مرتبط :

دستگاه هایفو

فروش دستگاه هایفوتراپی

The post چرا لیفت صورت در بین افراد جوان محبوبیت بیشتری پیدا می کند appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.