ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

بیایید با بوتاکس شروع کنیم. بوتاکس نام تجاری Onobotulinumtoxin A ، نوروتوکسین مشتق شده از کلستریدیوم بوتولینوم است. در حال حاضر چهار نوع مختلف وجود دارد […]

The post ماندگاری بوتاکس چقدر است؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

بیایید با بوتاکس شروع کنیم. بوتاکس نام تجاری Onobotulinumtoxin A ، نوروتوکسین مشتق شده از کلستریدیوم بوتولینوم است.

در حال حاضر چهار نوع مختلف وجود دارد که برای چروک های آرایشی صورت مورد تأیید FDA هستند. اینها شامل بوتاکس ، کنیتوکس ، Dysport و اکنون Jeuveau است.

همه آنها با مسدود کردن سیگنالی از عصب به عضله مورد نظر کار می کنند که از انقباض آن جلوگیری می کند. با جلوگیری از انقباض عضلات خاص ، عمل یا کشش کمتری روی پوست و کاهش چین و چروک ایجاد می شود. در حالی که همه این محصولات نتیجه نهایی یکسانی دارند ، اما از نظر شروع ، مدت زمان عملکرد و ناراحتی تفاوت کمی دارند.

زمان استفاده از هر محصول به موارد مختلفی بستگی دارد. بعضی اوقات ، ترجیح جراح یا تزریق است. در موارد دیگر ، ممکن است یک بیمار تجربه محصولات مختلف داشته باشد و دریافته است که یکی شخصاً در آنها بهتر از دیگری کار می کند. در هر صورت ، همه این محصولات در دستان سالم ایمن و موثر هستند.

انتظار در طول تزریق بوتاکس

اغلب ، در زمان تزریق ، تزریق کننده اهداف شما را با شما صحبت می کند و پس از معاینه ، می تواند ارزیابی کند که آیا با استفاده از نوروتوکسین می توان به این اهداف دست یافت. اگر می تواند ، روز خوش شانس شما است!

صورت شما تمیز می شود و مناطقی که باید تزریق شوند ، احتمالاً با یک خط چشم / نشانگر قابل جابجایی مشخص می شوند. ممکن است از یک کرم بی حس کننده استفاده کنید یا بسته های یخ به شما داده شود تا در رفع هرگونه ناراحتی کمک کند. پس از آماده شدن ، تزریقات در مناطق مختلف انجام می شود تا عضلات مورد نظر را هدف قرار دهید.

ممکن است در محل تزریق چند برجستگی کوچک در پوست داشته باشید اما تا زمانی که مطب را ترک می کنید ، این جوش ها از بین می روند. همچنین ممکن است کبودی ملایمی داشته باشید که در عرض 24-48 ساعت برطرف می شود. سرانجام ، دستورالعمل هایی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید در 24 ساعت آینده به شما داده می شود. این ممکن است از انژکتور به انژکتور متفاوت باشد.

شروع

نوروتوکسین ها به طور کلی در عرض 3-5 روز اثر می گذارند اما معمول است که نتایج کامل و نهایی خود را برای 7-10 روز مشاهده نکنید. من به شخصه همیشه به بیمارانم می گویم که 2 هفته بعد از تزریق بوتاکس صبر کنند و در آن زمان اگر به لمس نیاز داشته باشند ، ما مراقبت خواهیم کرد. این مدت زمان طولانی طول می کشد زیرا زمان می برد تا سم بتواند باعث جلوگیری از تکانه های عصبی به عضلات شود. فوری نیست

مدت زمان ماندگاری بوتاکس

خوب ، کاش بوتاکس تا ابد دوام نیاورد؟ متاسفانه اینطور نیست در نهایت ، عملکرد مصپورت از بین می رود و دوباره اعصاب قادر به ارسال آن سیگنال ها به عضلات برای شروع کار یا انقباض هستند.

به طور کلی بوتاکس 3-4 ماه دوام می آورد.

مطمئناً بیمارانی وجود خواهند داشت که مدت طولانی تری در آن دامنه 4-6 ماه یا کوتاهتر در آن دامنه 2 ماهه هستند. همچنین برای متولدین اول معمول است که متوجه می شوند ممکن است در ابتدا به مدت طولانی ادامه نداشته باشد اما بعد از درمان دوم ممکن است بیشتر طول بکشد. هر کس یک تجربه منحصر به فرد دارد و نتایج ممکن است متفاوت باشد.

البوتوکس مصبورت

The post ماندگاری بوتاکس چقدر است؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.