نشانه هایی که به شما می گوید باید لوگویتان بازسازی شود (بخش دوم)

در مقاله قبلی به لزوم تغییر و بازسازی لوگو پرداختیم ، همچنین به ۳ مورد از مواردی که به شما نشان می دهد زمان اصلاح و […]

نوشته نشانه هایی که به شما می گوید باید لوگویتان بازسازی شود (بخش دوم) اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.

در مقاله قبلی به لزوم تغییر و بازسازی لوگو پرداختیم ، همچنین به ۳ مورد از مواردی که به شما نشان می دهد زمان اصلاح و بازسازی لوگوی شما فرارسیده است اشاره کردیم.

به دلیل اهمیت این موضوع ، در این مقاله نیز به ادامه همان مطلب می پردازیم و شما را سایر نشانه هایی که به شما نشان می دهد که زمان اصلاح و بازسازی لوگویتان فرا رسیده است آشنا می کنیم. در نظر داشته باشید که هر کدام از این نشانه ها مانند زنگ هشداری هستند که می توانند به موقع شما را مطلع کنند. بنابراین به نشانه های گفته شده در این مقاله توجه کنید.

یک) استفاده از فرصت تغییرات

اگر سازمان ، مجموعه یا شرکت شما قصد دارد یکسری تغییرات اساسی در خود ایجاد کند ، از این فرصت مناسب برای تغییر لوگویتان استفاده کنید. به عنوان مثال ، شاید شرکت شما قصد دارد محصولات جدیدی را به دایره محصولات خود اضافه کند ، یا قصد دارد تغییری در کیفیت محصولات موجود خود داشته باشد. قطعاً پس از مدتی لازم است این تغییرات را انجام دهید. اما اگر هنوز نمی دانید زمان تغییر و بازسازی لوگویتان چه زمانی است به شما می گوییم که دقیقاً همین زمان ایجاد تغییرات یکی از بهترین موقعیتها برای بازسازی لوگویتان است.

مشتریان و مخاطبان شما در یک عمل هماهنگ شاهد این خواهند بود که محصولات یا کیفیت خدمات شما یا تعداد آنها به همراه تغییراتی در شکل لوگویتان عرضه شده است و همین نشان می دهد که شما یک شرکت پویا و فعال هستید که تلاش دارید همه ابعاد خدمات خود را به روز رسانی کرده و مطابق با نیازهای روز مشتریان تغییر دهید.

دو) ادغام با سایر سازمانها یا شرکتها

گاهی ممکن است شرکت شما ابعاد کوچکی داشته باشد یا نتواند در سطح وسیعی به ارائه خدمات یا تولید محصولات بپردازد. بنابراین ممکن است شما تصمیم بگیرید شرکتتان را با سایر شرکتها که از نظر اندازه محصولات و مشتریان از شما بزرگتر هستند اغام کنید تا از موقعیتی که آنها در بازار دارند شما نیز بهره مند شوید. بنابراین شما نمی توانید به عنوان یک برند مستقل عمل کنید و نیاز دارید که برند خود را در برند بزرگتر ادغام کنید. این زمان دقیقاً یکی از آن زمانهایی است که باید لوگوی خود را بازسازی کنید. در لوگوی جدیدتان باید هویت قبلی و فعلی شما به گونه ای طراحی شود که مشتریانتان متوجه اغام شما شوند.

زیرا گاهی با یک طراحی نا درست ممکن است هویت قبلی شما به کلی از بین برود یا مشتریان متوجه نشوند که این برند جدید همان تغییر شکل یافته برند قبلی است ؛ یا اینکه متوجه نشوند که با کدام برند بزرگ ادغام شده اید. بنابراین از این فرصت برای بازسازی لوگویتان استفاده کنید.

سه) ترکیب برندها

گاهی شما به این نتیجه می رسید که خدمات یا محصولات شما نیاز به کمی گسترش یا تغییر دارند که شما قادر نیستید به تنهایی آن را گسترش دهید. بنابراین از یک برندی که در حد و اندازه خودتان است استفاده می کنید و با ادغام و ترکیب این دو برند ، نه تنها برند شما بزرگتر و گسترده تر می شود بلکه دایره مشتریانتان نیز افزایش پیدا می کند. در این زمان نیز شما باید لوگوی مشترک برای خود و برندی که به تازگی با آن ترکیب شده اید انتخاب کنید.

چهار) نام تجاری جدید

گاهی شما تصمیم بگیرید نام تجاری خود را تغییر دهید. این تغییر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما هر دلیلی که داشته باشد شما باید متناسب با نام جدید تجاری خود دست به بازسازی لوگوی فعلیتان بزنید چرا که این لوگو دیگر کارآیی کافی را برای هویت جدید شما ندارد.

نشانه هایی که به شما می گوید باید لوگویتان بازسازی شود (بخش اول)

نوشته نشانه هایی که به شما می گوید باید لوگویتان بازسازی شود (بخش دوم) اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.